ga boksenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, drank versterkt emoties en ik vind het zo al heftig en rot genoeg.
Jij bent er al vroeg bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een glaasje Jager aan het begin van de nacht,
En Woeste Woerd slaapt zacht.
Ja, vond de game in de budgetbak. Had de HD-versie van deel 1 en 2 al in Amerika gehaald, maar deze nog niet.quote:
Flinke verkoudheid, dus het mag.quote:
Slaap lekker zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid, dus het mag.
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.quote:
ik moet hem nog steeds uitspelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vond de game in de budgetbak. Had de HD-versie van deel 1 en 2 al in Amerika gehaald, maar deze nog niet.
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.
Ik geef je geen ongelijk, is zonde als je hem laat staan, toch wel ijs koud he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.
reverse duckhuntquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.
Niet helemaal de kerstgedachte.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.
Uit de vriezer, jep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, is zonde als je hem laat staan, toch wel ijs koud he?
Hier ligt er ook nog eentje inquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal de kerstgedachte.![]()
[..]
Uit de vriezer, jep.
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.quote:
Nee, ik ben een prater, een schrijver, dat is voor mij de manier mijn gevoelens te uiten. Praten, dichten, huilen en zingen.quote:
Klinkt lekker als luchtjequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
AaaaaaaarghZwitsal luchtje in de aanbieding deze week bij de drogist om de hoek... Gisteren heen geweest... op, zou vandaag weer binnen komen... Vandaag heen geweest... "sorry ik heb nét de laatste verkocht" Ik ben nu al 5 keer naar die tyfusdrogist geweest... en ze kunnen geen dingen voor me wegzetten
jaquote:
Denk dat hier nog wel wat ligtquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.
Voor de zomer cocktails maken.
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
AaaaaaaarghZwitsal luchtje in de aanbieding deze week bij de drogist om de hoek... Gisteren heen geweest... op, zou vandaag weer binnen komen... Vandaag heen geweest... "sorry ik heb nét de laatste verkocht" Ik ben nu al 5 keer naar die tyfusdrogist geweest... en ze kunnen geen dingen voor me wegzetten
Ik zou vannacht in een tentje voor de deur slapen. Wedden dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
hier een leidje voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.
Voor de zomer cocktails maken.
ik heb 3 flessenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |