WMZ?quote:
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?quote:
wat marijke zegtquote:
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen jij en Nienke het maar![]()
Wat marijke zegt.quote:
LIEFDEquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?
WPZ! Yquote:
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Maar je kunt het opwarmen voor je het eet
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh ik ben de vertegenwoordiger van god op aarde, ik schrijf het zoals ik dat wil
In de auto snoepjes, thuis kippensoepquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.quote:
Tja, het is een beetje geven en nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.
Mag ie daarna de doos uitpakken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Haterquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderd
Haters haten.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
Voel de liefde.quote:
Trev hoeft mij helemaal niet redden als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Gamma?quote:
En de gene die ik daartoe recht heb gegevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |