Veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga even gezellig Fifth Gear kijken.
Zondag begin maken aan onze demoquote:
Werk inhalenquote:
Dat is toch geen auto rijden meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht zowaar m'n opa en oma naar huis brengen vanavond. Iedereen is nog heel, het is amper glad, alleen het straatje waar m'n opa en oma wonen. Maar m'n vader snapt het start/stop-systeem niet. Ik liet het hem zien, zet de auto in z'n vrij, handrem erop, poot van de koppeling, lampje gaat branden, motor gaat uit. Ik trap koppeling in, motor gaat weer draaien. Ik doe het nog een keer, m'n vader stapt in, trapt koppeling in... niets. Hij probeert het in de garage nog een keer, motor slaat gewoon af. Ik snap het ook niet meer.
Ik vind het best lolligquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Dat is toch geen auto rijden meer, ok het is goed voor het milieu maar het leuke van auto rijden gaat gewoon verloren.
De momenten waarop je stilstaat zijn het leukst?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef Dubish het volgende:
Dat is toch geen auto rijden meer, ok het is goed voor het milieu maar het leuke van auto rijden gaat gewoon verloren.
Je A-stijl om precies te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, een kia. Rijdt lekker, alleen zit er zo'n 'balk' tussen de voorruit en de zijruit enorm in de weg.
Ik moet vanavond ook werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:31 schreef Dubish het volgende:
[..]
Yep,
Zaterdag: Werken
Zondag: Werken
Mooi he?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Tjsa, wát voor auto was dat ook alweer?Ik wil het je wel vertellen maar ik kan het niet uit mijn bek krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wil het je wel vertellen maar ik kan het niet uit mijn bek krijgen.
Das een leuk tripje, en prima te doen als dr niet zoveel file staatquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:22 schreef von_Preussen het volgende:
En ik ben vandaag onderweg naar het wonderschone Bad Oeynhausen, en als ik terug ben kan ik weer 360 kilometer bijschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |