SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.[/spoiler]
Wanneer dat dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:57 schreef huize het volgende:
[..]
Bier zie ik al veels te veel door de weeks.
Als hij er der maar niet in stiktquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef sproetjes het volgende:
oh en jongens, bel na t weekend even 112.. dan heeft huize een alchol vergiftiging en ligt ie in een plasje van zn eigen kots
gefeliciteerdddddd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef nattermann het volgende:
Valt me net in dat ik vandaag al 5 weken geen sigaret meer heb aangeraakt
bij et vakkenvullenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer dat dan?
Je zegt altijd dat je aan de sterke drank zit
Mijn wangen doen pijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Lang geleden dat ik op Fok! zo gelachen heb
Ik heb genoeg. maar nog even wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef sproetjes het volgende:
ik wil ook drank voor bij mn 50 cent muziek
Mijne doet dat niet vanzelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
mijn glaasje had zichzelf tussendoor bijgevuld
als je morgen komt en je hebt dat aan dan maak ik niet openquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze trui gekocht
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik maar zuigen aan dat ding en dan valt me pas op dat die nog niet aan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rok van een oude doos.Tics van je petten.
Mn ogen wat doe je!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Rok van een oude doos.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en dan hoor je bij de oude eierstokkenquote:
Er was in bloem een jongen met zo'n trui aan.quote:
zolang de rest maar jong blijft, die stokken heb ik voorlopig niet nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef huize het volgende:
[..]
Nog even en dan hoor je bij de oude eierstokken
dat was dus waaghalsquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er was in bloem een jongen met zo'n trui aan.
en toen zei kev heel droog 'die heeft een regenboog gevangen met zn trui'
Nee waaghals is veel ouder dan die jongen wasquote:
das goeie shit jongequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee waaghals is veel ouder dan die jongen was
zeg datquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef Tassiepassie het volgende:
Bloem is Bloem
What has been seen cannot be unseen
Als ze komen dan ga ik zeker. Heb ze op bospop gezien fuckin energieke show!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
afsluiter van de pinkpop zondag. of de peppers volgens de geruchten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Tassiepassie het volgende:
in Bloem moet je niet dronken in de buurt van Ivo's komen
PROESTquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Tassiepassie het volgende:
in Bloem moet je niet dronken in de buurt van Ivo's komen
ik had een reactie in gedachten maar kom niet meer bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef huize het volgende:
[..]
Als ze komen dan ga ik zeker. Heb ze op bospop gezien fuckin energieke show!
Help mequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef sproetjes het volgende:
tas wat doe je
ik ga weerh uilen':')
Wat heb je gedaan met ivo?quote:
* Waaghals ticklesquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:13 schreef Tassiepassie het volgende:
mensen ik wil slapen maar ik blijf mijn blaasspieren trainen zo
je moet het andersom vragenquote:
niksquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:14 schreef huize het volgende:
ok, refrase
wat heeft ivo met jou gedaan?
zolang je er maar een foto van maakt en hier postquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef Waaghals het volgende:
ik verneem net dat bloem een cafe is.
is het geaccepteerd om daar in mijn strakke leren broek en regenboogtrui te komen?
Zolang je mij niet tegen komt wel ja. anders krijg je regenboog opmerkingquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef Waaghals het volgende:
ik verneem net dat bloem een cafe is.
is het geaccepteerd om daar in mijn strakke leren broek en regenboogtrui te komen?
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Of was jij die knul met de regenboog trui ?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zolang je mij niet tegen komt wel ja. anders krijg je regenboog opmerking
geile tetten heb jequote:
mijn blaas ook niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef Boy23 het volgende:
Haha! Jeetje mensen. Fucking snel hiero. Mijn bb houd het niet bij man!
We liggen in een deukquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef Boy23 het volgende:
Haha! Jeetje mensen. Fucking snel hiero. Mijn bb houd het niet bij man!
dankje!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
geile tetten heb je
(weet ik van horen zeggen)
foto's van Kev heb ik zat,maar mag ze allemaal niet posten !quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef sproetjes het volgende:
hahahahah
die foto van kev toen!
vna die drankvlek op zn muur
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
foto's van Kev heb ik zat,maar mag ze allemaal niet posten !
die quote ik evenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef huize het volgende:
Ik ga ooit een keer mee drinken. Staat garant voor memorable momenten
dat mag jij van arrogante mij quotenquote:
is dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neemaar mijn ouders hebben die van mij in mijn ondergoed gezien hoorde in van mijn broertje
die denken echt dat ik altijd zat ben als ik wegga
Yes spuugbucket is dus al geregeld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Waaghals het volgende:
ik drink geen alcohol dus ik rij jullie wel
Ik drink wel alcohol maar ik rij jou nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Waaghals het volgende:
ik drink geen alcohol dus ik rij jullie wel
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik drink wel alcohol maar ik rij jou niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wil geen dronken rijders, veel te gevaarlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een heel ander beeld van mij gekregen sinds ik met jou omgaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en samen met mij aan de waterpijp
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een heel ander beeld van mij gekregen sinds ik met jou omga
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hou ouder hoe gekker, voel je je jong dan is alles lekker
Ik ga me geen 16 voelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hou ouder hoe gekker, voel je je jong dan is alles lekker
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef huize het volgende:
Heh mn moeder is juist zo blij dat ik zo veel rustiger ben geworden
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ik
dat kun je wel eens hebben jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik dacht van gaat 1 uur worden ofzo vandaag
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ik
ja want dan ga ik ook echt rukkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat hoop ik voor je visite van wel
JA ik merk hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat kun je wel eens hebben ja
inderdaadquote:
ach als ze t vlak ervoor ff doen houden ze t wel langer uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef sproetjes het volgende:
ja ik vind ook altijd dat ze dat wel zelf kunnen
taart gooienquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
inderdaad
ik ga slapen op het mega piraten festijn
check! dat lukte hem beter dan mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef sproetjes het volgende:
eckte mannen houden t ook lang vol zonder rukken van te voren
yeah geen opa liedje!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef sproetjes het volgende:
Gewoon even keihard schreeuwen en dan is het goedquote:
quote:
niemand gelooft me ooit dat het bij mij altijd minstens 2 uur duurtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef sproetjes het volgende:
dat is gewoonquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niemand gelooft me ooit dat het bij mij altijd minstens 2 uur duurt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:34 schreef sproetjes het volgende:
nee doe dan psychosocial van slipknot
Softe shitquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef the_legend_killer het volgende:
hier heb je keiharde plaat Begint na 1 minuut. eerst andere intro
ik haat slayerquote:
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
dn dj paul elstak
hopelijk kan ik volgende week mee
dan zou je niet eens opvallen in venloquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nike schoentjes mee. zo'n joggingbroek aan en petje op
hee meis! was je verjaardag tof?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Joysa het volgende:
Nou eh, als die pics net zo worden als de vorige was, dan laat maar
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik ga pitten![]()
![]()
![]()
![]()
was supergezellig!
![]()
Kev ik zie je vanmiddag en uhm vanavond ook weer![]()
![]()
![]()
Topweekendddddd
SQquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee meis! was je verjaardag tof?
trustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik ga pitten![]()
![]()
![]()
![]()
was supergezellig!
![]()
![]()
![]()
Topweekendddddd
ja bis morgen ! slaap lekker tasquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik ga pitten![]()
![]()
![]()
![]()
was supergezellig!
![]()
![]()
![]()
Topweekendddddd
Mag wel hoor brabandertjequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sorry, ik zag je in de AT lijst, zal het nooit meer doen
Ik heb er die erger zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Joysa het volgende:
Nou eh, als die pics net zo worden als de vorige was, dan laat maar
yesssssssquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dude teh fuck zit je nu nog te eten?
Eigenlijk wil ik niet dat dit soort foto;s uitlekken. Ook mijn ouders hebben hem gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:46 schreef sproetjes het volgende:
volgende keer een pic in je ondergoed mét regenboog trui kev
Nee, dan moet ik naar buitenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:53 schreef sproetjes het volgende:
loop je ff de stad in jongendat ding naast enzo is vast nog open
Bovendien woon ik praktisch tegenover mcdonalds, maar die is al dichtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik naar buitenEn ik lig zo lekker op de bank
Half half met zn kop op mn been als ik in slaap val op de bank om 4 uur smiddagsquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef sproetjes het volgende:
issie nog bij je komen liggen, of deed ie dat alleen omdat ik er was?
oh dan weet ik waar je woont:+quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bovendien woon ik praktisch tegenover mcdonalds, maar die is al dicht
Jij hebt het doorquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:50 schreef sproetjes het volgende:
ja nu is t rustiger dan kan je t bijhouden zeker
Oei, nu wordt het gevaarlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh dan weet ik waar je woont:+
oh en huize we weten dat je een opa bent
Sorry kan er niks aan doen dat ze het op begrafenis gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
crematie lied van mn opa wat doe je
Rustiger, zit op me bbquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pc aangezet of omdat het rustiger is ?
Wie? Van links naar rechts?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef sproetjes het volgende:
natterman, je hebt een heet ogende vent op je userpic staan op hyves.. wie is dat![]()
Mwoa, zoek eens bij vrienden op pat, dan kom je hem tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:03 schreef sproetjes het volgende:
3e, donkere haren, brilletje, of is dat een kwestie van schijn bedriegt ?
Rechtsquote:
Geen idee hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heeft die pat ook pics zonder bril?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef sproetjes het volgende:
nu snap ik waarom ie die bril op heeft![]()
quote:
Heb je nog geslapen?quote:
Was gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Gezicht het volgende:
Auw hoer niet hoeveel hebben jullie wel niet gepost vannacht?
heb ik al gedaanquote:
Dat is gewoon altijd lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
maar doe het gewoon nog een keer
Ja gelukkig wel, jij niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |