Dat is toch vreemd?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het album is gewoon te beluisteren op 3voor12!
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44275423
Ik geloof ook niet dat hij dat geschreven heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat het waar is, dat betekent dat MJ niet al die corny regeltjes als 'everybody wanting a piece of Michael Jackson, reporters stalking the moves of Michael Jackson' schreef.
Afgekeken van ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat het waar is, dat betekent dat MJ niet al die corny regeltjes als 'everybody wanting a piece of Michael Jackson, reporters stalking the moves of Michael Jackson' schreef.
Daarom geloof ik het niet.quote:
En die had het weer vanquote:
Waar komen dit soort verhalen vandaan? Michael wou genieten van zijn oude dag? Daar zou ik weleens een bron van willen zien. Genieten van je oude dag doe je volgens mij niet met een concertreeks van 50 stuks, te volgen door eenzelfde soort actie op andere plekken in de wereld...quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:15 schreef JBieber het volgende:
Michael wou meer van zijn oude dag genieten daarom bracht hij wat minder snel albums uit. Hij was geschrokken van de 73 jarige leeftijd van James Brown. Trouwens Thriller 25 was toch ook uitgekomen voor Sony Music? of een van die dochterondernemingen? Anders deed Michael dat ook wel niet als hij de nieuwe directeur niet zou mogen.
Geen idee waarom, het lijkt er niet op, maar ik moet steeds denken aan Still Drequote:
Ah, Ebony ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Wel blad was dat ook alweer waar hij in 2007 of 2008 een interview mee deed en een foto waar hij op Willy Wonka leek? Ik heb dat gelezen daar had hij het idd over James Brown die volgens hem te lang en te hard had doorgewerkt tot z'n dood. Zelf zou hij het rustiger aandoen.
Ze hebben de vriendschap 25 jaar stilgehouden. Dat noem ik nou niet bepaald kraaiengedrag.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef quirina het volgende:
Cas(h)cio's zijn gewoon een stelletje kraaien imo.
Heb jij em gekocht, Gif?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:10 schreef gifkwal het volgende:
Zag net dit boek in de stad:
[ afbeelding ]
Super gave foto's staan daar in.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef matthijst het volgende:
Das die veilingcatalogus, heb m ook... Erg mooie fotos inderdaad!
Je heb het niet helemaal juist, Michael wou nog 1x laten zien wat hij kon. Gedeeltelijk om flink geld te verdienen maar de grootste reden was dat Prince, Paris en Blanket hem dan eindelijk eens in het echt zouden zien performen. Hij wou aan zijn kinderen laten zien wat voor werk hij deed. Hij heeft nooit 50 concerten toegezegd, hij wou 10 concerten doen ( heeft hij zelf ook aangekondigd ) en dan zou hij er klaar mee zijn. Hij stond op een dag op en hoorde dat het er 50 waren. Dus dat hij wou genieten van zijn oude dag klopt wel degelijk, dat kon je merken aan alles, hij bleef zoveel mogelijk uit de media enzovoorts. Terwijl actieve artiesten de media juist opzoeken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waar komen dit soort verhalen vandaan? Michael wou genieten van zijn oude dag? Daar zou ik weleens een bron van willen zien. Genieten van je oude dag doe je volgens mij niet met een concertreeks van 50 stuks, te volgen door eenzelfde soort actie op andere plekken in de wereld...
Jackson bracht geen CD's uit omdat hij de directeur al dan niet mag lijkt me, maar omdat hij een contract had voor een x aantal albums bij Sony
Is het ooit duidelijk geworden hoe ze van 10 naar 50 concerten zijn gegaan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef JBieber het volgende:
[..]
Je heb het niet helemaal juist, Michael wou nog 1x laten zien wat hij kon. Gedeeltelijk om flink geld te verdienen maar de grootste reden was dat Prince, Paris en Blanket hem dan eindelijk eens in het echt zouden zien performen. Hij wou aan zijn kinderen laten zien wat voor werk hij deed. Hij heeft nooit 50 concerten toegezegd, hij wou 10 concerten doen ( heeft hij zelf ook aangekondigd ) en dan zou hij er klaar mee zijn. Hij stond op een dag op en hoorde dat het er 50 waren. Dus dat hij wou genieten van zijn oude dag klopt wel degelijk, dat kon je merken aan alles, hij bleef zoveel mogelijk uit de media enzovoorts. Terwijl actieve artiesten de media juist opzoeken.
Voor zover ik weet niet, maar het is schandalig. Hij heeft nooit voor 50 concerten toegezegd. Wat ik ooit heb gelezen wou hij 10 concerten doen, maar omdat hij geldproblemen had hebben mensen in zijn omgeving ervoor gezorgd dat hij er 50 MOEST geven. Klaarblijkelijk werkt het zo in Amerika. Maar in Amerika zijn wel meer dingen krom. Als je in Nederland schulden hebt 'kan' het binnen 3 jaar worden kwijtgescholden als je 3 jaar minimum leeft. Maar nou waren de schulden van Michael Jackson wel wat anders als we de media moesten geloven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is het ooit duidelijk geworden hoe ze van 10 naar 50 concerten zijn gegaan?
Ik heb dit verhaal ook meegekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef JBieber het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar het is schandalig. Hij heeft nooit voor 50 concerten toegezegd. Wat ik ooit heb gelezen wou hij 10 concerten doen, maar omdat hij geldproblemen had hebben mensen in zijn omgeving ervoor gezorgd dat hij er 50 MOEST geven. Klaarblijkelijk werkt het zo in Amerika. Maar in Amerika zijn wel meer dingen krom. Als je in Nederland schulden hebt 'kan' het binnen 3 jaar worden kwijtgescholden als je 3 jaar minimum leeft. Maar nou waren de schulden van Michael Jackson wel wat anders als we de media moesten geloven.
Precies, maar het is schandalig. Blijkbaar konden mensen in zijn omgeving regelen en bepalen wat hij moest doen om ze terug te betalen. Alleen kwamen ze er later achter dat hij dood meer waard zou zijn. Ik denk namelijk dat hij gedood is door o.a. schuldeisers ($ony misschien ) en andere corrupte organisaties. Alleen ben ik het er wel over eens dat we $ony niet moeten natrappen over het geleverde resultaat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ook meegekregen.
Even ter aanvulling: de 10 concerten waren in no time uitverkocht, vandaar uitgebreid...
Haha, sure. Dream on. Het AEG contract heeft online gestaan... Hij had vooraf al getekend voor 31 showsquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef JBieber het volgende:
Je heb het niet helemaal juist, Michael wou nog 1x laten zien wat hij kon. Gedeeltelijk om flink geld te verdienen maar de grootste reden was dat Prince, Paris en Blanket hem dan eindelijk eens in het echt zouden zien performen. Hij wou aan zijn kinderen laten zien wat voor werk hij deed. Hij heeft nooit 50 concerten toegezegd, hij wou 10 concerten doen ( heeft hij zelf ook aangekondigd ) en dan zou hij er klaar mee zijn. Hij stond op een dag op en hoorde dat het er 50 waren. Dus dat hij wou genieten van zijn oude dag klopt wel degelijk, dat kon je merken aan alles, hij bleef zoveel mogelijk uit de media enzovoorts. Terwijl actieve artiesten de media juist opzoeken.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef JBieber het volgende:
[..]
Precies, maar het is schandalig. Blijkbaar konden mensen in zijn omgeving regelen en bepalen wat hij moest doen om ze terug te betalen. Alleen kwamen ze er later achter dat hij dood meer waard zou zijn. Ik denk namelijk dat hij gedood is door o.a. schuldeisers ($ony misschien ) en andere corrupte organisaties. Alleen ben ik het er wel over eens dat we $ony niet moeten natrappen over het geleverde resultaat.
Serieus? Staat dat online? Heb je dat nog ergens?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, sure. Dream on. Het AEG contract heeft online gestaan... Hij had vooraf al getekend voor 31 shows![]()
Met 300 miljoen schuld van je oude dag gaan genieten of dat even fixen met Hollandse schuldsanering....
Dus hij had vooraf getekend voor 31 shows en kondigde zelf 10 aan.. wat is hier onlogisch aan? laat dat contract maar zien dan. Of heb je express het woord 'gestaan' gebruikt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, sure. Dream on. Het AEG contract heeft online gestaan... Hij had vooraf al getekend voor 31 shows![]()
Met 300 miljoen schuld van je oude dag gaan genieten of dat even fixen met Hollandse schuldsanering....
Thanks, effe goed lezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef matthijst het volgende:
Jazeker:
http://www.radaronline.com/sites/default/files/AEG contract.pdf
Artistco hereby pre-approves up to thirty one (31) Shows, or such other greater number as agreed by Artistco and Promoter, at the 02 Arena in London, England beteen July 26 nd September 30, 2009.
Ze hadden de optie om meerdere 'legs' te doen. Nogmaals: AEG had het erover dat Jackson $400.000.000 kon verdienen... Kwam goed uit, met $300.000.000 schuld
Bij mij doet de link het niet.. en weet je zeker dat die authentiek is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef matthijst het volgende:
Jazeker:
http://www.radaronline.com/sites/default/files/AEG contract.pdf
Artistco hereby pre-approves up to thirty one (31) Shows, or such other greater number as agreed by Artistco and Promoter, at the 02 Arena in London, England beteen July 26 nd September 30, 2009.
Ze hadden de optie om meerdere 'legs' te doen. Nogmaals: AEG had het erover dat Jackson $400.000.000 kon verdienen... Kwam goed uit, met $300.000.000 schuld
Grappig, als je voordat je dingen in twijfel trekt eerst even de afgelopen 100+ MJ topics had doorgebrowsed, had je gelezen dat ik doorgaan vaak loop te zwetsen, maar niet vaak dingen verzinquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef JBieber het volgende:
Dus hij had vooraf getekend voor 31 shows en kondigde zelf 10 aan.. wat is hier onlogisch aan? laat dat contract maar zien dan. Of heb je express het woord 'gestaan' gebruikt?
Nee, hij was 45 euroquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb jij em gekocht, Gif?
Heb net gekeken op Bol naar dat boek, lijkt me wel wat! Als kerstkadootje vragen, gheghe.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef JBieber het volgende:
Ik ga niet op zaken vooruit lopen. Maar ik vermoed dat het een fake contract betreft. Hij gaf later toch duidelijk aan boos te zijn en maar 10 te willen.
Er werd toch aan de media doorgegeven dat het 10 shows zouden worden? heb jij daar toen aan getwijfeld? en zei jij toen ook ' waar zegt die dat hij 10 shows gaat geven ? 'quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grappig, als je voordat je dingen in twijfel trekt eerst even de afgelopen 100+ MJ topics had doorgebrowsed, had je gelezen dat ik doorgaan vaak loop te zwetsen, maar niet vaak dingen verzin![]()
Wanneer heeft Jackson gezegd dat hij 10 concerten zou doen?
Ik wil hem wel even quoten voor je, dit zei ie in Londen bij de aankondiging:
I love you so much. Thank you all. (Fans begin chanting This Is It and Michael responds to this by chanting along with them) This is it. I just want to say these, these will be my final show performances in London. This is it, this is it and when I say this is it it really means this is it because ermIll be, Ill be performing the songs my fans want to hear. This is it, I mean, this is, this is the final curtain call okay? And, ermIll see you in July and (Fans chat We love you Michael! I love you. I really do. You have to know that, I love you so much, really, from the bottom of my heart.
This is it and see you in July!
Waar staat daar iets over "10"?
Nergens, ah, OK, bedankt!
Er staan overwegend nieuwe albums op de luisterpaal, dus zo vreemd is het nietquote:
Haha. Kerel...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:23 schreef JBieber het volgende:
Precies, maar hij wou er maar 10. Dat is eigenlijk de conclusie van het verhaal, hij wou er nooit 50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |