Ruilen met 20bij betaling van jou kant?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef jacobussss het volgende:
niemand blackops te koop of te ruil dan ??
En al gekocht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef jacobussss het volgende:
maximaal 5 euro
want anders ga ik blackops donderdag bij epl*za halen daar kost die nog 40euro
Had het maar gedaan hij is nu voor 29nieuw te krijgen in de MMquote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef jacobussss het volgende:
heb een bod van 22 gehad via mp alleen daarvoor gaat die niet weg
moet je lekker doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef zuigmarmot het volgende:
ach, het spel is nu al een tijd uit, die haal ik dan binnenkort wel uit de budgetbak
Hij is voor 30 euro nieuw te koopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef jacobussss het volgende:
[..]
moet je lekker doen!
nextTVH genoteerd maar te laag
mijn laagste prijs is 25 exc
dat weet ik al misschien 3 a 4 weken al als je mijn topic had gelezen viel je niet in de herhaling en probeer mijn topic niet te verzieken!nuquote:
Maar wie koopt hem nou voor 25 ex bij een opgefokte verkoper als ie voor 30 in de winkel ligtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef jacobussss het volgende:
[..]
dat weet ik al misschien 3 a 4 weken al als je mijn topic had gelezen viel je niet in de herhaling en probeer mijn topic niet te verzieken!nu
ik ben niet opgefokt maar als mensen echt interesse tonen en de topic lezen vallen ze niet zo in de herhaling maar ik wil der niet over blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Neraice het volgende:
[..]
Maar wie koopt hem nou voor 25 ex bij een opgefokte verkoper als ie voor 30 in de winkel ligt
dat soort posts gewoon negeren of heel simpel zeggen: te weinig (oid)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef jacobussss het volgende:
[..]
ik ben niet opgefokt maar als mensen echt interesse tonen en de topic lezen vallen ze niet zo in de herhaling maar ik wil der niet over blijven doorgaan.
danku
Normaal verbagger jij in V&A de topicsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef jacobussss het volgende:
[..]
dat weet ik al misschien 3 a 4 weken al als je mijn topic had gelezen viel je niet in de herhaling en probeer mijn topic niet te verzieken!nu
aangezien ik dat al heb gedaan?? na de prijsverlagingen! en 25 exc is nu mijn laagste prijsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef Neraice het volgende:
Mag ik trouwens wel vragen waarom je niet bereid bent je prijs te verlagen?
ik wist dat ik te hoog was en nu heb ik het verlaagt tot een niveau waarvan ik denk dat ik zelf goed zit en ik wil het niet meer verlagen omdat het 99%nieuw is omdat ik er totaal 2x mee heb gespeeld geen kras niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Neraice het volgende:
Ja je kan toch best nog een keer je prijs verlagen als je merkt dat je te hoog zit?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Neraice het volgende:
Dan is ie niet meer zo goed als nieuwstelletje barbaren daar af en toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |