quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik zou hem ook doen, geloof ik
Maar dan wel zonder die gouden tanden.
Yaaaay eindelijk eentje die we samen willen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik kom net op tijd binnen, zie ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik pasquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yaaaay eindelijk eentje die we samen willen doen
Wel met andere tanden ipv die gouden hoor. Dus niet dat daar gaten zitten ofzoquote:
Haiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd binnen, zie ik
Hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel met andere tanden ipv die gouden hoor. Dus niet dat daar gaten zitten ofzo
Ik drink ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef Maes het volgende:
Ik drink niet, ben gewoon weer de enige nuchtere hier
Echt schattigquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Lenny en Benny zijn ook zulke leuke vriendjes
Ik drink ook nooit hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef Maes het volgende:
Ik drink niet, ben gewoon weer de enige nuchtere hier
Ja, ja dat zal welquote:
quote:
Maakt niet uit, aan dit wijf heb ik gewoon een hekel uit prinicipequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dr beter dan een boel van die anderen hoor
Misschien wel beter, maar kwestie van smaak, ik vind haar sound écht afgrijselijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het echt wel mooi.
Beter dan Joan deze ronde, beter dan het oog, en beter dan die zigeunerjongen zeker weten
Komt vast door de vele make-upquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft een slechte huid trouwens hoor!
Oh ja, ik hou dr wel van juist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel beter, maar kwestie van smaak, ik vind haar sound écht afgrijselijk
Onder die tv lampen moet je sowieso onder de pancake zitten hoor, dat gaat niet zonderquote:
Naja ik weet niet of ik het met make-up mooier vind dan zonder. Subtiel make-up vind ik wel mooi, maar niet ditquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder die tv lampen moet je sowieso onder de pancake zitten hoor, dat gaat niet zonder
Het is nog steeds leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt het op?
Nog niet eens een half blikje hoor.
Nou in de studio moet het echt wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja ik weet niet of ik het met make-up mooier vind dan zonder. Subtiel make-up vind ik wel mooi, maar niet dit
Daarom hoef ik het nog niet mooi te vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou in de studio moet het echt wel hoor
Hondje?quote:
Dr zat een hondje bij de repetities ja.quote:
God ik heb het zo druk, pffffquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zat een hondje bij de repetities ja.
Opletten Maes
Ja zo een lillek Pim Fortuyn mormeltjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
King Charlesje ofzo he? Oid? Ik zag het even snel
Cognac, vond ik het meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo een lillek Pim Fortuyn mormeltje![]()
Chocoladekleurig!
Die ene vind ik zo leuk met die dopjes schuin en zo, die hele lange.quote:
Ik hou gewoon van het merry christmas verhaaltjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het maar een mekkerliedje![]()
Die kleur heet echt chocolade
Jah wat interesseert mij dat nou, ik vond het meer op cognac dan op chocolade lijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het maar een mekkerliedje![]()
Die kleur heet echt chocolade
In de Jumboquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaarrrrrr werkt die blonde Jumbojongen die mijn feest compleet wil maken?
Jawel mop, dan moet je nog ff 1x F5en als hij dicht zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Dat automatische dingetje voor de OP werkt niet bij mij (de heule knop zit er niet)
Godverdomme Elies, ff f5en als het topic dicht is, dat weet elke Fok!n00b ondertussen al hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Dat automatische dingetje voor de OP werkt niet bij mij (de heule knop zit er niet)
Ik kijk geen reclame, maar is die Nikon dat ding dat ff door die fotograaf geleend wordt zogenaamd met die bewegende achtergronden enzo? Want die viel mij ook al op.quote:
een Nikon is een fototoestel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk geen reclame, maar is die Nikon dat ding dat ff door die fotograaf geleend wordt zogenaamd met die bewegende achtergronden enzo? Want die viel mij ook al op.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Maes het volgende:
We mailen Jumbo even, ik kom erop terug oh-oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik om Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben officieel aangeschoten, ik moest laggen om de tv kantine om Maxima en dr troonrede
De telefoon ligt al klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben officieel aangeschoten, ik moest laggen om de tv kantine om Maxima en dr troonrede
Owquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Jawel mop, dan moet je nog ff 1x F5en als hij dicht zit
En het is geen knop, maar een klein linkje. Boven het invoervenster.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Ik ga het de volgende keer proberen
Ja ik ook maar toen lachte ik nog dus dat telde denk ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jij bent dronkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Heus wel en ze leek heel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent dronken
Dat was heul niet grappig
Yeahquote:
Whoeiquote:
Je zou dr haast ziek voor wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Hij is verpleger, je zult die blijerik aan je bedje hebben als je ziek bent
Eerlijk er loopt er ook zo eentje rond bij mij in het ziekenhuis. Zo'n lekker kindquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Hij is verpleger, je zult die blijerik aan je bedje hebben als je ziek bent
Beter dan anders idd, echt goed gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zou dr haast ziek voor worden![]()
Hij zing nu ook wel echt heel goed
Ff snel opnieuw aanmelden die cardquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, waaarom kan ik hier nou nooit es gewoon op de On-knop drukken en dat er ook iets werkt.
Heeft er weer eentje met de smartcard lopen etteren volgens mij...en ik was het niet
Ik was het ook heul niet dat was een negerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, waaarom kan ik hier nou nooit es gewoon op de On-knop drukken en dat er ook iets werkt.
Heeft er weer eentje met de smartcard lopen etteren volgens mij...en ik was het niet
"even geduld aub"quote:
Ja schat je bent verliefd ik snap hetquote:
Nee die vind ik gewoon stomquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zo vind je N&S wel leuk toch oh-oh?
Ze zitten niet om complimenten verlegen als ze iemand echt leuk vinden
Hmz nee, ik zou hem niet doen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 werpt een familiepak tena's en tissues naar Greys en oh oh
Die heb ik gewoon lekker nog lang niet nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 werpt een familiepak tena's en tissues naar Greys en oh oh
Yups. Wil iemand even een dweiltje aangeven? Da's voor onder de bibsebabs, dan wordt de bank niet zo klefquote:
Dat zeg je ook niet als we JOU adorerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Wil iemand even een dweiltje aangeven? Da's voor onder de bibsebabs, dan wordt de bank niet zo klef
Say it girlquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet als we JOU adoreren![]()
Doe nogges een home made smiley?
Gatverdamme, we zijn het alweer eens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat blije koppie is toch ook gewoon om van te smelten?
Ben zou ik liever doen qua doen hoor, maar Lenny is echt te poepig
Nee nee sing offs na de TV kantine, dus als ik dan hier nie post moet je ff bellen want dan slaap ikquote:
Haiquote:
Heuj! Dat herken ik welquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee sing offs na de TV kantine, dus als ik dan hier nie post moet je ff bellen want dan slaap ik![]()
Please?
En de bloemenonderbroek van Carlooooooooquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Bwhoehoehoeeeeeeeeee, Maik de Boerrrrrrrrrrrr.
En Arie Boomsma. En de echte Jokertje
Ik reken 'm goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Een jockey met cap die zojuist heeft gemerkt dat zijn paard zoek is!
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj! Dat herken ik wel
Een jockey met cap die zojuist heeft gemerkt dat zijn paard zoek is!
Die was wel lollig jaquote:
Nou, wat scheelt het?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed!!
Eigenlijk was het Beatrix tijdens de troonrede.
>0<quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Dat zeg je ook niet als we JOU adoreren![]()
Doe nogges een home made smiley?
Ik moest alweer vréselijk om je lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Kiek maar, effe het kupke naar links kantelen!
Nah... FOK! slikt geen spatiesquote:
Geloof dat ik ook wat alcohol moet gaan pakken voor ik dit snapquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah... FOK! slikt geen spaties![]()
Twas druppen uit het vooronder
boem = ho en plons = waterquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:33 schreef Pokkehontas het volgende:
Niks, eigenlijk.
jockey = Beatrix
paard = volk
De spiegelzijde van de bibsebabs, en dan druppenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik ook wat alcohol moet gaan pakken voor ik dit snap
Ja mij op dit moment ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar de humor van de tvkantine ontgaat me echt volledig...
Druppen uit de voorrrrrbips!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik ook wat alcohol moet gaan pakken voor ik dit snap
*spontaan aan de alcohol gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De spiegelzijde van de bibsebabs, en dan druppen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Makkie.
Elies in de spagaat en zo te zien scheurt ze daarbij uit.
Beter 1 Elies in de hand dan 10 in de luchtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen, dan ga je vanzelf ook druppen
Oeh ja dat was wel heel erg dat stotteren deze week, dacht eerst dat het nep wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zou het wel heel leuk doen als ze die achterlijke stottersnol van een Miss Montreal es nadoen
Dan zou jij het leuk doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zou het wel heel leuk doen als ze die achterlijke stottersnol van een Miss Montreal es nadoen
Whehehehe nu pas?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geef het op, ik neem een wijntje
Ik ook nog niet, maar ik verwacht het any moment now!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Greys gaat het nog wel goed daar?
Ik drup niet hoor
Ik moet wel plassen jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Greys gaat het nog wel goed daar?
Ik drup niet hoor
Anders lig ik voor 00.00 omquote:
Ik ook niet....denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind er echt geen reet aan deze keer
Dies nog erger dan het oogquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh ja dat was wel heel erg dat stotteren deze week, dacht eerst dat het nep was
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
eensch ischquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Spelletje afgelopen?quote:
Uitgegamed?quote:
Ik vertrouw altijd op jou voor zulke infoquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Wie zit er nou bij wie in het groepske?
Ik ben het alweer kwijt.
Zit Joan bij Lenny en Ben enzo?
N&S:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Wie zit er nou bij wie in het groepske?
Ik ben het alweer kwijt.
Zit Joan bij Lenny en Ben enzo?
Thanks, ik kwam niet op de sitequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
N&S:
Nigel Brown
Jennifer Ewbank
Pearl Jozefzoon
Johnny Rosenberg
VV:
Joan Franka
Lenny Keylard
Esther Nijhove
Ben Saunders
Ik denk dat ik heel graag even heel warm kom douchen bij jequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Eliesje....ga je maandag nog klussen en zo ja, kom je dan nog buurten?
Oh echt? Dan is het nog gekker, ben op een gegeven moment gefascineerd gaan zitten kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies nog erger dan het oog![]()
En ze zit altijd bij Giel op de radio, echt afgrijselijk
Erg hé daarom kijken wij het dus niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wel een leuke show, ik zie m'n voorspelling wel waarheid wordenOh en oh-oh, ik liep toen nog 40 minuten achter toen ik dat zei, ik nam het op en begon 40 minuten later met kijken, en die 40 minuten had ik ingehaald tijdens die nieuwe single van N&S.
Mijn god wat een gerek en oeverloos gelul. 8 man die 2 minuten zingen = 16 minuten...
Daar een show van 2 uur omheen bouwen
Johnny exit zou ik prima vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, ik kwam niet op de site
Dan singoff:
Jennifer - Johnny --> Johnny exit
Esther - Joan --> Esther exit
Denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel graag even heel warm kom douchen bij je
Goh dit had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
N&S:
Nigel Brown
Jennifer Ewbank
Pearl Jozefzoon
Johnny Rosenberg
VV:
Joan Franka
Lenny Keylard
Esther Nijhove
Ben Saunders
Ja erg hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wel een leuke show, ik zie m'n voorspelling wel waarheid wordenOh en oh-oh, ik liep toen nog 40 minuten achter toen ik dat zei, ik nam het op en begon 40 minuten later met kijken, en die 40 minuten had ik ingehaald tijdens die nieuwe single van N&S.
Mijn god wat een gerek en oeverloos gelul. 8 man die 2 minuten zingen = 16 minuten...
Daar een show van 2 uur omheen bouwen
Neuh de afgelopen shows bevielen me wel om terug te kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erg hé daarom kijken wij het dus niet meer.
Althans niet live.
Nigel en Esther zijn wat mij betreft inwisselbaar zeg maar. Dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Johnny exit zou ik prima vindenMaar ik vond toch dat hij 't wel leuk deed. Esther exit zie ik wel gebeuren, maar ik denk Nigel er ook uit, die deed het vandaag weer vrij beroerd, en vorige keer ook al. Precies zelfde soort nummer, weer teveel dans...
Nigel en Esther zitten niet in 1 team dus die zijn helaas niet inwisselbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nigel en Esther zijn wat mij betreft inwisselbaar zeg maar. Dat maakt mij niet zoveel uit
Ik vind Johnny eigenlijk te aardig om te exitten, maar hij was gewoon (weer) niet goed.
Mij ook niet. Nigel, Esther en Johnny mogen er van mij allemaal zo uit. Pearl dan ook wel, al deed die het wel schandalig goed vandaag... Das misschien wel technisch gezien de beste zangeres van het hele zooitje. Maar die is qua uitstraling soms weer zo nietszeggend vind ik...quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nigel en Esther zijn wat mij betreft inwisselbaar zeg maar. Dat maakt mij niet zoveel uit
Ik vind Johnny eigenlijk te aardig om te exitten, maar hij was gewoon (weer) niet goed.
Oh nee, damn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nigel en Esther zitten niet in 1 team dus die zijn helaas niet inwisselbaar
Ik vind echt alleen Lenny en Ben echt goed van dit clubje, en dan zingt Pearl wel heel goed maar zie ik dr nooit een ster worden, en vind ik Jennifer nog leuker dan de rest, en Joan als ze vandaag niet zo ongelooflijk slecht geweest wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, damn.
Pearl mag er van mij ook zo uit ja, hoewel goede zangeres.
Maar nul spannend.
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk zou zo heel dat team van N&S op kunnen zoutenIk zou d'r niemand van missen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfde met Jeroen's team, alleen die Meike misschien niet. Rafaella is ook wel goed maar doet écht iedere week hetzelfde kunstje imho.
En Jeroen faalt sowieso hard vind ik. De meeste zwakke, nietszeggende coach. En vandaag ook weer mooi de mist in met dat nummer
Zo debiel, ik dacht dus dat ze die groepen nu wel samen gaan voegen. Wat gaan ze doen dan? Volgende keer met totaal 6 artiesten weer 2 uur vullen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet
Maar het klote is... in de finale komt 1 iemand van elk clubje, dus OF Lenny, OF Ben![]()
Populairste Nederlandse filmquote:De speelfilm New Kids Turbo! heeft donderdag het omzetrecord op de premièredag verbroken van alle ooit in de bioscoop uitgebrachte Nederlandse films. Dat heeft distributeur Benelux Film vrijdag gemeld.
New Kids heeft volgens een zegsvrouw het record gebroken van Komt een vrouw bij de dokter (KEVBDD), die vorig jaar op de premièredag een omzetrecord vestigde. De komedie over een groep Brabantse asos bracht de eerste dag 249.500 euro op. De teller voor de verfilming van het boek van Kluun stond vorig jaar na één dag op 243.950 euro.
Bovendien draait New Kids in minder zalen dan KEVBDD. De Brabanders zijn te zien in negentig bioscoopzalen, terwijl de verfilming van Kluun in 118 zalen draaide. Donderdag meldden bioscopen door heel Nederland al een stormloop op de kaartverkoop voor New Kids Turbo!.
Oh jeetje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo debiel, ik dacht dus dat ze die groepen nu wel samen gaan voegen. Wat gaan ze doen dan? Volgende keer met totaal 6 artiesten weer 2 uur vullen?En op deze manier is de show al in de kwart- of halve finale beslist waarschijnlijk. Maar ik begreep vandaag ook dat iedere coach met één kandidaat in de finale staat.
Geweldigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand dit nog meegekregen;
[..]
Populairste Nederlandse film![]()
meer opbrengen dan KEVBDD in minder bioscopen
Ik dacht ook dat ze de boel wel samen gingen gooien als ze nog 2 of 3 kandidaten hadden. Maar N&S zeiden vandaag toch zoiets dat 'hun finalist' op mocht treden bij die Symphonica concerten...quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Das dan echt echt een hele domme programma opzet
Ja, dat hadden ze vanaf het begin ook zo gezicht, uit elk cluppie 1 in de finale.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze de boel wel samen gingen gooien als ze nog 2 of 3 kandidaten hadden. Maar N&S zeiden vandaag toch zoiets dat 'hun finalist' op mocht treden bij die Symphonica concerten...
Ja ik riep het eerder vanavond al, Harry Potter verslagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, wat zal het worden. Sowieso toch wel Ben denk ik van VV, Kim van Angela, Raffaella of Meike van Jeroen, en Pearl of Jennifer van N&S?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze vanaf het begin ook zo gezicht, uit elk cluppie 1 in de finale.
Dan zal je zien dat Lenny dus niet eens bij de eerste vier zit, terwijl degenen die straks 2, 3 en 4 worden wayyy slechter dan hij zijn
Maar misschien dat ze het toch nog gaan wijzigen, want ze zijn dom als ze het niet doen
Anders is de finale niet spannend meer namelijk, als óf Lenny, óf Ben er alleen in zit met een paar kneuzen.
In het begin leek het juist heel slim, die opzet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Bamba het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een finale doen met alleen de kandidaten van van Velzen?. Ik vind ze alle 4 goed die er nu nog inzitten, vind het echt een heel stomme opzet van het programma
Ik vind de tv kantine dit seizoen ook barslecht!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ok.
Ik vraag me dus echt af of er mensen zijn die dit nog grappig vinden, die TV Kantine?
En what the hell happened, vorig seizoen waren ze echt wel leuk
Ben nu wel benieuwd als je die clip zagquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Kim, ook alweer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, wat zal het worden. Sowieso toch wel Ben denk ik van VV, Kim van Angela, Raffaella of Meike van Jeroen, en Pearl of Jennifer van N&S?
Idd allemaal straal kansloos tegenover Ben. Misschien alleen Kim niet, maar Ben wordt ook asociaal ongegeneerd gehyped door de programmamakers.
Ik ben nog wakkerquote:
Maar die grap is niet van hun maar van Dries, want hij heeft een nummer dat zo heetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Want waar deze Dries is is geen crisis.
Dat was nog wel een leuke woordgrap.
Idd, de rest van de opzet is heel goed bedacht. Alleen dit gedeelte vind ik echt slecht bedacht. Eigenlijk hadden ze gewoon de liveshows hetzelfde principe als x factor moeten doen. maar ze willen met alles origineel zijn denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
In het begin leek het juist heel slim, die opzet.
Weer eens wat anders dan Idols, X-factor, Popstars e.d. Dat hadden we ook wel gezien inmiddels..
Met die blinde audities met die stoelen enzo, echt leuk idee
Maar ze hadden niet bedacht wat er moest gebeuren als de twee favo's in één groepje zaten
Ben kon echt na die auditie al niet meer stuk iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is Kim, ook alweer?
Oh, pianomaisje. Nee, die redt het ook niet tegen Ben.
Raffa zál toch zeker niet, ik vind haar niveau echt ver beneden de rest, zelfs beneden Nigel
Ben wordt op handen gedragen door het publiek, of de makers hem nou wel of niet hypen.
Ik hoop in godsnaam dat ze volgende week roepen dat vanaf dan alles op één hoop gaat ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, de rest van de opzet is heel goed bedacht. Alleen dit gedeelte vind ik echt slecht bedacht. Eigenlijk hadden ze gewoon de liveshows hetzelfde principe als x factor moeten doen. maar ze willen met alles origineel zijn denk ik..
Nee maar dat bedoel ik idd, ik was zelfs even vergeten wie Kim ook alweer wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben kon echt na die auditie al niet meer stuk idd![]()
Kim was vorige week echt afschuwelijk goed maar ik kan me haar andere optredens echt niet meer voor de geest halen eigenlijk
Wel aardig terecht vond ikquote:
En toen had ik dus pas 2 optredens gezienquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Esther vs Joan
Nigel vs Jennifer
In singoff, en eerste er bij beide uit.
Dat zou idd wel het leukste zijn! Ik vind deze week bijv. ook veel leuker dan volgende week, de kandidaten van Jeroen en Angela, dus vaak staat ' ie dan niet eens op TVOH.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop in godsnaam dat ze volgende week roepen dat vanaf dan alles op één hoop gaat ofzo
Ik heb maar 1 keer gelachen en niet eens hard. Terwijl ik vorig jaar voortdurend aan het zuurstof moest. Jammer.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ok.
Ik vraag me dus echt af of er mensen zijn die dit nog grappig vinden, die TV Kantine?
En what the hell happened, vorig seizoen waren ze echt wel leuk
quote:
Ik vind dat ook zo irritant bij Jennifer, die hoor je ook echt zo overdreven ademen, misschien wel omdat ze zo zachtjes en klein zingt, maar ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Alain, hou oppppppppppp met dat luchtzuigen tussen je tanden elke regel
Maar Alain doet het quasi-geil, dat tussen je tanden door, 'tssssssss'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo irritant bij Jennifer, die hoor je ook echt zo overdreven ademen, misschien wel omdat ze zo zachtjes en klein zingt, maar ik kan er niks aan doenik blijf er dan op letten
Klinkt wel geweldig samen dit zeg...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Alain is eigenlijk best goed maar ik moet m echt gewoon niet
Mwah, alleen Kim is denk ik finale materiaal? Shary-An is onwijs grappig en energiek, maar ook wel een beetje een one trick pony, Bart gewoonweg niet goed genoeg, en die Nyssina zingt ook onwijs goed, maar blijft ook gewoon niet hangen... toch ook gewoon een beetje 13 in een dozijn, meer door het genre wat ze vaak zingt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Angela heeft ook goede.
Als Roel en Angela op 1 avond zouden zitten zou de andere avond volgens mij niemand kijken
Je sopt van de bank af?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Alain doet het quasi-geil, dat tussen je tanden door, 'tssssssss'.
Brrrrr. Veertien keer op rij is gewoon teveel
Wel meer BN'ers, ook die sneuneus van de EO, Bert van Leeuwen ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Waarom zit Linda de Mol in het publiek?
Ik heb je inderdaad niet gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik heb maar 1 keer gelachen en niet eens hard. Terwijl ik vorig jaar voortdurend aan het zuurstof moest. Jammer.....
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel meer BN'ers, ook die sneuneus van de EO, Bert van Leeuwen ofzo
Ja hij heeft me ooit voor m'n flikker gereden in Delftquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jij bent de sneuneus die hem herkent dan
![]()
![]()
Ik vind dat met die social media wel clever gedaan heurquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
En die sponsoring ookOveral Samsung en Vodafone, en net zie je Ben echt zo schrikken 'Oh kut iemand wijst naar die koeling met Sourcy drankjes, laat ik eens even doen of ik daar wat pak'
Jij hebt een flikker?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij heeft me ooit voor m'n flikker gereden in Delft
Daar erger ik me idd ook kapot aan. Dat krampachtige gedoe met die sponsorenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
En die sponsoring ookOveral Samsung en Vodafone, en net zie je Ben echt zo schrikken 'Oh kut iemand wijst naar die koeling met Sourcy drankjes, laat ik eens even doen of ik daar wat pak'
Esther zit toch bij VV? Daar hebben N&S toch niks over te zeggen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Oh feck, nu stemmen N&S die Esther safe...
Ik heb drank op, sla mijn posts gewoon over.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Esther zit toch bij VV? Daar hebben N&S toch niks over te zeggen?
Idd, dat begint ook wel erg sneu te worden nu. Natuurlijk kan je van dat genre houden, maar hoe N&S net half in d'r hol kropen was ook wel een beetje debielquote:
Greys nog een keer, die zit in het ANDERE TEAMquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Oh feck, nu stemmen N&S die Esther safe...
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb drank op, sla mijn posts gewoon over.
De jury mocht er ook altijd nog eentje safe kiezen toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys nog een keer, die zit in het ANDERE TEAM![]()
En nu gaan die twee tegen elkaar zingen en dan kiest de jury wie door mag, we doen net of je het nog nooit gezien hebt he zuiplapje
Ja dat zeggik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Joan vs Esther, en Esther weg, like I said
Broer John is een vriend van N&S, maar het is idd erg sneu!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, dat begint ook wel erg sneu te worden nu. Natuurlijk kan je van dat genre houden, maar hoe N&S net half in d'r hol kropen was ook wel een beetje debiel
Hoewel ik denk dat de jury dan toch Esther kiezen ipv Joan, stiekem, mweh...quote:
Ja dat zeg ik toch dat de jury beslist wie dr door mag na de sing off?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury mocht er ook altijd nog eentje safe kiezen toch?
Lenny meer stemmen dan Ben
T blijft toch ons-kent-ons natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Broer John is een vriend van N&S, maar het is idd erg sneu!
Komt door de drank!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zijn goed.
Nou 3 van de 4 sing-off kandidaten goed, ik ben trots op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |