quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef PeZu het volgende:
wil wil er aarbeiensap
Dan is het goed. Komt u maar. Zeus met 1 hand. I like a challenge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
is dat een eer danquote:
Waarom geloof ik je nu nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ehm, nou, gewoon. It wasn't me
Helemaal vergetenquote:
Jij hebt bijna 1 miljoen posts manquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het goed. Komt u maar. Zeus met 1 hand. I like a challenge.
Heb je wat?quote:
Nou, meer dan 2000 naamtopics. Sort ofquote:
quote:
nee dat is het bloed van de stomme aarbeien die ik in elkaar heb geslagen, de stommerdsquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat van die bloedneus van stuart?
Nee, blijf!quote:
Ieuwquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat van die bloedneus van stuart?
We zijn gewoon niet gewend dat iemand dagelijks met 300 posts boven het KSC gemiddelde postquote:
tegenwoordig moet ik als ik pandora lees steeds aan die stomme professor denkenquote:
ik niet, ik heb een pandora armbandquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig moet ik als ik pandora lees steeds aan die stomme professor denken
Ja, dat gebeurd immers ook dagelijksquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn gewoon niet gewend dat iemand dagelijks met 300 posts boven het KSC gemiddelde post
wasdaquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een pandora armband
Ik heb de mijne weggegeven aan een excollega.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een pandora armband
Trollbeads, maar dan anders.quote:
bedelachtige dingen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |