Ik kijk hier al nergens meer van opquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, ik heb vanavond wel 2 nummers gepost die niet in dat genre vallen.
En ja, het is best vreemd als je ouders dancenummers meezingen....
Nee de KSC bankquote:
ik heb wel een lekkere caramelvulling atmquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk suggereren dat ik jou aan het opeten was, maar laat ik eerlijk zijn, ik heb zojuist een kiwi verslonden
buuhquote:
Net als jij, eigenlijkquote:
Wat voor een soort muziek hou jij dan van?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef Barretje80 het volgende:
Wrom??
ik vind het overgrote deel van muziek met (harde) gitaren gewoon niks..
met rock heb ik echt niks...
oh, ja, maar het is niet allemaal met gitaren hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef Barretje80 het volgende:
Wrom??
ik vind het overgrote deel van muziek met (harde) gitaren gewoon niks..
met rock heb ik echt niks...
Waarom ken ik ditquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef STING het volgende:
* STING doet ook een muntje in de jukebox
Die lik ik altijd uit zo'n toffeequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een lekkere caramelvulling atm
Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
ach dat varieert ook..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een soort muziek hou jij dan van?
Ik hoor alleen aan het begin: je lipstick stinktquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ze noemen mijn usernaam, met wat fantasy
Ja, ik zit nu vol met toffeesausquote:
nee johquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je begrijpt wat ik bedoel
toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu vol met toffeesaus![]()
mr bigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben een aantal jaar geleden ook met een groep FOK!kers naar een pubquiz (niets met dat forum te maken) geweest... opmerkelijk dat bijna iedereen op alle vragen een antwoord wist behalve ik, maar toen er gevraagd werd naar de artiest van een dancenummer, was ik de enige die het wel wist.
Dit was trouwens een van de eerste singles die ik ooit heb gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |