Whaha, briljant. Uit welke film komen deze beelden?quote:
Ik zal het eens navragen voor jequote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
Whaha, briljant. Uit welke film komen deze beelden?
Ik heb Morbid Angel 2 keer live gezien, Op Waldrock en een keer samen met Immortal en Moonspell in Paradiso.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Coiler het volgende:
Morbid Angel op WOAIk hoop dat ze meerdere Europese festivals aandoen van de zomer! Heb ze nog nooit live gezien
Vet albumquote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk!![]()
Die drums, die stem, de gitaren.. alles is hier goed aan!
Ben trouwens niet echt een metalhead, kan elk muziekgenre wel waarderen (waaronder ook hardstyle)
Ik ken een andere waarin een kind al scheldwoorden blieptquote:
Hmm, ze komen ook op Brutal Assault (CZ), dus dan kunnen ze ook wel effe langs Sziget!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb Morbid Angel 2 keer live gezien, Op Waldrock en een keer samen met Immortal en Moonspell in Paradiso.
Lekker plaatje ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef zephyro666 het volgende:
Van de cd Satan Worshipping Doom.
Vind het 4de nummer (Doom) een beetje mwah, maar de eerste 3 (Hail, Satan, Worship) zijn niets anders dan pareltjes. En dat alles ook nog eens zonder lyrics.
Als je ook maar iets hebt met Doom moet je je hier wel mee kunnen vermaken naar mijns inzien.
Ja op Roadburnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef laforest het volgende:
Gaat er iemand naar Sunn O))) ?Ik hoorde dat die in Nederland zouden spelen ofzo?
Nice! Jammer alleen dat het niet in de Baroeg is ofzo, dat is 20 minuten met de bus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef RoW_0 het volgende:
Doornroosje Fortarock
Primordial + While Heaven Wept + Alcest
dinsdag 31 Mei
18 euro! Ik ga er wss wel heen <3 alcest.
haha tsja, ik woon dat weer in Doetinchem dus dan is het voor mij kei relaxedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nice! Jammer alleen dat het niet in de Baroeg is ofzo, dat is 20 minuten met de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |