Mmm, ik kan nu ook wel een grammetje gebruikenquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef junkiexp het volgende:
Moet ik een grammetje naar je opsturen
Vind ik helemaal niks voor jouquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mmm, ik kan nu ook wel een grammetje gebruiken
Lekker beeld hebben jullie van mequote:
Lekker combi ook.quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker beeld hebben jullie van meAlicy is verbaasd dat ik de eerste op kantoor ben en jij bent verbaasd dat ik een grammetje wil!
quote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef SingleCoil het volgende:
ik denk aan mijn verloofde, dan heb ik vanzelf weer energie voor 10
De poezen lijden er niet onder, proberen ze duidelijk te maken. Maarja, het leven van een poes is snel leuk en fijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Wel fijn, dat de overige gezinsleden dat zo gemakkelijk accepteren. Echt belangrijke dingen blijven nu natuurlijk liggen maar in ieder geval gaan de essentiele taken gewoon verder.
Het klinkt wel ok, dat tuna melt.quote:Een tuna melt is een een broodje met salade, tonijn, mayo en gesmolten kaas. Megacalorisch maar ik heb na de roastburger van gisteren nog niks gegeten.
Whut ?quote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Alicey het volgende:
Het is ook een soort van instelling, junkiexp.
Dat het niet alleen ligt aan het aantal vrije dagen dat je krijgt, maar dat een verkeerde instelling er ook nog wel eens voor kan zorgen dat je er weinig gebruikt.quote:
Dat je materialistisch bent, je moet je geld delen met de armlastigen. Je weet wel, mensen zoals ikquote:
Dat ik er veel gebruik bedoel jequote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat het niet alleen ligt aan het aantal vrije dagen dat je krijgt, maar dat een verkeerde instelling er ook nog wel eens voor kan zorgen dat je er weinig gebruikt.
Ik geef het liever uit aan Cokequote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat je materialistisch bent, je moet je geld delen met de armlastigen. Je weet wel, mensen zoals ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |