Oehoe sjande! Sjande! Ja je sjame!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet zo lang en ik wacht op de dag dat ik er weer klaar mee ben.
Alhoewel het soms wel leuk is.
Rolgordijnen en de lampen hangen, 1 kast in elkaar en alles schoon.Dk heeft ook al wat van zijn kamer over verhuisd en morgen gaan de lange gordijnen opgehangen worden....zo goed als klaar dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft de familie lekker aangepakt en is alles voor elkaar in jullie huis?
ben zo benieuwdquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie het in de nieuwe woning, maar doet! Het ziet er al mooi uit hoor!
Ik trek net schaamteloos 20gb binnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
10.7gig voor seizoen I, hmm die is morgen wel binnen
Ja ik ook, er staat nog een film voor die ik vanavond wil zien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik trek net schaamteloos 20gb binnen.
Welke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, er staat nog een film voor die ik vanavond wil zien.
Fijn joh !quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rolgordijnen en de lampen hangen, 1 kast in elkaar en alles schoon.Dk heeft ook al wat van zijn kamer over verhuisd en morgen gaan de lange gordijnen opgehangen worden....zo goed als klaar dus
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef capricia het volgende:
Toevallig heb ik een aantal vriendinnen die hem ook kennen. De dames zijn wel 18plus. Maar zij hebben me vandaag wat verhalen uit eigen ervaring over KB verteld.
Laat ik zeggen dat de conclusie is dat mijnheer KB een iets ruimere seksuele moraal heeft dan de meesten.
Daarmee wil ik niet zeggen dat hij schuldig is.
Maar wel dat zijn grenzen wat ruimer zijn.
Nee, samen AEX gemodquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:34 schreef Noek het volgende:
Oh puhlease. Je hebt haar op facebook zeker.
Dat weet ik toch.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, samen AEX gemod. En bier gedronken in de Stairway
Het is nu al zo mooiquote:
Ja ff zitten....morgen nog flink wat doen hier....oa het bed uit elkaar halen en nog wat dingen inpakkken....en dan zie ik maandag wel wat er op de rokende puinhopen achterblijftquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn joh !
En nu even lekker genieten van de zaterdagavond he, beetje uitrusten hoor![]()
Nee maandag...op 8 uur staan de verhuizers voor de deur....ik ben inmiddels een zenuwinzinking nabijquote:
zo leuk is dat niet heur een brief van een deurwaarder, wordt straks alles leeggetrokkenquote:
whut?quote:
Wat was er met spuitje dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef anufri het volgende:
[..]
zo leuk is dat niet heur een brief van een deurwaarder, wordt straks alles leeggetrokken
kenne ze weer opnieuw beginnen![]()
verder nog nieuws hier, anders gaat ik weer languit op de bank, effe koffiepauze
ja weet wat ik denkquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef anufri het volgende:
[..]
zo leuk is dat niet heur een brief van een deurwaarder, wordt straks alles leeggetrokken
kenne ze weer opnieuw beginnen![]()
verder nog nieuws hier, anders gaat ik weer languit op de bank, effe koffiepauze
Geweldig, zoveel hulp. Morgen dus nog een drukke dag: succes!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maandag...op 8 uur staan de verhuizers voor de deur....ik ben inmiddels een zenuwinzinking nabij![]()
Wel fijn dat mn broer er vandaag ook was.....die blijft zo lekker rustig en kalm en die mompelt dan wat en hups de rolgordijnen hangen.....en schoonpapa deed de lampen...echt zo fijn....Mijn moeder had alle vloeren gedweild en mn schoonmoeder de ramen gelapt en alle deuren gedaan...daartussendoor huppelde mijn kleine nichtje...ja was echt gezellig
ik zie meer tegen maandag opquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geweldig, zoveel hulp. Morgen dus nog een drukke dag: succes!
ja en maandag op de grond in het nwe huisquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
slapen jullie dus op de grond morgenavond???
doe me ff pmen waar dit overgaat....ik ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet wat ik denkecht he, je mag er niks over zeggen, maar denk dat er wel iemand met een biljetje aan komt rennen, vind het de spuigaten uitlopen, en ik niet alleen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie meer tegen maandag op![]()
[..]
ja en maandag op de grond in het nwe huis
ach is ook knus, gewoon lepeltje lepeltje lekker warm ook![]()
+1quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe me ff pmen waar dit overgaat....ik ben nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |