Omdat de bekendere steden nu eenmaal de meeste mensen aantrekken. Ook een stuk toegankelijker natuurlijk dan een afgelegen stadje in Oezbekistan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef HAHAnoniem het volgende:
Waarom staan hier vrijwel alleen maar grootse toeristische of Nederlandse steden?![]()
Er zijn zat steden die echt vele malen mooier zijn.
Khiva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trogir:
[ afbeelding ]

Ik heb ooit voor mijn opleiding onderzoek gedaan naar de architectuur in Oezbekistan en sindsdien wil ik het land heel graag bezoekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Individual het volgende:
Er is vaak een goede reden dat toeristen naar bepaalde plekken gaan, maar die bovenstaande steden zijn ook erg mooi hoor.
Er zijn zoveel mooie steden in de wereld, maar je gaat toch snel voor de steden waar je bent geweest of hebt gewoond. Mijn top 5 heb ik allemaal gewoond.
Ben je op vakantie in Oezbekistan geweest of heb je er familie oid?

Ja idd buiten het centrum is alles hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
had ook in mijn lijstje gemoeten, wel alleen centrum, de buiten wijken....

Hoog Catharijne is inderdaad een fraai staaltje architectuur. Creatief met beton zal ik maar zeggen. Ook zo fraai dat het overal bovenuit steekt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:11 schreef Thirty5 het volgende:
Heb het topic niet door gelezen, maar UTRECHT !!!!!

Ik vind Brugge mooier dan Brussel en Antwerpen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Antwerpen mooier dan Brussel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |