thanks maar ik was er al achterquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
armbandjes die je naar eigen smaak kan voorzien van bedels
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef PeZu het volgende:
De Australische ex-gevangene Jason Tattersall was niet zo verheugd om te horen dat zijn ex de lakens had gedeeld met een andere man.
Leven slachtoffer verwoest
Hij besloot daarom om gewapend met een baseball bat naar het huis van de andere man te stappen. Daar aangekomen, kon hij zijn kalmte niet bewaren en sloeg de man bewusteloos. Vervolgens tatoeëerde hij het woord hond op het voorhoofd van de man. Tattersall is ondertussen opgepakt en vliegt waarschijnlijk voor lange tijd terug achter de tralies. Het leven van het slachtoffer is verwoest. Hij heeft een blijvend letsel aan zijn oog en moest ook een hoofdoperatie ondergaan. Hij heeft bovendien niet het geld om de tatoeage te laten verwijderen waardoor hij nu ook geen nieuw werk vindt.
mannen van de ksc opgepast
Vraag het me dan niet.quote:
hond op je hoofdquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol Die tattoo is wel echt een finishing touch
rijmwoordenboek.nlquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdorie, ik ben een gedicht aan het schrijven maar zoals zovaak wil ik zoveel zeggen dat ik niet de juiste woorden kan vinden.
Ik vroeg het met een grapjes PI manquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeg het met een grapjes PI man
even laten rustenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdorie, ik ben een gedicht aan het schrijven maar zoals zovaak wil ik zoveel zeggen dat ik niet de juiste woorden kan vinden.
Welkom to my worldquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Ladderzat zuipen lijkt mij niet een heel goed idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
even laten rusten![]()
of je ladderzat zuipen en dan gaan rijmen
Nee, jij kunt de woorden niet juist spellen, dat is andersquote:
Dan even laten rusten en strakjes verder gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik het even niet zo kan omschrijven dat het raak is.
wrom niet , drank maakt meer lief dan je kapot kan makenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ladderzat zuipen lijkt mij niet een heel goed idee.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat was Zeus. Sjees, ik dacht "ik neem normal" maar ik ga dit nog maar een keer doen op titan-niveau. Wat een slapjanus.
ja toen ik het vroeg wist ik het nog niet hehquote:
Ik kan ook niet goed rijmen en dichtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij kunt de woorden niet juist spellen, dat is anders
Waarom zou ik die doodslaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik was even in de war met Realzeus
![]()
pheno is kratos?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat was Zeus. Sjees, ik dacht "ik neem normal" maar ik ga dit nog maar een keer doen op titan-niveau. Wat een slapjanus.
Nee, drank versterkt emoties en ik vind het zo al heftig en rot genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom niet , drank maakt meer lief dan je kapot kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |