quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik zou hem ook doen, geloof ik
Maar dan wel zonder die gouden tanden.
Yaaaay eindelijk eentje die we samen willen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik kom net op tijd binnen, zie ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik pasquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yaaaay eindelijk eentje die we samen willen doen
Wel met andere tanden ipv die gouden hoor. Dus niet dat daar gaten zitten ofzoquote:
Haiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd binnen, zie ik
Hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel met andere tanden ipv die gouden hoor. Dus niet dat daar gaten zitten ofzo
Ik drink ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef Maes het volgende:
Ik drink niet, ben gewoon weer de enige nuchtere hier
Echt schattigquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Lenny en Benny zijn ook zulke leuke vriendjes
Ik drink ook nooit hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef Maes het volgende:
Ik drink niet, ben gewoon weer de enige nuchtere hier
Ja, ja dat zal welquote:
quote:
Maakt niet uit, aan dit wijf heb ik gewoon een hekel uit prinicipequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dr beter dan een boel van die anderen hoor
Misschien wel beter, maar kwestie van smaak, ik vind haar sound écht afgrijselijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het echt wel mooi.
Beter dan Joan deze ronde, beter dan het oog, en beter dan die zigeunerjongen zeker weten
Komt vast door de vele make-upquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft een slechte huid trouwens hoor!
Oh ja, ik hou dr wel van juist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel beter, maar kwestie van smaak, ik vind haar sound écht afgrijselijk
Onder die tv lampen moet je sowieso onder de pancake zitten hoor, dat gaat niet zonderquote:
Naja ik weet niet of ik het met make-up mooier vind dan zonder. Subtiel make-up vind ik wel mooi, maar niet ditquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder die tv lampen moet je sowieso onder de pancake zitten hoor, dat gaat niet zonder
Het is nog steeds leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt het op?
Nog niet eens een half blikje hoor.
Nou in de studio moet het echt wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja ik weet niet of ik het met make-up mooier vind dan zonder. Subtiel make-up vind ik wel mooi, maar niet dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |