Gelukkig.quote:
Werkse!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik ga naar mijn werk. Tot straks.
Wanneer ga je naar Eindhoven? A.s. donderdag (avond) zijn ErwinRommel en ik ook in Eindhoven. Mini-meet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik ga naar mijn werk. Tot straks.
Zou die in een bedkastje passen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
Zou het willen gebruiken om films en series te kijken in m'n bedje aan boord. Denk dat ik wel een mediaplayer neem zoals deze en dan een harde schijf eraan en een monitor inbouwen en gaan.
Klopt, jullie gaan op oefening en nemen de kazerne gewoon mee, wij hebben een pubtent...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zit aan boord van een hare Majesteits schip, he ER, ik heb sowieso elke dag vers brood (op zee) en een warme douche.
Dus niet zeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zit aan boord van een hare Majesteits schip, he ER, ik heb sowieso elke dag vers brood (op zee) en een warme douche.
Met twee man een tentje bouwen, als je een oneven aantal had was er altijd iemand de klos!quote:
Das Nederlander eigen.quote:
Daar ben ik weer!quote:
De 20ste. Kijken bij Serious Request.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Eindhoven? A.s. donderdag (avond) zijn ErwinRommel en ik ook in Eindhoven. Mini-meet?
De pubtent!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met twee man een tentje bouwen, als je een oneven aantal had was er altijd iemand de klos!![]()
[ afbeelding ]
Weer een pluspunt!quote:
Hoe laat? Kunnen we wellicht alsnog mini-meeten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 20ste. Kijken bij Serious Request.
Ik ben er denk ik rond 1900 uur.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe laat? Kunnen we wellicht alsnog mini-meeten!
Ik heb er ook eentjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Iska het volgende:
Morgen whiteboard ophalen. Toch handiger dan telkens dingen moeten doorkrassen wanneer je met berekeningen bezig bent
Cool... we houden dan even contact enzo...quote:
Is goed. Het zou eens tijd worden dat ik jullie ontmoet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool... we houden dan even contact enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |