Trek je er niets van aan johquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart begint zich hardop af te vragen hoeveel reacties er nog moeten volgen op het feit dat ik vandaag zoveel posts heb in deze reeks
Begin er een beetje simpel van te worden om eerlijk te zijn. Als ik hier dagelijks 300+ berichten post (wat Pheno meent dat ik doe) snap ik het commentaar maar ik weet het nu wel.
DIt is overigens niet direct op jou gericht GF maar ik weet het nu wel van anderen. En anders blijf ik hier weg want ik heb geen zin in dit soort gemekker![]()
![]()
compleet overbodig ook, gaat toch steeds over hetzelfdequote:
kun je beter google alerts voor instellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zoek enkel op Woeste Woerd, kijken of sujetten over mij geroddeld hebben.
Het gaat hier alleen maar van de hak op de tak, al 2290 topics lang...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
compleet overbodig ook, gaat toch steeds over hetzelfde_!
Waarom zou ik dat hier doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zoek enkel op Woeste Woerd, kijken of sujetten over mij geroddeld hebben.
en vaak over eten, poep, seks, kinderen en hoe kut het gaat of hoe leuk het gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen maar van de hak op de tak, al 2290 topics lang...
Regel dat dan eens voor me als je zo slim bent?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je beter google alerts voor instellen
Jaaaaaaaaaaa, en af en toe over iemand die koffie gaat zettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en vaak over eten, poep, seks, kinderen en hoe kut het gaat of hoe leuk het gaat
SShhhtttttquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik wel. Ik ga niet gemaakt leuk doen als mensen blijkbaar een issue hebben. Dan ga ik liever iets anders doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan joh![]()
Zodat jullie over mijn zwoele stem en accent kunnen roddelen.quote:
Het PI-gebruik is je vreemd, of niet? Wat snap je niet aan "quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pheno blijft er anders over klagen. Het gaat te snel, hij kan het niet meer teruglezen, ik ben KSC, ik post teveel, blablabladiefuckingbla. Een grapje is leuk maar gezeik vind ik niet lollig meer.
Het is mij verder om het even. Ben sinds een week of 3 weer actief na 3 jaar weg te zijn geweest maar misschien had ik net zo goed weg kunnen blijven.
S.E.X.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
compleet overbodig ook, gaat toch steeds over hetzelfde_!
heb jij die dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat jullie over mijn zwoele stem en accent kunnen roddelen.
Ik zou niet weten wat er mis is met je postgedrag, het gaat hier wel vaker snel en je bent gewoon gezelligquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Ik ga niet gemaakt leuk doen als mensen blijkbaar een issue hebben. Dan ga ik liever iets anders doen
deze slimmerd wou eik vanaaf zijn pc opnieuw gaan installeren en dan de c: op een solid state schijf zodat mijn pc bokken snel isquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Regel dat dan eens voor me als je zo slim bent?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Marijke maar, we hebben begin deze week als twee oude tantes ongeveer een uur zitten beppen over de telefoon.quote:
Toch wel typisch dat uitgerekend jij zoiets roept Pheno!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het PI-gebruik is je vreemd, of niet? Wat snap je niet aan "" bij mijn posts?
Dramaqueen.
ik nietquote:
quote:
Waarom zou ik over iets gaan roddelen waarmee ik me zelf ook heb?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
gezelligquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Marijke maar, we hebben begin deze week als twee oude tantes ongeveer een uur zitten beppen over de telefoon.
Dat eerste klopt, dat laatste nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik niet
maar ik weet wel dat jij in Maarn hebt gewoond, en er bijna dagelijks langs/doorheen rijd
Jaquote:
Ja verdorie, kan je eerst wel even mij helpen viese egoist met je harde schijf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze slimmerd wou eik vanaaf zijn pc opnieuw gaan installeren en dan de c: op een solid state schijf zodat mijn pc bokken snel is![]()
maar mijn schijf ligt nog op het werk_!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SShhhttttt
daar ging ik wel van uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Vertel! Voor iemand die drie jaar weg is weet je blijkbaar erg veel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch wel typisch dat uitgerekend jij zoiets roept Pheno!
Heb jij jezelf ermee dat ik een zwoele stem heb?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ik over iets gaan roddelen waarmee ik me zelf ook heb?
woepsie, ik haal twee mensen door elkaarquote:
Is best ver fietsen hoor, van Amstelveen naar Maarnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woepsie, ik haal twee mensen door elkaar
spijt muhhhh
Ik had het over het accentquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb jij jezelf ermee dat ik een zwoele stem heb?
I don't get it eitherquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb jij jezelf ermee dat ik een zwoele stem heb?
mwah..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Ik ga niet gemaakt leuk doen als mensen blijkbaar een issue hebben. Dan ga ik liever iets anders doen
prioriteiten eendjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, kan je eerst wel even mij helpen viese egoist met je harde schijf.
Ja, vervloekt boers, niemand neemt me serieus.quote:
En ik maar denken dat wij geen zakelijke omgang hadden.quote:
daar space je echt bijna op weg hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
PeZu, nummertje 2 is ook goedgekeurd.
Dat is het volgens mij nooit geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah..
af en toe vraag ik me met een gezonde dosis intresse wel af hoe iedereen toch zoveel tijd kan vinden om zo godsgruwelijk veel te posten.. af en toe voel ik me bijna lullig dat ik niet zoveel post !( das dus weer het andere uiterste..) maar tsja.. werk gaat toch echt voor Fok!
Fok! is gewoon mijn " virtuele sigaretje" .. en soms heb je geen tijd om te roken..
Maar ook ik heb wel eens eerder gezegd dat het geen KSC maar KFC zou moeten heten..
Slow is het allang niet meer!!
ja maar ik ben een egoistische grote klootzak dus dat ik niet lief was wist je alquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij geen zakelijke omgang hadden.
's avonds heb ik niks beters te doen dus daar de tijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah..
af en toe vraag ik me met een gezonde dosis intresse wel af hoe iedereen toch zoveel tijd kan vinden om zo godsgruwelijk veel te posten.. af en toe voel ik me bijna lullig dat ik niet zoveel post !( das dus weer het andere uiterste..) maar tsja.. werk gaat toch echt voor Fok!
Fok! is gewoon mijn " virtuele sigaretje" .. en soms heb je geen tijd om te roken..
Maar ook ik heb wel eens eerder gezegd dat het geen KSC maar KFC zou moeten heten..
Slow is het allang niet meer!!
Daar heeft het helemaal niet mee te maken, doen wij hier toch ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, vervloekt boers, niemand neemt me serieus.
Talentenshows zijn niet mijn dingquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, voorbereidingen voor dat Voice of Holland. Niet mijn programma
www.linkje.nlquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor muziek word er geluisterd en waarom heb ik geen linkjes?????
kom een keer een bakje doen??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
's avonds heb ik niks beters te doen dus daar de tijd
[..]
Daar heeft het helemaal niet mee te maken, doen wij hier toch ook niet
Het heeft iets teveel bass. Als ik echt erop zou willen spacen dan zou ik meer ambient gaan.quote:
Ik vond het eerst wel leuk, maar het wordt nu echt te erg uitgemolken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Talentenshows zijn niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |