pom pom pom.. [faliela] pom pom pom [faliala]quote:
mag ik?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu vol met toffeesaus![]()
Maar wel mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
Mijn allereerste singletje dat ik kocht was niet zo stoer vrees ik![]()
die ookquote:
heel de avondquote:
zolang ben ik niet openquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ergens deze week ging voor het eerst in 5 jaar je lampje uit
Ik vind het meeste R&B en HipHop niks, naar de rest kan ik wel luisteren of vind ik wel mooi, voorkeur gaat toch naar Dance/Trance, Rock en Electronicquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach dat varieert ook..
ik luister graag naar muziek als achtergrond..
een beetje jazz.. wat singer songwriter.. en vooral commerciele pop
Kermit >>> Jasonquote:
Die hele harde gitaren hoeven voor mij ook niet zo... want de zang zorgt voor dit soort terechte parodieënquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach dat varieert ook..
ik luister graag naar muziek als achtergrond..
een beetje jazz.. wat singer songwriter.. en vooral commerciele pop
De Heldquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hele harde gitaren hoeven voor mij ook niet zo... want de zang zorgt voor dit soort terechte parodieën.
Nope, lost.quote:
das zo'n nummer wat je de rest van de avond in je hoofd hebt... :pquote:
ja alle hardere gitaar muziek kun je het beste zo omschrijven jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hele harde gitaren hoeven voor mij ook niet zo... want de zang zorgt voor dit soort terechte parodieën.
Ik hou van Kermitquote:
Wie niet. Mijn nick komt van de muppetsquote:
Nirvana, met Dave Grohlquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle hardere gitaar muziek kun je het beste zo omschrijven ja
dave grohlquote:
quote:
Clip nog nooit gezien maar nummer isquote:
Die wilde ik ook net gaan postenquote:
quote:
Moet je maar eens kijken als je zin hebt, is leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Clip nog nooit gezien maar nummer is
Ook geen idee. Kutmuziek.quote:
jaaaaaaaaaaquote:
* Barretje80 kaapt de muziek collectie van Pheno..quote:
Mooie nummersquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Whahahaha ik komt iets tegen:
en
hoor en vergelijk
Enya vind ik bij vlagen tof. Maar dan moet ik wel in een bepaalde mood zijn. Die heb ik niet altijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
en
hoor en vergelijk
Hey die eerste, CO2quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
en
hoor en vergelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat heb ik heel vaak enyaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
en
hoor en vergelijk
Hier doet die dat ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef wel.o.k het volgende:
een cover maar deze is voor mij wel een kippenvelletje
Welterustenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goed!
lieve kijkbuiskindertjes
ik duik m'n bedje in!
trusten barretjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goed!
lieve kijkbuiskindertjes
ik duik m'n bedje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |