Kijk,jij begrijpt hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef Vinz0r het volgende:
En dat neemt nog steeds niet weg dat regels ook voor hem gelden!
Voor zover ik heb gezien droeg hij geen orde of rang, wel kruizen en medailles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb de ballen verstand van NLD straf recht maar kwam na kort pluizen deze tekst tegen; "C) Aannemen van een vreemd ordeteken, titel, rang of waardigheid. Niet het dragen, maar het aannemen van van vreemde ordetekens et cetera is strafbaar gesteld...." Zou volgens mij dus mogelijk moeten zijn deze man zijn fantasieen aan banden te laten leggen.
Ja zoals gezegt ben neit bekend met NLD strafrecht, maar hij gebruikt toch de title van (ex) Special Forces soldier? En ik vraag me ook af in hoevere dat mijn zijn title van prins wel allemaal klopt. Zou men hem daarop misschien kunnen pakken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien droeg hij geen orde of rang, wel kruizen en medailles.
Ja daar zeg je wat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:28 schreef Bouke-p het volgende:
In een land waar je als je 50km te hard rijd je bijna 2000,- mag aftikken en waar je voor moord met een FOEI! en het ligt aan een slechte jeugd weg komt?
Die klopt niet, Mongoolse Ambassade in Brussel kent hem niet. Diverse instanties in Nederland die te maken hebben met Mongolie of met diplomatieke kanalen kennen hem ook niet. Hij is GEEN consul of ambassadeur van Mongolie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zoals gezegt ben neit bekend met NLD strafrecht, maar hij gebruikt toch de title van (ex) Special Forces soldier? En ik vraag me ook af in hoevere dat mijn zijn title van prins wel allemaal klopt. Zou men hem daarop misschien kunnen pakken.
Ligt er maar net aan hoe dat 'aannemen' in de wettekst bedoeld is. Bedoelen ze 'jezelf toe-eigenen', of 'aannemen uit handen van een buitenlandse regering'?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zoals gezegt ben neit bekend met NLD strafrecht, maar hij gebruikt toch de title van (ex) Special Forces soldier? En ik vraag me ook af in hoevere dat mijn zijn title van prins wel allemaal klopt. Zou men hem daarop misschien kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |