Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ja dat vond ik dus ook zo stom. Ik moest er alleen op inleveren, althans dat was mijn idee..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging bij mij ook wel vlot, maar ik verdiende er nauwelijks op mefke, jij wel?
Haai!! Hoest in het Antwerpse??quote:
ah ok duidelijk, goed om te weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ik heb al zelfs dvds verkocht via Bol.comquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
hihi..dat verkopen via bol.com werkt echt als een tierelier, al weer een pakketje op bestelling.
Oh ok! Ik heb er geen verstand van. Dank je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef mefke79 het volgende:
tico, je amandelen kunnen ook zwellen omdat ze een virus/bacterie aanvallen en dan zijn ze verder zelf niet ontstoken en doet het geen zeer.
Ow die zijn leuk... ik verwacht dat Lennon rond de zomer wel maat 23 heeft. En helemaal voor dat geld, ik ga eens op die site neuzen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Ja nou ik kom net deze site tegen met kortingscodes:quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Gratis verzenden op 15 dec? Dan moet ik ze dan zeker bestellen en niet nu al? Ik heb helegezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |