We liggen in een deukquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef Boy23 het volgende:
Haha! Jeetje mensen. Fucking snel hiero. Mijn bb houd het niet bij man!
dankje!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
geile tetten heb je
(weet ik van horen zeggen)
foto's van Kev heb ik zat,maar mag ze allemaal niet posten !quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef sproetjes het volgende:
hahahahah
die foto van kev toen!
vna die drankvlek op zn muur
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
foto's van Kev heb ik zat,maar mag ze allemaal niet posten !
die quote ik evenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef huize het volgende:
Ik ga ooit een keer mee drinken. Staat garant voor memorable momenten
dat mag jij van arrogante mij quotenquote:
is dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neemaar mijn ouders hebben die van mij in mijn ondergoed gezien hoorde in van mijn broertje
die denken echt dat ik altijd zat ben als ik wegga
Yes spuugbucket is dus al geregeld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Waaghals het volgende:
ik drink geen alcohol dus ik rij jullie wel
Ik drink wel alcohol maar ik rij jou nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Waaghals het volgende:
ik drink geen alcohol dus ik rij jullie wel
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik drink wel alcohol maar ik rij jou niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wil geen dronken rijders, veel te gevaarlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een heel ander beeld van mij gekregen sinds ik met jou omgaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en samen met mij aan de waterpijp
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een heel ander beeld van mij gekregen sinds ik met jou omga
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hou ouder hoe gekker, voel je je jong dan is alles lekker
Ik ga me geen 16 voelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hou ouder hoe gekker, voel je je jong dan is alles lekker
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef huize het volgende:
Heh mn moeder is juist zo blij dat ik zo veel rustiger ben geworden
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ik
dat kun je wel eens hebben jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik dacht van gaat 1 uur worden ofzo vandaag
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een bejaarde in een jonger lijf , ik zou me doodvervelen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |