Die clip doet mij qua stijl aan deze denkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is die andere Disko disko partizani!
Maar voor jou
Rockiequote:
Seven Nation Armyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die clip doet mij qua stijl aan deze denken
Wat is er aan de hand?quote:
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminderquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
goed plan, kijk eens of ze nog seksbaar is
En dezequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
disco partiozan, veel gedraaid, meesterlijk
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derdequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminder
Oh nee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derde
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De derde in één week?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat laatste doet en niet toe, post dan een plaatjequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?
Fuck kerel, dat is heftig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |