Met dat laatste ben ik het eens en ik ben bang dat 't wel eens zou kunnen uitkomen.quote:Succeeds if your decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 actually matter and drastically change the way the game plays.
Fails if the Reapers only threaten humanity and you're stuck on Earth for the majority of the game.
Mee eens,quote:Op donderdag 23 december 2010 05:37 schreef popolon het volgende:
Top 10 Xbox 360 Games of 2011
[..]
Met dat laatste ben ik het eens en ik ben bang dat 't wel eens zou kunnen uitkomen.
Mijn grootste ME3 angst: Teveel missies op aarde.
Reapers waren toch buiten het melkwegstelsel in het niets aan het wachten tot ze de aarde konden vernietegen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mee eens,
Daar heb ik absoluut geen zin in; natuurlijk mag een redelijk deel daar laten plaatsvinden, maar toffer zou juist zijn om het spel juist in de omgeving van de reapers te laten plaatsvinden... Laat de mensen maar de boel daar gaan koloniseren en ownen
ik heb zojuist het plot van de mass effect series bedacht; de mensen zijn de nieuwe reapers
Die DLC is de beste DLC die ik gespeeld heb, zeker een aanraderquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef L3viathan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is die Shadow Broker DLC eigenlijk nog wat? Van al deze hete praat krijg ik weer zin om dit spel onder het stof uit te halen...
Moar we hebben als mensheid de council toch al over kunnen nemen in deel 1?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Reapers waren toch buiten het melkwegstelsel in het niets aan het wachten tot ze de aarde konden vernietegen?
Ik ben niet bang dat er te veel aarde missies komen sinds de trailer, waar Sheppard de aarde keihard laat verreken.
Ik denk dat je zeg maar de Paragon optie krijgt - Aarde is verwoest, maar alle rassen zijn instand
en de renegade opdie - Aarde is gered, vrijwel alle andere rassen zijn practisch uitgestorven, mensen nemen de council over.
Dan heb jij een andere 2 gespeeld dan ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Moar we hebben als mensheid de council toch al over kunnen nemen in deel 1?
Ik heb m gedownload.. vanavond/morgen eens even uitproberen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die DLC is de beste DLC die ik gespeeld heb, zeker een aanrader.
Tsja het is ook moeilijk he. Je wilt niet 8 verschillende games moeten maken vanwege die keuzes maar ze moeten wel wat invloed hebben. Als je hier dan weer keuzes in zou verwerken moet je voor Mass Effect 3 dalijk 20 - 30 games zeker makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
ik moet zeggen dat die keuzes van ME1 nauwelijks effect hebben op deel 2. Hoop dat het in deel 3 anders is.
Die is ook gemaakt door 1 van de designers van ME. Als fanart.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef jesperrrrsss het volgende:
zal wel leuk zijn als
[ afbeelding ]
er in die helm zit .
maar ik werd echt helemaal lau toen ik die ME3 trailer zag, ik had altijd al op aarde willen knokken.
Mass Effect
Bioware heeft een hele tijd terug aangekondigt dat ondanks ME een triologie zal zijn over het verhaal van sheppard dit dus niet betekend dat het aantal games in de hoofdserie hierbij zal blijven.quote:
Ik vind het team uit 2 eigenlijk wel interessant (behalve Taliquote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik dan de enige hier die het juist cool vind de game erna met een paar man minder te moeten spelenJuist zodat je er wat invloed op gehad hebt. Met iedereen is ook maar zo suf...
Je vergeet Mirandaquote:Op maandag 27 december 2010 13:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vind het team uit 2 eigenlijk wel interessant (behalve Tali) Dus wou ze eigenlijk ook allemaal meenemen.
Grunt, Mordin en Legion zijn toch wel mijn favoriten.
De max incinerate van Mordin was ook gruwelijkquote:Op maandag 27 december 2010 13:57 schreef popolon het volgende:
Qua skills was Zaeed een van m'n favorieten. Een maxed inferno grenade is echt zwaar geschut.
Vond ik een van de mindere ja. Die shadowbroker DLC daarintegen is echt gaaf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik altijd Miranda en en afwisselend Garrus en later Legion er bij!
Dadelijk even die Kasumi DLC spelen maar die viel wat tegen hoorde ik!
Je scoort er wel een dikke gun, maar voor de rest niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik altijd Miranda en en afwisselend Garrus en later Legion er bij!
Dadelijk even die Kasumi DLC spelen maar die viel wat tegen hoorde ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kut ik heb geen bijna geen tijd om heel ME2 weer door te spelen en dat man/wijf ding niet te doen om zo dus Me3 perfect te beginnen
het is patat
jij geild gewoon op haar !quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
Mirandaaa was tof jong ik neem die altijd als eerst mee!
Mijn ME3 zal zonder miranda zijn! Of ze moet als een cyborg terug komenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
Mirandaaa was tof jong ik neem die altijd als eerst mee!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Young_David het volgende:
Ben nu met mijn 2e playtrough van ME1 bezig, lekker als renegade
"We hebben speciale gasgranaatjes waarmee je die arme kolonisten kunt verdoven, dan hoeven ze niet dood"
"Verdoven? Als ik ze kapotschiet stoppen ze toch ook met schieten?"
"Meneer, we gaan bijna dood, kunt u ons helpen?"
" Daar kom ik niet voor. Ik kom om geth kapot the schieten"
weggaan jij schavuit of ik stop een kogel tussen je ogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hoe baas zou het zijn als er NL-se voice overs erbij zaten !?
![]()
Nee, juist niet
"commandant schaapsherder, er is een kunstmatige intelligentie op hol geslagen."quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Young_David het volgende:
"ASSUMING DIRECT CONTROL"
wordt dan
"Ik ga er van uit dat ik dit poppetje rechtstreeks kan bedienen"
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
"commandant schaapsherder, er is een kunstmatige intelligentie op hol geslagen."
Ben ik het mee eens, voegt echt wat aan het verhaal toe en je stemming als iemand, die je ook tof vind, het niet haalt.quote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik dan de enige hier die het juist cool vind de game erna met een paar man minder te moeten spelenJuist zodat je er wat invloed op gehad hebt. Met iedereen is ook maar zo suf...
Da's nogal paragon...quote:
Ik probeerde het ook. Maar na ME2 kan ik het gewoon niet meer. Gameplay is om te huilen vergeleken met 2.quote:
Bij mij gingen Miranda, Legion en Samara dood.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Voordat ik aan 3 ga beginnen nog maar eens Mass Effect 2 doorspelen, want ik heb in mijn eerste run Garrus laten sterven.
Doet pijn hequote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Young_David het volgende:
Gister Wrex neergeknald in mijn renegade playthrough. Omdat ik in mijn tweede ME2 playthrough daar de gevolgen van wou zien. 't was een bewuste keus, maar toch ...
Ik moet nog 2 andere slachtoffers (naast miranda) uitkiezen die de eindstreep niet gaan halenquote:
Overlord en de andere DLC voor de suicide mission, LotSB erna (dan loop het verhaal wat beter). Je kan ook alle DLC na de suicide mission spelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het afspelen van de DLC van ME2? Ik heb ergens gelezen dat je LotSB kunt spelen na de suicide mission. Klopt dat? En Overlord zal wel daarvoor gespeeld moeten worden of ook niet?
Oja, ik ben namelijk net aan de suicide mission begonnen (met iedereen loyal trouwens).quote:Overlord en de andere DLC voor de suicide mission, LotSB erna (dan loop het verhaal wat beter). Je kan ook alle DLC na de suicide mission spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan Overlord dus wel spelen na de suicide mission?
Was iets te enthousiast bezig en voor ik het wist was ik met de suicide mission bezig.. oeps?? Aangezien ik de Shadow Broker en Overlord nog had willen doen..
De Kasumi DLC leek me niet zo.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Ugh serieus? >< Bij mij was iedereen aan het einde dood xD Ik had alleen grunt nog xDquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe je ME2 eindigde.
Aiquote:Op maandag 3 januari 2011 18:00 schreef timwing het volgende:
[..]
Ugh serieus? >< Bij mij was iedereen aan het einde dood xD Ik had alleen grunt nog xD
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:00 schreef timwing het volgende:
[..]
Ugh serieus? >< Bij mij was iedereen aan het einde dood xD Ik had alleen grunt nog xD
Ik ga ook voor zo een save zorgen, alleen om te kijken hoe ME3 er dan uit ziet. Kan je hem ook in je eentje halen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:00 schreef timwing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Dan kan je die save niet in ME3 importeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef popolon het volgende:
[..]
't Kan nog erger: Shepard dood. Hoe zal dat in ME3 gaan dan?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef popolon het volgende:
Shepard dood aan het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet eens dat dat konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Join de clubquote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Of je zult zien dat Joker nog een keer teruggaat om je lichaam te zoeken en ervoor te zorgen dat de scientists je voor de 2e keer opnieuw uit de dood halen... zou wel lame zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Join de clubdan zou je inderdaad (zoals verbodsbord zegt) de mogelijkheid kunnen krijgen om met iemand anders te kunnen spelen...? Of het is wel een hele coole manier om te zeggen; game over
Je speelt heel zeker met sheppard in deel 3quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik gok zomaar dat je in 3 niet met shepard speelt, of iig niet in z'n eigen lichaam, afhankelijk van het einde van deel 2
kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef bjorntju het volgende:
Als je Shepard dood gaat in deel 2, kan je die savegame niet importeren naar ME3. Dat heeft Bioware al verteld. Het staat zelfs in die tips bij die laadschermen van ME2 dacht ik![]()
Ah oke, lame wel, dat doet toch wel wat af aan de geloofwaardigheid. Beter hadden ze dan iets gedaan dat je brein in legion word gestopt ofzoquote:
Na dat je al dood ging en terug kwam in 2, zou het slecht zijn als 3 het ook deed. Ik vond het juist erg vet, een game, waar als je er door heen rushte, het gewoon niet zou overlevenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah oke, lame wel, dat doet toch wel wat af aan de geloofwaardigheid. Beter hadden ze dan iets gedaan dat je brein in legion word gestopt ofzo
Er komt dus nog wat DLC aan.quote:Bioware’s award winning RPG Mass Effect 2 isn’t losing speed as we head into 2011. Players have at least one more piece of downloadable content to look forward to before Mass Effect 3 arrives on store shelves this fall. Along with the news that this new DLC is incoming is the inevitable announcement that the development team will no longer be updating the Cerberus Daily News. The in game announcement system will go offline on January 24th except for a two week period before the release of the third installment.
Baasquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb me net ff als cadeautje aan mezelf een N7 hoodie aangeschaft
[ afbeelding ]
Ik had het shirt en de enorme film-achtige poster al
quote:
zeker baasquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Kost dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |