SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
maar natuurlijk... de laatste keer BartJe liet me schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart, ik ga me weer suf sms'en
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
In Amerika hebben zo van die acties waarbij de slechtste heel veel stemmen krijgen... zou dat in Nederland ook mogelijk kunnen zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je liet me schrikken![]()
Bart, ik ga me weer suf sms'en
Ja hoor, Jennifer heeft er elke week baat bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Amerika hebben zo van die acties waarbij de slechtste heel veel stemmen krijgen... zou dat in Nederland ook mogelijk kunnen zijn?
Van Jennifer geloof ik wel dat er een grote fanclub is ofzo...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor, Jennifer heeft er elke week baat bij
Negeer je mij en alle fans dan hier gewoon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van Jennifer geloof ik wel dat er een grote fanclub is ofzo...
Van Bart kan en wil ik dat niet geloven
Nja, maar dan nog...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Negeer je mij en alle fans dan hier gewoon?![]()
Bart heeft al die korpsballen achter zich en al die meisjes die houden van een studentikoos type met half lang haar.
Tis ook een leuke jongen hoor
Okequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, maar dan nog...
En tuurlijk vergeet ik jou niet![]()
quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef leolinedance het volgende:
Jennifuur Iewbank eruit vandaag!
zelfs dan zullen ze dr nog wel houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ze het echt willen, dan kan het
quote:
Je kunt het uitzetten hequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn auto update kan de live topics niet aan
Ja al gedaanquote:
dat weet ik over een kwartiertje gok ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, wie komen er vanavond allemaal? (volgorde spoiler)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat weet ik over een kwartiertje gok ik
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog richting huis rijden
Doe je voorzichtig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes en KIJK UITquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ceeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:12 schreef Cee het volgende:
Ik ben er half vanavond. Moet om half 11 weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh oehquote:
Omdat iedereen denkt dat het fixed is, vanwege Jennifur, zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Er komt nu ook een notaris-room he. Ik lieg niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |