abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89775049
Oeh ik sloot hem :{ hier verder!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89775112
Lief Lily!
Tess roept de hele tijd: Ambiiii bejenou??

Trui, ik woon aan de andere kant van de brug. Doet eens een pm wel bedrijf dat was!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89775948
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89776173
hihi..dat verkopen via bol.com werkt echt als een tierelier, al weer een pakketje op bestelling.
Huup, op die zou ik dan weer wel kunnen lopen denk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89776316
ja maar dat zijn de kleine kindermaatjes dus dat ga je niet redden denk ik :+

ze zijn wel goedkoop, en als je een nieuwe klant bent en je meld je aan voor de nieuwsbrief krijg je nog es 20% korting. Ohja en crocs doet mee aan die gratis verzenden-dag op 15 dec. :s)
^O^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:57:36 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89776607
Het ging bij mij ook wel vlot, maar ik verdiende er nauwelijks op mefke, jij wel?
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:00:24 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89776737
Hallo!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 20:03:54 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_89776877
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.

[ afbeelding ]

Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89776970
Be, op de cd's gaat het nog. En ik had nog wat boeken die echt gloedjenieuw waren, dat ging ook prima. Nu is het een pocket, daar hou je weinig aan over. Ik had em ook op marktplaats staan, maar dat werkt voor geen meter.
Ik zou hier eens een topic moeten maken, er moet nog meer de deur uit, beetje plaats maken in huis voor nr 2.
pi_89776973
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging bij mij ook wel vlot, maar ik verdiende er nauwelijks op mefke, jij wel?
Ja dat vond ik dus ook zo stom. Ik moest er alleen op inleveren, althans dat was mijn idee..
Dan hou ik die boeken wel zelf
pi_89777017
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Hallo!
Haai!! Hoest in het Antwerpse??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89777061
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef moussy het volgende:

[..]

ah ok duidelijk, goed om te weten.
Nouja ik koop ze sowieso niet want de kleinste maat is voorlopig toch nog way te groot voor hier.

Haaai Kim!
Ben je al op verkansie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89777233
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
hihi..dat verkopen via bol.com werkt echt als een tierelier, al weer een pakketje op bestelling.
Ik heb al zelfs dvds verkocht via Bol.com
pi_89777278
Jen heeft nergens last van verder. Nou ja ik hou het wel in de gaten. Allergische reactie lijkt me heel erg sterk, ze heeft geen vreemde dingen gekregen of zo.
Als het ontstoken is zou ze pijn moeten hebben, en dat heeft ze niet zegt ze en ze heeft flink soep en brood gegeten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89777284
Ik heb voor mezelf bedacht dat ik het wel gewoon ging proberen en alles wat dan 'over' blijft ga ik wel een keer op een rommelmarkt staan of ik gooi het hier neer ofzo. Het zijn ook echt boeken en cd's waar ik niks (meer) mee doe. En er staan al zeker 4 grote bakken boeken op zolder en nog een boel in de kast. Los van de lampenkappen, een klok etc etc.
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:13:48 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89777300
Het is hier enig! We hebben vanmiddag dingen bij de Lush gehaald voor in het bad :9. en nu is iedereen schoongedouched in pyjama en ben ik eigenlijk wel zo'n beetje uitgekakt :D.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89777317
tico, je amandelen kunnen ook zwellen omdat ze een virus/bacterie aanvallen en dan zijn ze verder zelf niet ontstoken en doet het geen zeer.
pi_89777447
En pas een keer iemand die een boek terug heeft gestuurd.
Ik had het isbn ingevoerd en dat bleek achteraf een andere druk te zijn, maar dat kun je dus nergens veranderen.
Beide drukken hebben dus het zelfde isbn nr.
Dus toen de klant dat boek kreeg, en zag dat het een oudere druk was, heeft ze hem teruggestuurd.
Ze had de uitgever gemaild en die had gezegd dat het wel een beetje anders kon zijn.
Duh, die uitgever wil natuurlijjk nieuwe drukken verkopen.
Daarbij ging het over logopedie, nou denk ik dat inhoudelijk de theorie in allebei de boeken grotendeels hetzelfde zullen zijn.
pi_89777656
Nou... als het een studieboek is en een opleiding zet op de leeslijst dat je de 12e druk moet hebben dan is het echt reteirritant als je de 11e druk ofzo hebt.
De theorie zal heus niet zo veel verschillen maar ik werd persoonlijk gestoord van bijvoorbeeld de paginanummers die ik dan iedere keer kon gaan nazoeken enzo. Docent gaf op lees pag. 124 t/m 167 en dat was dan bij 87 t/m 116 ofzo weet ik veel, zoiets.

Dus ik begrijp het wel eigenlijk.

Tico fijn dat ze niets lijkt te mankeren verder. Gewoon maar even in de gaten houden I guess en als t morgen nog is dan anders ff de assistente bellen om te overleggen? oh wacht morgen is zaterdag, nouja goed.

Kim lekker Lush spul O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89777690
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef mefke79 het volgende:
tico, je amandelen kunnen ook zwellen omdat ze een virus/bacterie aanvallen en dan zijn ze verder zelf niet ontstoken en doet het geen zeer.
Oh ok! Ik heb er geen verstand van. Dank je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:40:31 #21
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89778513
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
Ow die zijn leuk... ik verwacht dat Lennon rond de zomer wel maat 23 heeft. En helemaal voor dat geld, ik ga eens op die site neuzen.

Lily, wat lief zo'n grote broer met zn kleine zusje. Twan is ook zo leuk met kleine kinderen, hij zat vandeweek op schoot met 6 maanden jonge dochter van mijn vriendin. O+

Trui, spannend!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:42:37 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89778621
Gratis verzenden op 15 dec? Dan moet ik ze dan zeker bestellen en niet nu al? Ik heb hele O+ gezien.
Make love, not war ☮
pi_89778828
Geen idee Diaan, werkt de tnt dan wel?

Heb even gekeken, ik heb nu voor ruim 30 euro verkocht bij bol en het heeft me, denk ik, iets van 4,40 aan postzegels gekost. En nu staan er nog wat dingen waar ik pakketbijdrage voor krijg, dus dat moet goed komen. En ik woon op -letterlijk- kruipafstand van de brievenbus, dat maakt het ook makkelijk.
pi_89778836
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Gratis verzenden op 15 dec? Dan moet ik ze dan zeker bestellen en niet nu al? Ik heb hele O+ gezien.
Ja nou ik kom net deze site tegen met kortingscodes:

http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/779/Crocs

dus in jouw geval als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 20% korting, dan met CROCSNL10 nog eens 10% en met 'gratisbezcrocs' worden ze gratis bezorgd :D

Lekker korting stapelen :9

Ik heb net voor B. en voor mezelf een paar besteld, hij wilde nieuwe slippers voor kerst en ik zag leuke schoens voor mezelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89778908
En over 15 dec, hier: http://www.gratisbezorging.nl/

best wel veel deelnemers :)

-edit-

voor zover ik het begrijp verschijnen er op 15 dec op die site kortingscodes voor gratis bezorging, maar die ene code van crocs die ik net noemde zou sowieso moeten werken voor de hele maand december.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')