Ik kon kiezen. Met jou een avond/nacht naar Eindhoven of een eipet kopen. En aangezien jij aangaf niet te kunnen, tja........quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Maitje het volgende:
Jullie met je Ipads.. groeit het geld op je rug ofzo??!!![]()
Vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Automaat van een auto?? Gewoon niet hoeven schakelen...
Geen idee. Daar heb ik geen verstand van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef jankaas020 het volgende:
Ik bedoel meer of 'ie alle codex trekt? zoals divx en alle bestandsformaten?
Ik heb geen klachten. Itunes zet wel om.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef jankaas020 het volgende:
Kan er trouwens een beetje relaxed films op zo'n ding afgespeeld worden?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen. Met jou een avond/nacht naar Eindhoven of een eipet kopen. En aangezien jij aangaf niet te kunnen, tja........
Ik heb trauma's aan schakelauto's ...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Vrouw
@ipad lovers, de book stand van apple vind ik ideaal voor tikken lezen enzo
Want?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Vronsky het volgende:
Trauma's.. jij moet echt nooit motor gaan rijden.
Die mediaspeler is 2x zo dik als een passport schijfje van WD, dus dat valt wel mee. Plus geen gebrek aan ruimte. En voor een ipad zou ik een aparte steun moeten maken, voor een monitor kan ik een gewone monitorsteun gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Vronsky het volgende:
Mwah, vind het allebei wel z'n voordelen hebben.
Die mediaplayer gaat hoe dan ook meer ruimte hebben
Ik zou zeggen: Stap even naar een winkel en ga er even mee spelen.
Kan bij de meeste applestores.
Ja hoor. Ik ga nog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu ook niet meer naar Eindhoven?
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Vronsky het volgende:
Omdat schakelen daar erg belangrijk is en een centraal punt van de hele ervaring?
Zonder koppeling kan ik niet leven, dan is het net een.. scooter.
Edit:
OOOOOOOOH, zie net dat er een autodesk sketchbook pro is voor de iPad.
quote:
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;dquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever niet
[..]
Wel naar mij kijken op tv hoor!quote:
Tegensturenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;d
Jongen.. ik heb verdorie 2,5 jaar mijn rijbewijs..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;d
Maar goed schakelen kan je allemaal leren.. waarom ga je anders niet eens een dagje op een parkeerplaats knallen met een auto tot het soepel gaat? Het blijft een van de leukste dingen van met een auto rijden naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |