quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef popolon het volgende:
Shepard dood aan het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet eens dat dat konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Join de clubquote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Of je zult zien dat Joker nog een keer teruggaat om je lichaam te zoeken en ervoor te zorgen dat de scientists je voor de 2e keer opnieuw uit de dood halen... zou wel lame zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Join de clubdan zou je inderdaad (zoals verbodsbord zegt) de mogelijkheid kunnen krijgen om met iemand anders te kunnen spelen...? Of het is wel een hele coole manier om te zeggen; game over
Je speelt heel zeker met sheppard in deel 3quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik gok zomaar dat je in 3 niet met shepard speelt, of iig niet in z'n eigen lichaam, afhankelijk van het einde van deel 2
kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef bjorntju het volgende:
Als je Shepard dood gaat in deel 2, kan je die savegame niet importeren naar ME3. Dat heeft Bioware al verteld. Het staat zelfs in die tips bij die laadschermen van ME2 dacht ik![]()
Ah oke, lame wel, dat doet toch wel wat af aan de geloofwaardigheid. Beter hadden ze dan iets gedaan dat je brein in legion word gestopt ofzoquote:
Na dat je al dood ging en terug kwam in 2, zou het slecht zijn als 3 het ook deed. Ik vond het juist erg vet, een game, waar als je er door heen rushte, het gewoon niet zou overlevenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah oke, lame wel, dat doet toch wel wat af aan de geloofwaardigheid. Beter hadden ze dan iets gedaan dat je brein in legion word gestopt ofzo
Er komt dus nog wat DLC aan.quote:Bioware’s award winning RPG Mass Effect 2 isn’t losing speed as we head into 2011. Players have at least one more piece of downloadable content to look forward to before Mass Effect 3 arrives on store shelves this fall. Along with the news that this new DLC is incoming is the inevitable announcement that the development team will no longer be updating the Cerberus Daily News. The in game announcement system will go offline on January 24th except for a two week period before the release of the third installment.
Baasquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb me net ff als cadeautje aan mezelf een N7 hoodie aangeschaft
[ afbeelding ]
Ik had het shirt en de enorme film-achtige poster al
quote:
zeker baasquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Kost dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar dat bedoel ik dus, duur streepjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Young_David het volgende:
Maar heeft ie ook het N7 logo en zo'n kek streepje?
Ik mis de 'like'-knopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, het is het waard om er zometeen een winkel in binnen te lopen en te roepen: "I am Commander Shepard and this is my favorite shop in the city!"
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef jesperrrrsss het volgende:
en als ze je ook nog eens 10% korting geven heb je je hoody zo terug verdient
Tja, dan had je je 10% goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, trui is binnen
Helaas werd 'ie onderschept door de douane, kon ik nog eens 20 euro extra lappen
C-SEC Customsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, trui is binnen
Helaas werd 'ie onderschept door de douane, kon ik nog eens 20 euro extra lappen
Aan de ene kant vind ik 't raar dat Jack Wall en Co het derde deel niet mogen scoren. Maar het talent van Clint kan ik ook niet ontkennen.quote:Clint Mansell, composer of such classic motion picture scores as 'The Fountain' and 'Requiem For a Dream' dropped the news that he is writing the musical score for the last chapter in BioWare's epic Mass Effect trilogy in an interview with The Quietus about his latest film, 'Black Swan'.
The website Badass Digest picked up on the news of Mansell's involvement in Mass Effect 3, which saw the composer asked about whether he does much work for other outlets like computer games. Mansell responded by saying: "I'm doing a video game this year actually. Mass Effect 3".
When describing what it's like to score a video game, Mansell said: "As I was saying about Public Enemy and re-working old hip-hop tunes for Requiem, and kind of re-working old ballet tunes for Black Swan, with something like Mass Effect you're more like a DJ, with all these elements. You've got the holding pattern, then the big explosion where you need the score to kick in. Then you need to take it off on a tangent. You've got all these different elements that change depending on what the player does. You have to figure out an overall symphony, but be able to break it down into component parts. You can bring the pain when required".
This is incredible news as Mansell is regarded by many as one of the most gifted composers working in the film industry today. His music is famous for being as epic as it is haunting. His involvement in Mass Effect 3 gives us good reason to believe we might be in for the most emotionally devastating game in BioWare's space opera franchise yet.
Bron: IGN
Je kunt meteen weer aan de bak:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, trui is binnen
Moeten ze nu nog eens die meuk gaan composen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:14 schreef The_Substitute het volgende:
Clint Mansell maakt score Mass Effect 3!
[..]
Aan de ene kant vind ik 't raar dat Jack Wall en Co het derde deel niet mogen scoren. Maar het talent van Clint kan ik ook niet ontkennen.
DIe koop ik dus echt niet he... $24 voor een petquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt meteen weer aan de bak:
http://biowarestore.com/m(...)adwear/sr2-joker-cap
Net als bij films, doen ze dat altijd pas in een later stadium. Ze geven gameplay- of cutscene-footage aan de componist, die zo de score kan componeren die goed samenloopt met de beelden. Maar daarvoor moeten die beelden uiteraard wel eerst in de uiteindelijke staat zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Moeten ze nu nog eens die meuk gaan composen?
Beetje jammer dit. Het boeit niet of de silhouette duidelijk genoeg is om te weten tegen wie je vecht en wat hun strategie is. Kom daar maar achter tijdens het gevecht. Als je alles voorhand weet is er geen zak meer aan.quote:Even if you were able to easily recognise a given enemy, what are they going to do in a fight? What sort of strategy should you be using when engaging them? Sooo one of the things were trying for ME3 is to make it a lot easier to identify the various types of enemies. Silhouette of the character is a huge component of that, and our character art/animator guys have done a pretty awesome job. Im pretty excited for when we get to start showing off some of the really cool creatures weve been working on.
Misschien is dat dan ook een stille hint dat het best debiel is alleen van zo'n lineup af te gaan. Alsof je ooit niet doorhebt dat de grote baas rondliep in een gevecht.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:10 schreef luffyd het volgende:
Apparently, even “Sovereign was kind of hard to pick out of a lineup.”
Hier had ik nog niet eens aan gedacht... nu maak je me bangquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef trancethrust het volgende:
En dan de rest... hoop ten zeerste dat ze het spel niet dommer maken a la DA2, alleen maar om gamers die niet verder komen dan easy difficulty (die het spel sowieso al kopen) tevreden te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |