abonnement Unibet Coolblue
pi_90172847
quote:
8s.gif Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef theKiD het volgende:
Leuke kerst gaat dit worden }:| Zo zonder geld. Mijn auto APK en keuring gaat me 4x meer kosten dan ik vooraf had berekend.. }:|
Aiii dat is zuur :{.. *knuffel*.
pi_90173758
quote:
8s.gif Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef theKiD het volgende:
Leuke kerst gaat dit worden }:| Zo zonder geld. Mijn auto APK en keuring gaat me 4x meer kosten dan ik vooraf had berekend.. }:|
das duur jah.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 december 2010 @ 16:03:55 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90181952
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90182693
Tja hoe je dat voor elkaar krijgt...
pi_90186164
Dat is wel heel dom :/ Maar aan de andere kant, dat die lul zijn camera eens neerlegt en dat meske eens gaat helpen
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_90220085
En het sneeuwt weer.
Hopen vandaag nog richting werk te kunnen :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90238657
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat is zuur... Nog wel rendabel om te doen? Niet dat je nu een bedrag uitgeeft een jaar kan rijden en dan weer dat kwijt bent en je eventueel een andere auto zou kunnen kopen?
Is gelukkig nog wel rendabel. :)
en ik ben merk-/ garagetrouw. Dus ik blijf bij deze -mss wel iets duurdere- garage. Maar mijn pa en ik kopen er bij elkaar opgeteld al meer dan 40 jaar auto's. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:18:05 #233
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_90251312
Tilburg ligt blijkbaar dichter bij Volendam dan ik ooit voor mogelijk hield
Wie dit leest is gek
pi_90253391
Kerst behoeft weer een strakke planning dit jaar bij mij, met 5 bezoekadressen (opa's en oma's) en vroege kerstdiners (vanaf 15u welkom, 17u eten).. Hoe ziet jullie kerst eruit? :s)
pi_90254537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Kerst behoeft weer een strakke planning dit jaar bij mij, met 5 bezoekadressen (opa's en oma's) en vroege kerstdiners (vanaf 15u welkom, 17u eten).. Hoe ziet jullie kerst eruit? :s)
rustig.
zu eigenlijk naar zus gaan, maar die is weer tijdelijk thuis met gebroken pols, dus komt andere zus ook hierheen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90283841
Sorry, maar godverdetering wat is het glad buiten. De Willem II straat is één ijsplaat en daar kwam ik pas achter toen ik er al lang en breed op fietste... Au en zo ;(
pi_90283956
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sorry, maar godverdetering wat is het glad buiten. De Willem II straat is één ijsplaat en daar kwam ik pas achter toen ik er al lang en breed op fietste... Au en zo ;(
Hier in Rheden valt er nu ijzel :o

we krijgen vanavond en morgen ook weer flinke sneeuwbuien zeggen ze
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90284090
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Kerst behoeft weer een strakke planning dit jaar bij mij, met 5 bezoekadressen (opa's en oma's) en vroege kerstdiners (vanaf 15u welkom, 17u eten).. Hoe ziet jullie kerst eruit? :s)
Rustig. Eerste kerstdag m'n ouders wegbrengen om 8 uur naar Brussel en dan komen er 15 man voor kerstdiner. Dan volgende dag weer diner bij vrienden...
pi_90284294
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Kerst behoeft weer een strakke planning dit jaar bij mij, met 5 bezoekadressen (opa's en oma's) en vroege kerstdiners (vanaf 15u welkom, 17u eten).. Hoe ziet jullie kerst eruit? :s)
Blauw als ik naar mijn arm knie en heup kijk :')
Maar ook vrij rustig hier. Eerste kerstdag een verjaardagsfeestje en tweede kerstdag gezellig eten met de schoonfamilie.
pi_90284340
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Blauw als ik naar mijn arm knie en heup kijk :')
Maar ook vrij rustig hier. Eerste kerstdag een verjaardagsfeestje en tweede kerstdag gezellig eten met de schoonfamilie.
flink hard gegaan dan ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90285067
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

flink hard gegaan dan ?
Ik had niet eens door dat het glad was (en drie andere fietsers die na mij kwamen ook niet) dus ik fietste een stuk harder dan achteraf verstandig was.
pi_90285543
1
2
09:52:03 22-12-10  -ALPHA-  Let op: de snelwegen zijn SPEK GLAD 
                   1201976  BRW Tilburg (Vossenberg) (Lichtkrant) 

oeps
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90286951
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik had niet eens door dat het glad was (en drie andere fietsers die na mij kwamen ook niet) dus ik fietste een stuk harder dan achteraf verstandig was.
Nogmaals een echo op wat ik paar weken geleden al zei... autorijbewijs FTW ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_90286980
hmm toen was de snelweg afgesloten ivm gladheid :X :X
Hier in Rheden dan.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_90287069
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nogmaals een echo op wat ik paar weken geleden al zei... autorijbewijs FTW ^O^
Had ik niets aan gehad, Nint heeft de auto mee en er komt geen tweede zolang ik in Tilburg werk :6
pi_90287244
Au.. Da's nie fijn Ophelia :*

foto update...

Vampje op huizenjacht #2
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90290230
Arme Ophelia! Zo kut hè.. maar ik heb er niets van gemerkt eigenlijk (@snelwegen berichtje Crazy)? Maar ik moest ons pap bellen als ik wegreed en toen zei ie (alweer :') volgens mij denkt ie dat ik nooit luister of oost-indisch doof ben ofzo) dat ik voorzichtig moest rijden omdat het weleens glad kon zijn blabla, dus ik heb braaf geluisterd en op rustig tempo naar huis getuft :).

Ik moet zeggen dat het slechter leek te worden (vanaf Oss naar Nijmegen e.o.), heb zelfs een stukje lichte hagel gehad.

Achja, ben de komende 2 weken weer bij m'n ouders en dan rij ik niet zoveel, gezien mijn vriend altijd wil rijden. Prima, ik installeer me wel heerlijk relaxed op de bijrijdersstoel ;).
pi_90290444
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef vamperotica het volgende:
Au.. Da's nie fijn Ophelia :*

foto update...

Vampje op huizenjacht #2
Ziet er echt prima uit Vamp! :) Je hebt een hoop (behoorlijk tot echt) grote ruimtes :o! De zolder is ook echt huuuuge! Nice!
pi_90295084
leuke kiet idd, moet er nog veel gebeuren (verven enzo) of kan je er zo in?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_90296330
ja, ik ben echt blij dat ik ( bijna) iedereen een eigen plekje kan geven! *O*

Moet inderdaad nog veel aan verfwerk gedaan worden ( ik hou niet zo van geel of roze :X
Beneden ligt alleen de betonvloer ( zolder ook) en over een week of 6 komt er een ander keukenblok, maar dan hoop ik er al lang en breed in te zitten
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')