IGNquote:Mass Effect 3 was confirmed for a Holiday 2011 release at tonight's Spike Video Game Awards awards.
Set to take place on Earth, the game will see players traveling the universe attempting to rally the races of Citadel Space to take the human homeworld back and defeat the Reapers and their Collector army once and for all.
The trailer alluded to rumors of a new multiplayer element for the series, which will likely take place amidst the human resistance's battle with the Collector invasion force.
Platforms were not announced.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DutchSpike het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar...Een sci-fi shooter met rpg elementen en een geniaal verhaal. Je kan net als bij Oblivion en Fallout kiezen wat je zegt, bij mass effect heeft alleen veel meer impact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Durf het bijna niet te vragen maar...(althans het verhaal van deel 1 )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel eerst deel 1 en 2. Super gewoon.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef DutchSpike het volgende:
Oew, wel gaaf. Effe checken als het uitkomt dan. Ty.
Dat hangt ervan af hoe je ME2 eindigde.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef luffyd het volgende:
hoop dat Garrus Grunt Mordin en Miranda er in zitten
Durf het bijna niet te vragen maar...Sci fi schooter waarbij je keuzes niet alleen invloed hebben om de game zelf, maar ook op het deel erna. Dus als jij iemand dood laat gaan in ME1, zit ie ook niet in jou spel van ME2, en dus ook niet in 3. Erg leuk, betrekt je veel meer bij het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda zal er bij mij als enige echt niet inzitten. Wat een billengezicht had die zeg... Taliquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef luffyd het volgende:
hoop dat Garrus Grunt Mordin en Miranda er in zitten
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef The_Substitute het volgende:
Heb het gevoel dat ME3...En natuurlijk de keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het nu op grotere schaal is ofzo dat je al die rassen moet samen brengen met hun warfleet en dan een vette epic space battle en dan is het over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef Frag_adder het volgende:
Ik hoop dat je hetzelfde team houden vanuit daar verder gaat. MIsschien een paar nieuwe en doden in het begin.
Het team samenstellen was leuk, maar nu heb je het en dan?
Met een goedlopende serie als ME? Denk je niet dat als EA echt zo slecht was geweest, ze The Old Republic allang hadden uitgebracht? Die kost onderhand zo'n 300 miljoen. EA achter Bioware, betekent gewoon dat Bioware het geld én de tijd er voor krijgt. EA is de laatste jaren gewoon goed bezig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:21 schreef trancethrust het volgende:
ME3
Wel klote dat EA er nog steeds achter zit, hopelijk gaan ze het niet rushen en dus verneuken; zie Dragon Age (Awakenings).
Waarom? Ze hebben een rits aantal goede titels uitgegeven de laatste jaren, Dragon age: awakening wordt dan wat gerushed (?) (vond ik persoonlijk niet echt storend, was een goede en leuke uitbreiding), dan zou ik, gemiddeld genomen, nog zeggen dat ze goed bezig zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:46 schreef trancethrust het volgende:
Awakenings gerushed omdat anders DA2 gerushed zou moeten worden slaat nergens op: dat ze dat uberhaupt hebben gedaan staat al in directe tegenspraak met de rest van je betoog.
Wij ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef RickoKun het volgende:
Opbokken met Dragonage, dat is een bout spel, we hebben het hier over het bazenspel Mass effect, deel 3.
Dat einde van ME2 was baas! Deze trailer vast ook wel!quote:Op zondag 12 december 2010 00:37 schreef bjorntju het volgende:
Nou, om 2 uur 's nachts vandaag beginnen de VGA's. Dus dan kan ik morgen ochtend meteen de trailer van ME3 bekijken. Ben echt heel erg benieuwd! Ik ben nu al hyped
Dit ziet er zeer goed uit.quote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-mass-effect/708363
Tali en schattig? Ik vond haar denk ik een van de saaiste personages die er wasquote:Op zondag 12 december 2010 12:38 schreef g30n het volgende:
Ik ga nu al sparen voor de ultieme legendary prestige uncaged metal hardened extra collectors edition.
Heb er zin an. Maar ik ga wel proberen om zo min mogelijk trailers en informatie te bekijken. Ik wil dit keer zonder informatie ME 3 gaan spelen. Want in de trailers en info van ME 2 kreeg je zoveel informatie, dat was niet leuk meer te noemen. Vooral al van te voren weten wie Archangel was verpeste een hoop...
Nu maar hopen dat Tali haar dosis schattigheid weer mee kan nemen in ME 3. En hopen dat Jack nog steeds een vrouwelijke versie van kapitein haddock blijft.
Ik ben benieuwd hoe je de council gaat pownen met een renegade interupt omtrent het uiteindelijke grote bewijs.
Maar maar maar....quote:Op zondag 12 december 2010 14:35 schreef g30n het volgende:
@ RickoKun
Nee "ik ben perfect en kijk maar voortdurend naar mijn reet en mijn kaaklijn van een oostblok kogelstootster" Miranda heeft een geweldige rol. Of xenofoob Ashley, of dom wetenschappertje turned Bad-Ass Liara. En dan natuurlijk "ik ben een probleemgeval" Jack.
Dan vind ik Tali nog de leukste van het stel.
Dan zorg je toch gewoon dat ze de volgende keer d'r helm op houd. En vrouwen met verstand van machinesquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar maar maar....ze praat alleen maar over machines enzulks! Wat nou als je haar gegeven hebt, en het blijkt dat er een gruwelijk monster in die helm zit! Zou je jezelf dan kunnen overleven?!?!? ZOU JE?!?! NOU?!?!?!!?!???!
Ik krijg door die trailer herinneringen aan gears of warquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Xu het volgende:
Ik krijg door de trailer weer herinneringen over hoe epic de reeks is
Ik blijf hopen dat dit erin zit.quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar maar maar....ze praat alleen maar over machines enzulks! Wat nou als je haar gegeven hebt, en het blijkt dat er een gruwelijk monster in die helm zit! Zou je jezelf dan kunnen overleven?!?!? ZOU JE?!?! NOU?!?!?!!?!???!
Als je echt volledig in Mass Effect wilt komen... Moet je ook het (pocket)boek lezen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb vorige week de eerste Mass Effect gekocht, nogal moeilijk om in te komen.
Ik heb al wat pogingen gedaan maar de besturing vind ik houterig. Dat verhaal vond ik eigenlijk meer in de weg zitten in het begin want hoe mooi het ook was vond ik dat de cutscenes wel langdradig werden met momenten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef Frag_adder het volgende:
Nou persoonlijk raad ik je aan gewoon aan de mainquest te beginnen, die sleurt je er vanzelf in. Ik vond mass effect 1 gewoon heel erg vet![]()
De sidequests bij mass effect 1 zijn slecht. Ga ook echt niet alle planeten proberen te verkennen. Het spel gaat om de campaign en is echt filmisch opgezet. 2 is in een hele hoop opzichten beter dan 1, maar ik raad je echt aan eerst 1 uit te spelen!
Je moet het ook niet als een free-roam spel zien als Fallout 3.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb al wat pogingen gedaan maar de besturing vind ik houterig. Dat verhaal vond ik eigenlijk meer in de weg zitten in het begin want hoe mooi het ook was vond ik dat de cutscenes wel langdradig werden met momenten.
Zijn die side-quests echt zo slecht? Want bij dit soort games vind ik het juist leuker om voor de mainquest alleen het strict noodzakelijke te doen en me voor de rest toe te leggen op de sidequests. Maar dat kan ik dus eigenlijk beter niet doen?
Maar goed, ik ben denk ik veel te veel Fallout 3 gewend en zal deze game ook nog wel een kans geven, puur en alleen omdat ik denk dat ik dit wel een coole game ga vinden als ik eenmaal op gang ben. Fallout 3 zat er bij mij zo erg in dat mijn character van Mass Effect eigenlijk identiek is aan mijn character van Fallout 3.
De sidequests bestaan uit: Land op een planeet, rijd met je auto naar een gebouw toe, moord alles in dit gebouw uit, ga naar buiten.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb al wat pogingen gedaan maar de besturing vind ik houterig. Dat verhaal vond ik eigenlijk meer in de weg zitten in het begin want hoe mooi het ook was vond ik dat de cutscenes wel langdradig werden met momenten.
Zijn die side-quests echt zo slecht? Want bij dit soort games vind ik het juist leuker om voor de mainquest alleen het strict noodzakelijke te doen en me voor de rest toe te leggen op de sidequests. Maar dat kan ik dus eigenlijk beter niet doen?
Maar goed, ik ben denk ik veel te veel Fallout 3 gewend en zal deze game ook nog wel een kans geven, puur en alleen omdat ik denk dat ik dit wel een coole game ga vinden als ik eenmaal op gang ben. Fallout 3 zat er bij mij zo erg in dat mijn character van Mass Effect eigenlijk identiek is aan mijn character van Fallout 3.
Dan ging het al voor het spelen mis omdat ik dacht dat het free-roam was. Ik was net begonnen en vond de game tot dan toe al behoorlijk scripted. Niet dat ik die game nu meteen in de hoek gooi, het hoeft van mij niet op Fallout te lijken om goed te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een free-roam spel zien als Fallout 3.
Ja precies! Die wapens, dat idee had ik ook heel erg. De besturing vond ik al houterig en als ik steeds op een paar meter bleef inschieten met een Assault Rifle (Lancer 1 als ik me goed herinner) maar geen effect, toen had ik echt het idee: "Doe ik nu iets verkeerd of wat is er aan de hand?"quote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De sidequests bestaan uit: Land op een planeet, rijd met je auto naar een gebouw toe, moord alles in dit gebouw uit, ga naar buiten.
of: Boord aan een schip, moord alles op dit schip uit, ga naar buiten.
Andere sidequests zijn er niet. Er is maar een leuke reeks en die dealt met human experiments. Het spel is lineair maar ik vind zelf de setting zo vetDe besturing is inderdaad niet perfect, maar om dat op te lossen heb ik ook het gehele spel, van begin tot eind, met een sniper rifle gespeeld
.
Of het nou op 100 of 1 m afstand was.... maakte het voor mij een stuk beter.
Ik heb ze alle twee gelezenquote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je echt volledig in Mass Effect wilt komen... Moet je ook het (pocket)boek lezen.
[ afbeelding ]
in deel 2 werd de citadel opnieuw opgebouwt.quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef zatoichi het volgende:
Tja de Citadel in Mass effect 1 is inderdaad behoorlijk lang, je moet er een beetje geduld voor hebben. Voor mij was dat juist wat me er heel erg inbracht; maar ik nam dan ook echt mijn tijd in de citadel en deed er echt alles wat je kon doen.
Eerlijk gezegd kan ik me van de rest daarna nog maar weinig herinneren :-)
Voor mij was het ook een beetje een teleurstelling dat de citadel in deel 2 een stuk kleiner was... :-)
En ik vind het in dat opzicht best te vergelijken met fallout 3 en new vegas; je moet voor beiden spellen echt de tijd nemen om het verhaal goed te snappen en te beleven; dan heb je ook geen boekjes meer nodig om er "echt" in te komen
Ik ben nog even aan het uitvinden hoe dat overleven precies werkt, ik heb er namelijk 1 die kapot magquote:Op maandag 13 december 2010 23:44 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Iedereen heeft het bij mij overleefd.
Vrij simpel toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het uitvinden hoe dat overleven precies werkt, ik heb er namelijk 1 die kapot mag
Die Marko was nou niet echt een pretje, vond ikquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
in deel 2 werd de citadel opnieuw opgebouwt.
maar goed vond deel 2 niet geweldige omdat veel delen uit deel1 weg is gehaald.
In deel2 moest je planeten scannen voor je upgrade in deel1 moest je gewoon met de marco rijden
Maar gaat dan alleen die dood? of leiden er meer onderquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vrij simpel toch?
Zelfs als je van alle leden de loyalty quest hebt gedaan kun je het lid die je dood wilt hebben tijdens de suicide missie een "job" geven die totaal niet bij hem/haar past.
Klopt helemaal. Mass Effect en Elder Scrolls zijn wat mij betreft de leukste en meest meeslepende settings in games vandaag de dag. Zelfs Warcraft kan daar niet aan tippen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het spel is lineair maar ik vind zelf de setting zo vet![]()
Tjsa de Elder Scrolls.... Ik heb het grote probleem dat ik Morrowind geweldig vond, daar heb ik meer dan honderd uur in een bepaalde game gestopt, waarbij ik zo begon dat mijn stats zo laag mogelijk waren en dus de maximale hoeveelheid level ups kon halen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Mass Effect en Elder Scrolls zijn wat mij betreft de leukste en meest meeslepende settings in games vandaag de dag. Zelfs Warcraft kan daar niet aan tippen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tjsa de Elder Scrolls.... Ik heb het grote probleem dat ik Morrowind geweldig vond, daar heb ik meer dan honderd uur in een bepaalde game gestopt, waarbij ik zo begon dat mijn stats zo laag mogelijk waren en dus de maximale hoeveelheid level ups kon halen.
Oblivion viel daarna zoo ontzettend tegen. Fast travel, een kompas wat je wel met een truukje uit kon zetten maar dan kon je niet meer uit de beschrijving van de quest halen waarnaar je moest zoeken en het aller ergste je vijanden levelde mee. Je kom hem op level 1 uitspelen...
Mass effect heeft ook leven scaling maar het is daar veel beter uitgewerkt. Juist in een lineaire game kan het wel zodat je eind missie niet appeltje eitje wordt. Mass Effect 3, laat maar komen! Ben erg benieuwd wat voor verschillende eindes die game gaat hebben.
Gameplay zegt niets over de setting natuurlijk. Oblivion was inderdaad een stuk minder meeslepend dan Morrowind. Toch weet Elder Scrolls als enige echt een overtuigende setting neer te zetten die niet heel gemaakt over komt, of een regelrechte kopie is van iets anders.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tjsa de Elder Scrolls.... Ik heb het grote probleem dat ik Morrowind geweldig vond, daar heb ik meer dan honderd uur in een bepaalde game gestopt, waarbij ik zo begon dat mijn stats zo laag mogelijk waren en dus de maximale hoeveelheid level ups kon halen.
Oblivion viel daarna zoo ontzettend tegen. Fast travel, een kompas wat je wel met een truukje uit kon zetten maar dan kon je niet meer uit de beschrijving van de quest halen waarnaar je moest zoeken en het aller ergste je vijanden levelde mee. Je kom hem op level 1 uitspelen...
Mass effect heeft ook leven scaling maar het is daar veel beter uitgewerkt. Juist in een lineaire game kan het wel zodat je eind missie niet appeltje eitje wordt. Mass Effect 3, laat maar komen! Ben erg benieuwd wat voor verschillende eindes die game gaat hebben.
Wat alleen maar aangeeft dat ze een game, met hoe een goed doordachte en unieke setting dan ook, prima kunnen verkrachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gameplay zegt niets over de setting natuurlijk. Oblivion was inderdaad een stuk minder meeslepend dan Morrowind. Toch weet Elder Scrolls als enige echt een overtuigende setting neer te zetten die niet heel gemaakt over komt, of een regelrechte kopie is van iets anders.
Kotor > Mass effect anydayquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
Toch vind ik Knights of The Old Republic nog steeds toffer.
Als daar een deel 3 van komt >
Eens!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Mass Effect en Elder Scrolls zijn wat mij betreft de leukste en meest meeslepende settings in games vandaag de dag. Zelfs Warcraft kan daar niet aan tippen.
Die zag ik net ook op de ME2 facebook pagina.quote:
Waarschijnlijk wel, kan mij niet indenken dat ze het niet doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 04:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Die zag ik net ook op de ME2 facebook pagina.
Net Overlord weer gedaan, dat blijft ook een mooie DLC hoor. Zal me benieuwen hoe ze dat einde, renegade of paragon, implementeren in ME3. Als ze het al doen.
Zal inderdaad wel zo zijn, bij Renegade is het toch meer mensheid uber alles.quote:Op woensdag 15 december 2010 07:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, kan mij niet indenken dat ze het niet doen.
Persoonlijk gok ik dat bij bv. paragon er minder over blijft van het universum / aarde dan bij renegade, maar dat bij renegade je nogal wat immorele keuzes hebt moeten maken om meer te redden
http://n4g.com/news/66484(...)ngle-player-game/comquote:Now that BioWare has officially announced Mass Effect 3 with their press release yesterday, Im going back to my age-old thread closer here: Mass Effect 3 is a single-player game. Feel free to dissect the trailer in this thread, I suppose.
Was je ongerust?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef luffyd het volgende:
[..]
http://n4g.com/news/66484(...)ngle-player-game/com
Soul Calibur, Tekken, Ninja Gaiden, Folklore, GTA, Final Fantasy, Devil May Cry om maar wat te noemen? Wel grappig, dacht dat ME2 allang op de ps3 was.. Waarom pakken ze overigens niet direct linux mee als ze toch bezig zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef popolon het volgende:
PS3 owners hebben geluk, ze krijgen ME2 die zal draaien op de ME3 engine. Veel heen-en-weer getroll van beide partijen op diverse sites, mij kan het weinig schelen. Alleen maar mooi dat PS3 owners eindelijk een goede game krijgen. Ze moesten er wel lang op wachten.
...
50/50 is niet echt een aan te raden strategie, volgens de guide, het beste kan je toch óf Paragon óf Renegade spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik wil 50/50 paragon/renegade spelen, maar als je in het begin vooral vriendelijk bent krijg je later veel minder renegade-opties in gesprekken, die zijn dan gewoon niet te selecteren
Ik wil gewoon een goeie commander voor m'n team zijn, en een klootzak naar de rest toe!
note to self; nooit kut doen tegen MaxC...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef MaxC het volgende:
Ik heb beetje zelfde probleem, zit ook meestal 50/50 of 60/40 ene kant op. Ik speel nooit echt gewoon puur Renegade of Paragon maar gewoon lekker op gevoel. Doet iemand kut tegen mij of probeert hij mij te naaien knal ik hem direct door zijn hoofd. Maar een arme bedelaar of kind wil ik nog wel is helpen
Miranda was hawt.. ik heb haar dan ook keihard gepaald in ME2quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Miranda zal er bij mij als enige echt niet inzitten. Wat een billengezicht had die zeg... Tali![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Miranda was hawt.. ik heb haar dan ook keihard gepaald in ME2
Keihard met je scrotum tegen haar vrouwdelen aan kletsen mien jong! Bohhh gek!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Miranda was hawt.. ik heb haar dan ook keihard gepaald in ME2
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard met je scrotum tegen haar vrouwdelen aan kletsen mien jong! Bohhh gek!
Full renegade is lastig maar 't is me gelukt. Zelfs onschuldige burgers hielp ik niet, of liet ze aan hun lot over in de diverse (side) missions.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef MaxC het volgende:
Ik heb beetje zelfde probleem, zit ook meestal 50/50 of 60/40 ene kant op. Ik speel nooit echt gewoon puur Renegade of Paragon maar gewoon lekker op gevoel. Doet iemand kut tegen mij of probeert hij mij te naaien knal ik hem direct door zijn hoofd. Maar een arme bedelaar of kind wil ik nog wel is helpen
De renegade balk zelf had ik zo vol, het probleem was echter dat het onmogelijk is nergens paragon punten te scoren zonder gesprekken niet af en toe over te doen. Het juiste antwoord was voor mij niet altijd even duidelijk. Ik denk dat de paragon balk bij mij op het eind ongeveer voor 40 - 50% gevuld was.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Full renegade is lastig maar 't is me gelukt. Zelfs onschuldige burgers hielp ik niet, of liet ze aan hun lot over in de diverse (side) missions.![]()
Moet zeggen dat ik achteraf wel met wat schuldgevoelens zat te worstelen maar damn, wat een badass Shepard heb ik.
Mja, ik KAN gewoon geen klootzak zijn tegen m'n teamquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Full renegade is lastig maar 't is me gelukt. Zelfs onschuldige burgers hielp ik niet, of liet ze aan hun lot over in de diverse (side) missions.![]()
Moet zeggen dat ik achteraf wel met wat schuldgevoelens zat te worstelen maar damn, wat een badass Shepard heb ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |