thanks maar ik was er al achterquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
armbandjes die je naar eigen smaak kan voorzien van bedels
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef PeZu het volgende:
De Australische ex-gevangene Jason Tattersall was niet zo verheugd om te horen dat zijn ex de lakens had gedeeld met een andere man.
Leven slachtoffer verwoest
Hij besloot daarom om gewapend met een baseball bat naar het huis van de andere man te stappen. Daar aangekomen, kon hij zijn kalmte niet bewaren en sloeg de man bewusteloos. Vervolgens tatoeëerde hij het woord hond op het voorhoofd van de man. Tattersall is ondertussen opgepakt en vliegt waarschijnlijk voor lange tijd terug achter de tralies. Het leven van het slachtoffer is verwoest. Hij heeft een blijvend letsel aan zijn oog en moest ook een hoofdoperatie ondergaan. Hij heeft bovendien niet het geld om de tatoeage te laten verwijderen waardoor hij nu ook geen nieuw werk vindt.
mannen van de ksc opgepast
Vraag het me dan niet.quote:
hond op je hoofdquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol Die tattoo is wel echt een finishing touch
rijmwoordenboek.nlquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdorie, ik ben een gedicht aan het schrijven maar zoals zovaak wil ik zoveel zeggen dat ik niet de juiste woorden kan vinden.
Ik vroeg het met een grapjes PI manquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeg het met een grapjes PI man
even laten rustenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdorie, ik ben een gedicht aan het schrijven maar zoals zovaak wil ik zoveel zeggen dat ik niet de juiste woorden kan vinden.
Welkom to my worldquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
Ladderzat zuipen lijkt mij niet een heel goed idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
even laten rusten![]()
of je ladderzat zuipen en dan gaan rijmen
Nee, jij kunt de woorden niet juist spellen, dat is andersquote:
Dan even laten rusten en strakjes verder gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik het even niet zo kan omschrijven dat het raak is.
wrom niet , drank maakt meer lief dan je kapot kan makenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ladderzat zuipen lijkt mij niet een heel goed idee.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat was Zeus. Sjees, ik dacht "ik neem normal" maar ik ga dit nog maar een keer doen op titan-niveau. Wat een slapjanus.
ja toen ik het vroeg wist ik het nog niet hehquote:
Ik kan ook niet goed rijmen en dichtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij kunt de woorden niet juist spellen, dat is anders
Waarom zou ik die doodslaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik was even in de war met Realzeus
![]()
pheno is kratos?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat was Zeus. Sjees, ik dacht "ik neem normal" maar ik ga dit nog maar een keer doen op titan-niveau. Wat een slapjanus.
Nee, drank versterkt emoties en ik vind het zo al heftig en rot genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom niet , drank maakt meer lief dan je kapot kan maken
Daarom snapte ik je opmerking al nietquote:
ga boksenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, drank versterkt emoties en ik vind het zo al heftig en rot genoeg.
Jij bent er al vroeg bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een glaasje Jager aan het begin van de nacht,
En Woeste Woerd slaapt zacht.
Ja, vond de game in de budgetbak. Had de HD-versie van deel 1 en 2 al in Amerika gehaald, maar deze nog niet.quote:
Flinke verkoudheid, dus het mag.quote:
Slaap lekker zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid, dus het mag.
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.quote:
ik moet hem nog steeds uitspelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vond de game in de budgetbak. Had de HD-versie van deel 1 en 2 al in Amerika gehaald, maar deze nog niet.
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.
Ik geef je geen ongelijk, is zonde als je hem laat staan, toch wel ijs koud he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen. Eerst de Jager achterover slaan.
reverse duckhuntquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.
Niet helemaal de kerstgedachte.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een eend die de jager gaat slaan, het is de omgekeerde wereld.
Uit de vriezer, jep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, is zonde als je hem laat staan, toch wel ijs koud he?
Hier ligt er ook nog eentje inquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal de kerstgedachte.![]()
[..]
Uit de vriezer, jep.
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.quote:
Nee, ik ben een prater, een schrijver, dat is voor mij de manier mijn gevoelens te uiten. Praten, dichten, huilen en zingen.quote:
Klinkt lekker als luchtjequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
AaaaaaaarghZwitsal luchtje in de aanbieding deze week bij de drogist om de hoek... Gisteren heen geweest... op, zou vandaag weer binnen komen... Vandaag heen geweest... "sorry ik heb nét de laatste verkocht" Ik ben nu al 5 keer naar die tyfusdrogist geweest... en ze kunnen geen dingen voor me wegzetten
jaquote:
Denk dat hier nog wel wat ligtquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.
Voor de zomer cocktails maken.
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
AaaaaaaarghZwitsal luchtje in de aanbieding deze week bij de drogist om de hoek... Gisteren heen geweest... op, zou vandaag weer binnen komen... Vandaag heen geweest... "sorry ik heb nét de laatste verkocht" Ik ben nu al 5 keer naar die tyfusdrogist geweest... en ze kunnen geen dingen voor me wegzetten
Ik zou vannacht in een tentje voor de deur slapen. Wedden dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
hier een leidje voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jager, Barcardi, Baileys, Wodka, Whiskey.
Voor de zomer cocktails maken.
ik heb 3 flessenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |