abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90856546
:D!
pi_90856776
Tjonge. Wat een mooie autodichtheid (autocorrectie).

In principe stond er dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:55:49 #253
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90857316
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Tjonge. Wat een mooie autodichtheid (autocorrectie).

In principe stond er dus.
Whaha, en toen zat ik van 'Ja, en wat stond er in principe dan?' :?
Gaat lekker. :D

Maar, je hebt gelijk Tico! Als je morgen je opbrengst voor een volgende KDV-dag kunt kolven dan is dat heel mooi!
A grand adventure has begun.
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:36:57 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90872175
Leuke poncho!

Het was iets als "morgen kolf je in principe wat zij op een dag nodig heeft" meen ik.
pi_90873218
125 cc maar gekolft net :( dat schiet niet op.. dat wordt dus 3 keer op een werkdag kolven om de voedingen bij elkaar te krijgen.. Helaas gaat het 'je kolft wat zij nodig heeft' hier niet helemaal op... want ze drinkt uit een flesje het dubbele als het haar maar voorgeschoteld wordt..

Daarom vind ik het erg lastig bepalen waar ze genoeg aan heeft op de opvang...
pi_90873420
herkenbaar, Orea (helaas)

ik trok dat uiteindelijk niet meer en ben gestopt met kolven voor de opbrengst en kolfde alleen nog maar om de productie in stand te houden

nu kolf ik helemaal niet meer (maar het live voeden gaat nog goed *O* )
pi_90873565
Ik herken het niet :@ was tot nu toe altijd een erg makkelijke kolver.. Misschien dat het zichzelf ook wel zal regelen als er wat meer regelmaat inzit. Scheelt dat als ik op woensdag de opbrengst niet haal, er dan geen man overboord is. Dan kolf ik op donderdag en vrijdag eventueel wat bij voor de maandag weer.. maar toch.. en ik neig nu toch wel naar een dubbele kolf..

Wat dronk Leah dan op de opvang?

Fijn dat je niet meer hoeft te kolven!! *O*
pi_90873700
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:16 schreef Orea het volgende:
Wat dronk Leah dan op de opvang?
flesvoeding :) (ik schat ongeveer vanaf een maand of 7/8?)

echt, dat kolven...gruwel. Ik ging op het eind met de zenuwen naar de kolfruimte omdat ik het steeds niet redde (de hoeveelheid te kolven die ze dronk).
Dat is gewoon niet leuk meer.

Ze is nu een jaar dus ze krijgt bv als ik er ben en anders gewone halfvolle melk.
pi_90873742
Orea, geef het ook even de tijd en neem de rust. Je hebt echt een goede backup voorraad, niet meteen de stress in schieten...

Ik kolfde ook in het begin heul niet zo veel, ook net aan 300 cc op een dag en dan dronk leyla maar 200 met gratie op het kdv.. Nu moest ik net ff stoppen omdat 1 borst helemaal los ging en mn flesje vol zat..

Ik begin gewoon normaal met kolven en na 2 o 3 minuten spray ik mn neus ff vol en krijg ik een 2e tsr dan gaat het als een tierelier.
pi_90873775
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik begin gewoon normaal met kolven en na 2 o 3 minuten spray ik mn neus ff vol en krijg ik een 2e tsr dan gaat het als een tierelier.
die spray heb ik nooit gebruikt (stom van me eigenlijk)
pi_90873909
bij jen had ik bijna elke maand een bo door het kolven. daar ben toen mee gestopt met kolven toen ze iets van 6 of 7 maanden was... Toen kreeg ze op het kdv gewoon wat anders.
pi_90874171
Dat is waar, ik heb nog een dikke liter (gisteren ook weer wat gebruikt om de voedingen voor vandaag te fixen :P) en die neusspray kan ik ook eens zo proberen.. Ik gebruik hem vooraf, maar kan het natuurlijk gewoon tussendoor doen!

Die rust heb ik hier thuis nog wel, volgende week zal het ff wennen zijn!
pi_90874252
Ik krijg van mezelf best een goed tsr aan de kolf, maar als de stroom dat iets afneemt dan is die spray echt superhandig.. Beetje meemasseren enzo doet ook een hoop, tot de laatste druppel uitwringen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:47:12 #264
259886 pessie
pi_90874794
Ik heb nog een vraagje. Ik heb voor Nathan een andere speen op zn Avent fles. Een 3m+ speen. Volgens de drogist was stand 3 goed als je er iets door doet (ik gooi door de laatste 100cc 1 eetlepel biobim). Gisteren op stand 1 verslikte hij zich zeker 6 keer. Manlief had eergisteren gegeven op stand 1 en hij gaf aan dat Nathan zich toen ook flink verslikte. Heb ik nu wel de juiste speen maar moet NAthan even wennen of gaat dit allemaal toch wat te hard?
pi_90876825
Tussendoor sprayen! 8)7 dat ik dat niet zelf heb bedacht |:(

pessie, geen flauw idee. Emma krijgt haar melk met een 0+ speen en pap krijgt ze ongeveer 3x per jaar :') en dan met een lepel of 3+ speen op stand 3. Maar dan heb ik het wel over echte pap, dus een paar scheppen biobim erdoor. Even proberen met een andere speen lijtk me het handigst
pi_90876927
Pessie, Floris heeft ook heel lang met speen s (difrax) gedronken. Ook met nutriton erdoorheen. Ik zou gewoon proberen om de kleinste speen te gebruiken.
Op gegeven moment dronk ie gewoon goed door de m en dat doet ie dus nog steeds.
pi_90877885
Ik denk dat de speen te vlug gaat pessie.
pi_90878349
En 100 cc gekolfd... :{ het zou iets meer moeten worden ipv minder?? Of ga ik weer ongesteld worden (zou zomaar kunnen) hoera...
pi_90878915
in de ochtend kolf ik het meeste.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:13:42 #270
259886 pessie
pi_90882832
Ik met mn stomme hoofd heb het piepkleine speentje al weggegooid. Nieuwe kopen dus?
pi_90883800
Nou ze drinkt nu pas de 2e 130 op de opvang :o dus misschien toch maar 2 x 150 doen :') ze zal wel wat komen inhalen vanavond en vannacht, maar das niet erg...
pi_90883863
ik mis die nachtelijke onderonsjes best wel eens :@

ik zag laatst nog foto's van een klein frummeltje in het ledikant naast mijn bed..zucht
pi_90883925
Kan ik me helemaal voorstellen O+ ik vind het ook helemaal niet erg als ze een keer komt 's nachts, gelukkig slaapt ze daarna ook altijd snel weer door...
pi_90883949
Ja, ik vond het ook nooit erg. Leah sliep erna ook altijd weer meteen en ik ook

maar ik heb het vroege ochtend onderonsje in bed wel nog O+ en 's avonds om een uur of 20.00 ook wel eens (ga ik soms ook voor in bed liggen)
pi_90884484
ik kolfde net ook maar 150 en ik heb het even druk dus ik had geen zin om langer te blijven zitten... ze doet het er maar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')