Blugh, das minder... Wat was het voor auto?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:22 schreef Dubish het volgende:
BlehhVind ik net de auto die ik wil, word ie binnen paar uur verkocht aan een ander
Eens, ik snap ook niet dat mensen voor hun plezier gaan winkelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Winkelen is te zwaar voor mij. Mentaal gezien dan...
Klik Prachtige interieur met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Blugh, das minder... Wat was het voor auto?
Ik ben ondertussen een usbstick vol aan het zetten voor mnParrot
Ik zeg alleen:quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Dubish het volgende:
[..]
Klik Prachtige interieur met alles erop en eraan.
Parrot:
Heb je het prijskaartje ook gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zeg alleen:Wat een ding zeg! Wat gaaf!
Ik wil dr ook zo een
Yep hij is prachtig, maar helaas verkochtquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil dr ook zo een
Ik ken geen Duits, ik weet niet hoe alles werkt. Heb wel de tutorial van autoweek gelezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
@Dubish, heb je al eens overwegen om een dergelijke A6 vanuit Duitsland te importeren? Kan eventueel bakken met geld schelen, vooral om de BPM redelijk afschrijft (zou voor een 3.2 uit 2005 zo rond de ¤5500 moeten liggen).
Je kan hiermee beginnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil dr ook zo een
Valt best wel mee. Je maakt een afspraak bij het RDW & bij de belastingdienst, en die regelen de rest. Ze zitten vaak nog naast mekaar in het pand ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik ken geen Duits, ik weet niet hoe alles werkt. Heb wel de tutorial van autoweek gelezen.
Maar alsnog lijkt het me ingewikkeld
quote:
En ik heb ook liever garantie in Nederlandquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:03 schreef L0we het volgende:Valt best wel mee. Je maakt een afspraak bij het RDW & bij de belastingdienst, en die regelen de rest. Ze zitten vaak nog naast mekaar in het pand ook.
Het is alleen wat lastiger om een aankoopkeuring gedaan te krijgen als je gaat importeren. Daarnaast moet je voor 13-14.000 een auto zien te vinden, anders is het alsnog niet echt veel goedkoper. Ik weet niet of dat realistisch is?
Het valt me net op dat de 3.2 FSI in Duitsland nog rond de ¤17.000 / ¤20.000 moet opbrengen, wat natuurlijk een relatief klein verschil is met wat we hier voorbij zagen komen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Je maakt een afspraak bij het RDW & bij de belastingdienst, en die regelen de rest. Ze zitten vaak nog naast mekaar in het pand ook.
Het is alleen wat lastiger om een aankoopkeuring gedaan te krijgen als je gaat importeren. Daarnaast moet je voor 13-14.000 een auto zien te vinden, anders is het alsnog niet echt veel goedkoper. Ik weet niet of dat realistisch is?
Als je die 24k met de 17k vergelijkt (duurste uit nl, met de goedkoopste uit dld) zit daar een verschil van 7k in. Daar gaat al 5,5k vanaf, en tel ook maar wat af voor de kosten die je moet maken. Ik denk dat je blij mag zijn als je uiteindelijk 1000-1500 euro 'winst' maakt. Daarvoor loop je wel iets meer risico, aangezien je geen garantie hebt in nederland.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me net op dat de 3.2 FSI in Duitsland nog rond de ¤17.000 / ¤20.000 moet opbrengen, wat natuurlijk een relatief klein verschil is met wat we hier voorbij zagen komen.
Hoewel, als je naar vergelijkbare Nederlandse A6'en kijkt dan zit je ook tegen ¤24.000 aan te kijken, met enkele uitschieters naar beneden (¤19.000).
Haha, ja, die zag ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Heb je het prijskaartje ook gezien?
Een lelijke Aston Martin? Die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag zowaar een lelijke Aston Martin gezien. Zonde van het geld, de roze Ford Ka erachter was leuker
Ach, als je een handtasje meeneemt zal hij dr niets achter denken hoor...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
Een roze Ford Ka, ik zou de verkoper niet eens recht in zijn ogen durven aankijken als ik zoiets zou bestellen....![]()
Rare jongens, die arabierenquote:
Vraag me af hoe je dan een schadeformulier invult...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |