abonnement Unibet Coolblue
pi_90020372
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef heartwork het volgende:
wat een gezeik over graspop..
sinds wanneer ga je daarheen voor de bands?
het is gewoon een dure camping waar je met vrienden wat rond hangt,biertje drinkt en klaagt over alles wat daar te doen is.
Kortweg, ik vind het wel leuk enga dus gewoon weer.

en dan wacken..
Tegenwoordig draait toch alles daar om geld man.

Ga dan gewoon naar party san. vette bands voor weinig geld, goed bezoekers aantal en knudde camping.
Heerlijk.
lol, jij hebt geen idee waar je het over hebt.
- Niemand zeikt over Graspop.
- Ik ga er duidelijk wel heen voor de bands (zo niet dan tenminste 1 GOEDE band. heb er geen een kunnen vinden zoals Kreator, In flames, Gorgoroth), en als je voor de camping gaat, ben jij zeker nog nooit naar Wacken geweest.
- Graspop is veel en veel duurder dan Wacken, en wat heeft Graspop een week geleden gezegd? Ja! Dat ze de drankjes en hapjes NOG duurder maken.

Party san zou vast wel vet zijn, thanks voor de tip. Maar voorderest kraam je bullshit uit.
Je reactie past ook goed bij je signature trouwens.

/edit; via jouw account een proefje hypocrisy gehoord, klinkt zeker vet. Weed out the weak klinkt geniaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door RoW_0 op 16-12-2010 22:05:57 ]
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:16:51 #77
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90028676
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef BzP het volgende:
SF, as in San Francisco?
:Y

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef RoW_0 het volgende:
Ik wou naar The Big Four in Lodja, Congo. Uitverkocht :'(
Volgend jaar juli staan ze in de UK op Sonisphere
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:46:51 #78
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_90034271
Welke mongool heeft dit topic 'Respect!' gegeven via Hyves? :') Ik zie het boven de PI's staan.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:02:12 #79
319877 BzP
Devildriver_
pi_90034771
Ach gasten, het is niet dat we naar Sensation White moeten ofzo!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_90035415
Ja het is zover hoor, komt er weer zo'n ''moderne'' hardcorepannenkoek met de cliché omschrijving van emo.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:13:10 #81
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_90037656
wacken camping is vet omdat je auto dan bij je tent staat,maar er loopt wel veel kansloos volk rond.
Ik heb echt een bloedhekel aan sabaton/bose onkols of hoe ze ook heten en al die duitse meuk die daar op lijkt. wacken kan daar weleens een overkill aan hebben.qua fans, muziek op camping, m stage..
daarnaast luister ik eigenlijk enkel bm (vandaar mn gedrag ha!) en dat vind ik minder vet op zon groot festival al ben ik vast de enige die daar zo over denkt.
emperor, een van mijn oldtime favs, zag ik daar bijvoorbeeld en t viel me gewoon beetje tegen. qua bezoekers had ik net zo goed tussen de bon jovi fanclub kunnen staan. dat hossen,..die drinkhorens..my god. bassie en adriaan erbij en t feest was compleet.

Ik ga gewoon standaard naar graspop. leuk begin van de zomervakantie.
De bands neem ik op de koop toe. Komt er wat leuks is t leuk, komt er niks vermaak ik me ook prima.

maar goed.. nee idd. ik weet niet waar ik het over heb. ik ga nooit naar concerten of festivals dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal.
Big mouth strikes again
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:16:41 #82
319877 BzP
Devildriver_
pi_90040273
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef psaexorp het volgende:
Ja het is zover hoor, komt er weer zo'n ''moderne'' hardcorepannenkoek met de cliché omschrijving van emo.
Ja het is weer zover hoor komt weer zo'n troll met zn stempel even zn hokjesmening duidelijk maken waar niemand om geeft...

Ga een leven zoeken en zoek je maar op wat een emo type is..

OPEN YOUR CLOSED MIND AND CLOSE YOUR OPEN MOUTH...

August Burns Red - The escape artist

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 17-12-2010 15:17:27 (doe een beetje normaal) ]
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_90051723
Ik moest wederom lachen
Zo te zien geeft er toch iemand in dit topic om, gezien de reactie! Bedankt man, dat vult dat lege bestaan van me helemaal op!
Maar goed, enkel omdat ik aangeef dat je beschrijving van emo niet deugt, zit ik keihard te trollen. Nice! Verdiep je voor de verandering eens in emo en stop verder met jezelf belachelijk maken.

DO YOOOOOUUUU UNDER-STAND MEEEE

August Burns Red - A Shot Below the Belt
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:02:10 #84
319877 BzP
Devildriver_
pi_90054001
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef psaexorp het volgende:
bla, bla , bla bla,bladiebla
Ik ga niet verder met trollen, teveel getrollt op een ander forum.. ik ga WEEKEND vieren!

So cry me a fucking river, BITCH!

Parkway drive - Romance is dead
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_90059838
In plaats van te gaan zitten janken en gooien met slechte metalcore "one-liners" kun je ook een fijn stukske metal luisteren.

pi_90077307
Net terug van emm, morgen weer. Alcest is wincest
pi_90079662
Ik heb mij gisteren wel vermaakt bij EMM. Jammer dat The Vision Bleak gecancelled heeft en dat Mayhem met Moonspeel gewisseld heeft. Vandaag weer :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:00:35 #88
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_90083800
alcest was zeker vet.
ik vond het juist relaxt dat mayhem had gewisseld met monspell.zo kon ik en alcest en mayhem kijken.
al vond ik mayhem wel wat tegenvallen

Het enige minpuntje vond ik dat je nergens ff kon zitten.
Behalve een plakkerige vloer dan?
Big mouth strikes again
pi_90083959
Haha ja. Niet normaal. Iemand nog mij op de stage gezien bij endstille? Daarna nog een kwartier staan lullen met de drummer en gitarist van endstille! :p
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:39:30 #90
159909 -Peach
Prunus persica
pi_90084906
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:06 schreef RoW_0 het volgende:
Haha ja. Niet normaal. Iemand nog mij op de stage gezien bij endstille? Daarna nog een kwartier staan lullen met de drummer en gitarist van endstille! :p
Nee niet gezien, stond dan ook behoorlijk achteraan met een paar lange apen voor me.
Echt balen dat The Vision Bleak gecancelled had...
Vond Endstille erg tof, 11th hour ook. Mayhem viel inderdaad wat tegen.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_90098932
Brandalarm, iedereen naar buiten. En dan ik vooraan bij the sons of northern darkness! Oh toch niet. Samuel ofzo speelt.
pi_90120226
Gisteren was wederom een leuke dag op EMM. Finntroll, Inhume, Exodus en Carach Angren gekeken. Om daarna een bare tocht door de sneeuw naar huis te gaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_90146807
Nu pas thuis! :P

In iedergeval, het was fucking, en fucking vet. voor mensen die geïnteresseerd zijn in mijn videos
http://www.youtube.com/user/kontenbaffer :D

en op mijn hyves staan nogal leuke foto's.
http://emreee01.hyves.nl/
pi_90202972
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef heartwork het volgende:
wacken camping is vet omdat je auto dan bij je tent staat,maar er loopt wel veel kansloos volk rond.
Ik heb echt een bloedhekel aan sabaton/bose onkols of hoe ze ook heten en al die duitse meuk die daar op lijkt. wacken kan daar weleens een overkill aan hebben.qua fans, muziek op camping, m stage..
daarnaast luister ik eigenlijk enkel bm (vandaar mn gedrag ha!) en dat vind ik minder vet op zon groot festival al ben ik vast de enige die daar zo over denkt.
emperor, een van mijn oldtime favs, zag ik daar bijvoorbeeld en t viel me gewoon beetje tegen. qua bezoekers had ik net zo goed tussen de bon jovi fanclub kunnen staan. dat hossen,..die drinkhorens..my god. bassie en adriaan erbij en t feest was compleet.

Ik ga gewoon standaard naar graspop. leuk begin van de zomervakantie.
De bands neem ik op de koop toe. Komt er wat leuks is t leuk, komt er niks vermaak ik me ook prima.

maar goed.. nee idd. ik weet niet waar ik het over heb. ik ga nooit naar concerten of festivals dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal.
Ik moet zeggen dat de Wacken line-up er dit jaar best weer aardig uitziet. Niet bijster origineel, maar genoeg leuke bands.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_90224070
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
Nu pas thuis! :P

In iedergeval, het was fucking, en fucking vet. voor mensen die geïnteresseerd zijn in mijn videos
http://www.youtube.com/user/kontenbaffer :D

en op mijn hyves staan nogal leuke foto's.
http://emreee01.hyves.nl/
Kontenbaffer :')
pi_90224100
Gisteren een shirt van Abyssic Hate gekocht. O+
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:22:36 #98
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_90227621
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
Nu pas thuis! :P

In iedergeval, het was fucking, en fucking vet. voor mensen die geïnteresseerd zijn in mijn videos
http://www.youtube.com/user/kontenbaffer :D

en op mijn hyves staan nogal leuke foto's.
http://emreee01.hyves.nl/
Profiel niet zichtbaar

Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
pi_90234705
quote:
Moet je hier eens kijken, da's een band die alleen maar nintendo covers doet :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:32:00 #100
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_90237008
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:06 schreef RoW_0 het volgende:
Haha ja. Niet normaal. Iemand nog mij op de stage gezien bij endstille? Daarna nog een kwartier staan lullen met de drummer en gitarist van endstille! :p
Ha!

Maar waarom smeerde je nou dat bietensap op je gezicht?
Zoooo niet true a la kvlt 2010.

Oh en edit; liepen die niet heel de dag gewoon daar rond?
Daar hou ik wel van hoor. Bandleden die niet te beroerd zijn om gewoon ook bij bands te gaan kijken / biertje doen.
Big mouth strikes again
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')