abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92178573
Wat wil je nog bereiken dan? De man is psychisch niet in orde. Het enigste wat je zou kunnen doen is de mensen die documentaires en boeken ect over hem hebben geschreven inlichten.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:05:56 #277
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_92180356
Rubje denkt dat hij de heilige kruisridder moet spelen die dit "onrecht" weer recht zet. :')

Gast, het is godverdomme een seniele oude vent die waarschijnlijk niet helemaal meer weet waar hij mee bezig is.. erg triest eigenlijk.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_92200836
Ach ja, als die wat jonger was geweest hadden veteranen er nog wat van gezegd, maar het is al een oude man die er als een kerstboom uitziet.
pi_92215725
En dat neemt nog steeds niet weg dat regels ook voor hem gelden!
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:32:28 #280
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_92222363
och ik zie er ook weer geen kwaad in als hij er mee weg komt hoor, dat heb ik al eerder gezegd. ik zit hier meer omdat het gewoon een boeiend persoon is.
hij heeft gerust het een en ander meegemaakt in zijn leven en dat hij dan ook nog zo'n mythe om hem heen weet te breien is eigenlijk ook wel knap. _O-
fantasten zijn soms geweldige mensen :)
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_92230954
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef Vinz0r het volgende:
En dat neemt nog steeds niet weg dat regels ook voor hem gelden!
Kijk,jij begrijpt het :Y want je laat nazi's die de oorlog overleefden toch ook niet hun gang gaan ongeacht of ze nu wel of geen deportaties op hun geweten hebben? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:08:06 #282
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_92231814
Zit je nou die vent met OORLOGSMISDADIGERS te vergelijken?
pi_92235393
Van mijn part mag er wel wat aan gedaan worden. En om te zeggen dat hij al zo oud is, vind ik meer dan een uitlul smoes. Het is niet dat het hier om een senile aan Alzheimer leiden oude man te doen hebben. Hij liegt zover ik begrijp nu al ettelijke jaren over zijn verdiensten. Er bestaan al genoeg sprookjes/onjuistheden over de U.S. Army en de U.S. Army Special Forces in het bijzonder, daar hebben we een zelf verzonnen Special Forces held niet ook nog eens bij nodig.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:32:40 #284
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_92238912
Nadeel is dat dit soort dingen niet illegaal zijn hier in NL, dus je kan er weinig aan doen.

;(
pi_92248566
Oud of niet, als ik de mogelijkheid heb blijf ik me tegen deze types verzetten. Het onterecht dragen van dapperheidonderscheidingen is een schande.

Veel militairen zijn gestorven of gewond geraakt tijdens de acties waarvoor men deze onderscheidingen toekent. Het is een belediging aan het adres van al deze moedige mensen.
pi_92248657
Ik heb de ballen verstand van NLD straf recht maar kwam na kort pluizen deze tekst tegen; "C) Aannemen van een vreemd ordeteken, titel, rang of waardigheid. Niet het dragen, maar het aannemen van van vreemde ordetekens et cetera is strafbaar gesteld...." Zou volgens mij dus mogelijk moeten zijn deze man zijn fantasieen aan banden te laten leggen.
pi_92253824
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb de ballen verstand van NLD straf recht maar kwam na kort pluizen deze tekst tegen; "C) Aannemen van een vreemd ordeteken, titel, rang of waardigheid. Niet het dragen, maar het aannemen van van vreemde ordetekens et cetera is strafbaar gesteld...." Zou volgens mij dus mogelijk moeten zijn deze man zijn fantasieen aan banden te laten leggen.
Voor zover ik heb gezien droeg hij geen orde of rang, wel kruizen en medailles.
pi_92260567
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Clan het volgende:

[..]

Voor zover ik heb gezien droeg hij geen orde of rang, wel kruizen en medailles.
Ja zoals gezegt ben neit bekend met NLD strafrecht, maar hij gebruikt toch de title van (ex) Special Forces soldier? En ik vraag me ook af in hoevere dat mijn zijn title van prins wel allemaal klopt. Zou men hem daarop misschien kunnen pakken.
pi_92260902
In een land waar je als je 50km te hard rijd je bijna 2000,- mag aftikken en waar je voor moord met een FOEI! en het ligt aan een slechte jeugd weg komt?
pi_92261183
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 04:28 schreef Bouke-p het volgende:
In een land waar je als je 50km te hard rijd je bijna 2000,- mag aftikken en waar je voor moord met een FOEI! en het ligt aan een slechte jeugd weg komt?
Ja daar zeg je wat. :{
pi_92261868
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja zoals gezegt ben neit bekend met NLD strafrecht, maar hij gebruikt toch de title van (ex) Special Forces soldier? En ik vraag me ook af in hoevere dat mijn zijn title van prins wel allemaal klopt. Zou men hem daarop misschien kunnen pakken.
Die klopt niet, Mongoolse Ambassade in Brussel kent hem niet. Diverse instanties in Nederland die te maken hebben met Mongolie of met diplomatieke kanalen kennen hem ook niet. Hij is GEEN consul of ambassadeur van Mongolie.
pi_92268059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe dat 'aannemen' in de wettekst bedoeld is. Bedoelen ze 'jezelf toe-eigenen', of 'aannemen uit handen van een buitenlandse regering'?
In het eerste geval zou het wettelijk mogelijk zijn om stappen tegen hem te ondernemen (al zie ik dat hier in NL echt niet gebeuren), in het 2e geval kun je niks.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:45:59 #293
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_92268762
als je al ziet dat serieuze misdrijven geseponeerd worden wegens tijdsgebrek dan gaan ze dit echt niet aanpakken hoor. :{w
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_92350876
daarom heb je dan ook weer gelijk in echter wat ik wel grappig vind is dat onze "held"niet in met een NL commando baret zie rondlopen in het zuiden van het land. :D })
Ik denk dat hij dan weet dat hij wat op zijn dak krijgt. :X O-) hij is tenslotte toch nederlander? >:)
pi_92458588
Maar in wat voor soort programma's kunnen we de "prins" dan tegemoet zien?
pi_92465302
Ik weet niet wie het oppikt en er uiteindelijk iets mee gaat doen. :{
Ik heb iig alle belangrijke zenders gemaild en info toegestuurd te samen met wat andere mensen en men heeft er voor bedankt in een mail en vertelden er zeker aandacht aan te zullen geven na bestudering van alle informatie. :Y O-)

Denk aan alle zenders die zich bezig houden met het ontmaskeren van bedriegers ed. :O :s)
  maandag 7 februari 2011 @ 18:38:04 #297
32402 s0k
..............................
pi_92469111
Alberto en Peter R :P
..................................................................................................................................................
pi_92470692
6 pagina's over een simpele ziel :')
pi_92471555
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef Druid het volgende:
6 pagina's over een simpele ziel :')
In de ogen van velen naast een zielig figuur ook een oplichter/misdadiger!
  maandag 7 februari 2011 @ 19:58:17 #300
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_92472749
Misdadiger nou niet echt, meer een arme verwarde man die door veteranen niet serieus genomen wordt. Als zij geen heksenjacht hebben geopend na al die tijd zie ik niet in waarom een stelletje burgers dat wel zouden doen..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')