quote:Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn 5-serie staat naast een 3-serie, daartegenover staat een 1-serie en ietsje verderop een 7-serie. Ziet er leuk uit
Eerst vond ik hem ook niet echt mooi, maar ik moet zeggen dat ik hem ben gaan waarderen. En waar ik helemaal verbaasd over ben is dat ze hem in die vorm, toch enigzins coupé-achtig, nog zoveel ruimte hebben kunnen geven. Achterin kan de Panamera qua ruimte gewoon met de S-klasse en 7-serie meekomen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:17 schreef Bargehassus het volgende:
Het zal vast wel goed rijden maar wat issie lelijk...
Zonder nu de klootzak te willen zijn, maar dat is in Oost-Europa toch eerder regel dan uitzondering? De tolweg tussen Frankfurt an der Oder en Warschau uitgenomen dan.quote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef monsterd. het volgende:
De weg bestond uit meer gaten dan asfalt. Ook fijn
Ja gelukkig is mijn micra haast onverwoestbaar.. Maartoch, ik heb net mijn banden opgepomopt een aantal dagen geleden. Ik heb het gevoel dat ik dat weer kan doen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:20 schreef Bargehassus het volgende:
Haai!![]()
Goed om de vering te testen. En de stoelen. En je achterwerk. Testen doorstaan?
't Is ongelijk verdeeld in de wereld. Welk circuit was het?quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En op het circuit? Ik heb zelden zoveel plezier gehad als die dag.
Het is nu wel beter geworden, je hebt natuurlijk overal nog wel kleine gaten maar ze bouwen hier in Polen ontzettend hard aan nieuwe wegen! Daarnaast is het opzich binnen Warschau zelf zo slecht nog niet, maar ik moest dus net buiten Warschau zijn. Die hallen bevonden zich in een of ander Tjernobyl-lijkende industrieterrein. Ik kreeg gewon een naar gevoel van die buurt...quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nu de klootzak te willen zijn, maar dat is in Oost-Europa toch eerder regel dan uitzondering? De tolweg tussen Frankfurt an der Oder en Warschau uitgenomen dan.
Lijkt me geen gekke prijs inderdaad, hoewel ik niet zo in de winterbanden zit. Ik was het ongeveer kwijt aan een zomerband...quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens besloten om toch maar winterbanden aan te schaffen. Ik ga aankomende week wat garages af om even te kijken waar ik het laat doen. Geschat ben ik waarschijnlijk tussen de 250-300 euro kwijt inclusief montage en uitbalanceren. Redelijk toch?
Moet in Polen volgens mij ook wel voro 200 euro kunnen.. Helemaal als het gewoon 14"of 15"bandjes zijn..quote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lijkt me geen gekke prijs inderdaad, hoewel ik niet zo in de winterbanden zit. Ik was het ongeveer kwijt aan een zomerband...
Hij heeft wel stijl ja. Maar waarom ze er dan xenon inzetten is mij een raadsel. Wat een afknapper bij zo'n auto.quote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Marco001 het volgende:
http://www.kwecars.com/ja(...)hed_XJS_For_Sale.php
Heeft er iemand een kwijlbakje voor me?
Wat een absurd gave auto...
Samen met vrienden was ik een dag te gast bij Porsche in Leipzig, waar ze de Cayenne en de Panamera in elkaar schroeven. Daarbij hebben ze een (klein) museum, een racetrack en een off-road parcours.quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
't Is ongelijk verdeeld in de wereld. Welk circuit was het?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Marco001 het volgende:
http://www.kwecars.com/ja(...)hed_XJS_For_Sale.php
Heeft er iemand een kwijlbakje voor me?
Wat een absurd gave auto...
inderfdaad, zo'n ding moet vergeelde koplampen hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hij heeft wel stijl ja. Maar waarom ze er dan xenon inzetten is mij een raadsel. Wat een afknapper bij zo'n auto.
Goedkoopste winterbanden kosten 190 zl. x 4 : 4 (omrekenen naar euro) = 190 euro voor banden en dan moet het nog gemonteerd worden. Nou hoeft de goedkoopste keuze, dus niet altijd de beste keuze te zijn.. Dus ik wil nog even kijken wat ik ga doen. Heb gisteren toevallig op 2 sites van nissan garages gekeken. De ene had een aanbieding van 4 halen, 3 betalen en de ander had gewoonweg wat korting.quote:Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Moet in Polen volgens mij ook wel voro 200 euro kunnen.. Helemaal als het gewoon 14"of 15"bandjes zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |