Doe eens gek!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
Goh iedereen heeft weer een mening over Keith, ik wacht dit keer rustig af wat er gaat gebeuren.
Oe wat zen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
Goh iedereen heeft weer een mening over Keith, ik wacht dit keer rustig af wat er gaat gebeuren.
Goh goh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
And no more skinny jeans for you, my Pietje!quote:
Dat is pas als de zaadproductie op gang is gekomen heur skattiequote:
Dank je wel !!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)17648c6f7a1bf1e0bc88
Gezellig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef anufri het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat programma met die engerd...
dan ken ik ook effe mijn mening geven
is dat dit artikel ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
Iemand eigenlijk al deel II in de Telegraaf gelezen?
die reactie eronder, hakkie takkie, weg zakkiequote:Op zaterdag 11 december 2010 15:52 schreef anufri het volgende:
[..]
is dat dit artikel ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)treerd__.html?p=24,1
Zomgquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:52 schreef anufri het volgende:
[..]
is dat dit artikel ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)treerd__.html?p=24,1
quote:Ik vind hem wat te kijk-mijn-grote-puppy-ogen-en-eigenlijk-ook-nog-een-falende-duckface
maar opzich ben je niet lelijk hoor
Heks zei het ook al; "en dan dat hoofd er nog boven, nou daar is meer aan de hand" Mensen met zo'n hoofd je pikt ze er zo uit, allemaal pedofielen en verkrachtersquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:45 schreef anufri het volgende:
Ik zeg...
Als je dochters hebt, hou ze uit zijn buurt![]()
en misschien beter zelf ook op een afstandje blijven![]()
Segt niks, dat hij dat anorexia patientje niks gedaan heeft, is ook niet
geil zo'n anorexiapatientje..
maar goed, effe afwachten nog dan maar
Ok:quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post de foto er ff bij Marrije, nu kunnen we niet beoordelen hoe valide 't commentaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze:quote:moet je je ogen zo nep groot maken? het lijkt wel alsof je nonstop een verbaasde eend bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks zei het ook al; "en dan dat hoofd er nog boven, nou daar is meer aan de hand" Mensen met zo'n hoofd je pikt ze er zo uit, allemaal pedofielen en verkrachters
Nee, maar dat wil ik wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
@Noek
Kijk jij ook naar Dirty Dancing:Time of your life op FOXlife?
Ben er ingevallen, en ben meteen hooked.
Iedere zaterdag 16.10 tot 17.50u.
Dat dansen en de competitie, super!!
Zal eens kijken in de gids.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik wel.Is er nog ergens een herhaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |