Wat nu rond R'dam staat, staat er dagelijks. Ik denk ook niet dat het beetje natte sneeuw dat net viel, voor veel overlast zal gaan zorgen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Drassss het volgende:
Eerste file's zijn er al weer ( 45km ). Ring A10 en A2 Utrecht en Rotterdam beginnen al aardig verstopt te raken...
Dat komt dus deze kant uit.quote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef Asgard het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen in R'dam zuid.
wtf waar is datquote:Op maandag 13 december 2010 15:44 schreef garnage-patrick het volgende:
[ afbeelding ]
foto is 10min oud ongeveer, sneeuw echt keihard hier!![]()
alles wit!
Bind je ijzers maar vast onderquote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef themauster het volgende:
Gaat een beetje raar hier vanmiddag eerst natte sneeuw toen liggend blijvende sneeuw toen regen net weer natte sneeuw en nu weer liggend blijvende sneeuw. als het straks ook nog gaat vriezen vrees ik het ergste
Ik hoop niksquote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Vooral die buienstrook die nu net Friesland is ingetrokken gaat voor veel sneeuw zorgen denk ik.. ben benieuwd wat er hier in NO Brabant ligt over een vijftal uur.
Het lijkt erop dat het Duitsland in gaat trekken, zodat wij amper tot niets gaan krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Vooral die buienstrook die nu net Friesland is ingetrokken gaat voor veel sneeuw zorgen denk ik.. ben benieuwd wat er hier in NO Brabant ligt over een vijftal uur.
* Grrrrrrrr blaast richting Mofrika.quote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het Duitsland in gaat trekken, zodat wij amper tot niets gaan krijgenMaar idd over een uur of 4 weten we meer.
En ondertussen al een echt pak!quote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef ElectraPlectra het volgende:
In Enschede is het aweer helemaal wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |