Geen idee, zie net een reclame en besef me dat ik van de 'ouderwetse' bordspelen die nog nooit gedaan hebquote:
Bedoel je de letters KFC?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Ja.quote:
Volgens mij heb ik wat gemist in het vorige topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.
Is het hele topic al zoquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
Cya later stuart.
En nu maar wachten op een boze MPG, want TT is een piles-stats-verkloter.
Ik vind zulke spellen wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
je hebt vast andere kwalitieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?quote:
hihihihihihihihi grappig johquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt vast andere kwalitieten.
Hihi, bewuste spelfout.
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?
quote:
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aan
Als hij het maar lekker vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef PeZu het volgende:
het was de butler met de kandelaar in de bibliotheek
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.
oeehoeehoeehhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
We komen niets te kort, we hebben alles
Een kind, een huis, een auto en elkaar
Maar weet je lieve schat wat het geval is, ah
Ik zoek iets meer, ik weet alleen niet waar
Is dit alles..
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
We zijn nu net een stuk in 13 delen
Aan het einde zijn we allemaal de klos
En leven trouw het leven van zovelen
Ik wil iets meer, ik wil een beetje los
Is dit alles...
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
pwaaap pwaaap pwaaahhawaaapquote:
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |