Dat is duidelijk de schokdemper.. Maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:ook als ik de scooter aan de achterkant optil blijft het wiel ook zitten.
Hij veert niet uit als ik hem optil. Alsof er ergens wat vast zit. Het is dus continu alsof er een stel hele zware mensen opzitten. Mijn vriendin, ik én de scooter zijn samen 260 kilo, ruim binnen de marges van wat er op magquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:43 schreef 2cv het volgende:
Laat er iemand op gaan zitten terwijl jij er naar kijkt. Veert de scooter niet/nauwelijks in ? Dan is er iets stuk.
Misschien nog een gevolg van die aanrijding?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een scooter van nog geen kwartaal oud?
Dat was ook onze gedachte, vooral omdat hij na de reparatie iets 'harder' aanvoelde van achter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 07:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Misschien nog een gevolg van die aanrijding?
Op zich niet, die dingen zitten er puur decoratief.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was ook onze gedachte, vooral omdat hij na de reparatie iets 'harder' aanvoelde van achter.
Kan het overigens kwaad om te rijden met een kapotte schokdemper?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zich niet, die dingen zitten er puur decoratief.
Weight in KGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |