Ieiieequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Steer has left the building
[ afbeelding ]
Heerlijk, een avondje alleen! Wij rekken er regelmatig de agenda's voor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef LieLie het volgende:
Ik ben alleen vanavond![]()
We hadden samen een uitje van een bestuur.
Maar ze hebben een buitenactiviteit en twee uur in een bos lopen lijkt me op 't moment niet zo'n strak plan
Wij andersomquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heerlijk, een avondje alleen! Wij rekken er regelmatig de agenda's voor!![]()
Nou, heeft steer al gebeld, want ik wil zo even douchen.
Zonder dat telefoontje van Steer kan je niet douchen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
Nou, heeft steer al gebeld, want ik wil zo even douchen.
Maar ik ben al vier dagen alleen thuis, en drie avonden. En we hebben geen bad, en ik heb nog geen zin in eten. Ik wilde gewoon gezellig samen op de bank een serie kijken. Morgen zijn we allebei ergens anders, zondag moeten we naar zijn ouders. [/klaag]quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
avondje alleen is toch niet erg? Lekker een beetje aantrutten, meezingen met al je favoriete liedjes waar mr's alleen maar om moeten grijnzen, lekker in bad, boekje erbij, je eigen favoriete eten... noem maar op!!!
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik ben al vier dagen alleen thuis, en drie avonden. En we hebben geen bad, en ik heb nog geen zin in eten. Ik wilde gewoon gezellig samen op de bank een serie kijken. Morgen zijn we allebei ergens anders, zondag moeten we naar zijn ouders. [/klaag]
Hij is sowieso gemiddeld vier avonden in de week niet thuis hoor. En overdag sowieso niet.
Dan ken je mijn vriend nog niet. Als hij z'n zin krijgt wordt het eerder erger dan beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.
Get a grip!
![]()
![]()
Dan moet je ook de politiek in Lie, er zit niks anders op!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan ken je mijn vriend nog niet. Als hij z'n zin krijgt wordt het eerder erger dan beter
Dat Nieuwspoort is eigenlijk maar een weinig inspirerend zaaltjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan moet je ook de politiek in Lie, er zit niks anders op!
Samen slempen in Nieuwspoort.
Neem er de tijd voor om goed uit te zieken!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.
Get a grip!
@ golfer: ben net mijn bedje uit. Dus het gaat nog niet heeeeeeel goed. Maar gisteren knapte ik tegen de avond ook wel weer aardig op, dus we zullen zien.
Nee. Dus ik neem aan dat het allemaal nog goed gaat.quote:Nog nieuws van buisjeJ.?
Ik. Kon er ook nog wel bij.quote:Wie is er lactose intolerant?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
terug!
en met de AllerHande!
ffies teruglezen voor ik in die gids ga bladeren
Staat die ham daar ook in? Die stond wel in dat kleine gidsje. 79 euroquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in dat boekwerk te bladeren. Kan gelukkig verreweg het meeste overslaan bij gebrek aan interesse.
Het enige wat mij wel weer aanspreekt in hun kerstcollectie dit jaar is weer de kreeft. 10 euro per stuk, dus maar weer een paar inslaan.
Minilotquote:
Ja, staat er in, een hele serranoham met speciale standaard en mes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
Staat die ham daar ook in? Die stond wel in dat kleine gidsje. 79 euro
Twitter al geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, die Steer he .... zou-ie nu al gebeld hebben?Op Facebook ook geen update te vinden
Hmmm...nog niet. Wat is zijn twitteraccount?quote:
Ok. Dank voor de update.quote:
Ik denk dat die jongen die hij moest bellen hem een mes tussen zijn ribben heeft gestokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Dank voor de update.
Dit duurt wel lang allemaal hoor
Ben je er wel eens op vrijdagavond na tienen geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat Nieuwspoort is eigenlijk maar een weinig inspirerend zaaltje
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ben je er wel eens op vrijdagavond na tienen geweest?![]()
Als die muren konden spreken.
Jeetje.quote:
Remkes in een string op de bar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dat nietMaar gewoon qua hoe het er uitziet vond ik het toch niet zo spannend
The horror.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Remkes in een string op de bar!
Dan heb je geen spannende aankleding nodig verder heur.
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer wat rot zeg van je lactose intolerantie.. je was bang dat er niks uit zou komen maar nu er wel iets uit is gekomen is ook niet echt van yeah joepie he
dat betekent geen holtkamp kroketten meerof croissants en krentenbrood maar weet niet of je dat lekker vind. gelukkig is de lijst met wat wel mag langer en geef je zelf aan dat het wel meevalt
Goed zo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ooja en ik ga niet in een keer van 10 naar niks. ik krijg druppels ()
en ga een week 8, vlg week 6, daarop 4, 2 en dan pas niks..
En daar gaat jouw man straks fijn 's lands zaken doen.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.
En croissants en krentenbrood at ik toch al haast nooit.
Vast wel eens, geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef LieLie het volgende:
Dude, bellen jouw studenten met Groenlinks? Mijn docente klaagt op twitter
Hij kan die string wel beter hebben dan Remkesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
En daar gaat jouw man straks fijn 's lands zaken doen.![]()
quote:
Ben je toch al? Alleen je bezemsteel ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ben benieuwd hoe ik word. waarschijnlijk een heks
Blijkbaar. Ze is woordvoerder en wordt vandaag blijkbaar platgebeld omdat ze allemaal iets over hetzelfde onderwerp doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vast wel eens, geen idee.
Is er iets om GroenLinks over te bellen nu dan?
Politici die klagen over belangstelling van de jeugd...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij kan die string wel beter hebben dan Remkes
ik wil wel een echte Nimbus 2000quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je toch al? Alleen je bezemsteel ontbreekt nog.
Voor Politiek misschien dan of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze is woordvoerder en wordt vandaag blijkbaar platgebeld omdat ze allemaal iets over hetzelfde onderwerp doen
Moest even op google nakijken wat dat is. Krijg je ervan als je geen kinderboeken meer leest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil wel een echte Nimbus 2000
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ojee en volgens de dokter ben ik te lichthij vroeg hoe het met aankomen ging en ik zei dat het ervanaf was. toen pakte hij een schijf en keek naar mijn gewicht. ik 'moet' volgens hem 57 wegen voor een gezond gewicht.
oja Steer; ik heb een digitale weegschaal ja en weeg me zonder kleren 's ochtends
hehe of de film kijktquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest even op google nakijken wat dat is. Krijg je ervan als je geen kinderboeken meer leest.
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.
Toepasselijke notenpagina voor jou om het even na te rekenen:quote:
vanochtend 52,7quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanochtend 52,7
maar volgens de dokter viel het wel mee, ik ben zeker niet broodmager. hij zei dat hij niet het idee had dat hij het raam dicht moest doen toen ik binnenkwam
Hij loopt te miepenquote:Je BMI is: 18.64. Dit is een gezond gewicht.
hee ik heb een gezond gewicht volgens die paginaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Toepasselijke notenpagina voor jou om het even na te rekenen:
http://www.aboutnuts.com/(...)gewicht_in_evenwicht
haha zei jij niet dat ik van de banketstaven af moest blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Hij loopt te miepenMaar je moet niet veel meer gewicht kwijtraken
Ga nog maar wat meer McD halen of zo
je zit aan de onderkant van gezond gewicht. Nog net niet echt afdeling gratenk*t.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hee ik heb een gezond gewicht volgens die paginaBMI van 18,64 (moet min. 18,5
)
de dokter zei dat 20 normaal was
daarom koop ik ook iedere maand losquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Die Staatsloterij zijn ook lekkerds heJe kan je wel aanmelden online en per direct, maar je afmelden moet schriftelijk
ik kan het sterretje niet lezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
je zit aan de onderkant van gezond gewicht. Nog net niet echt afdeling gratenk*t.
Ja, dat werkt ook zo bij de postcodeloterij en de bankgiroloterij. Moet allemaal schriftelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Die Staatsloterij zijn ook lekkerds heJe kan je wel aanmelden online en per direct, maar je afmelden moet schriftelijk
bankgiroloterij deed ik online hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook zo bij de postcodeloterij en de bankgiroloterij. Moet allemaal schriftelijk.
Vul het naar eigen fantasie maar in, dat sterretje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan het sterretje niet lezen
Ja. Moet je ook maar dat was omdat je liep te klagen dat je te dik werdquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha zei jij niet dat ik van de banketstaven af moest blijven
Nee hoor. Online afmelden kan niet:quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
bankgiroloterij deed ik online hoor!
quote:Als u lotnummers wilt beëindigen, kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven. U zult begrijpen dat wij een schriftelijke opzegging nodig hebben om misverstanden te voorkomen, indien er de komende tijd een prijs op uw lotnummer(s) valt!Ons adres is: BankGiro Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
hmm.. een 'a' dan maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vul het naar eigen fantasie maar in, dat sterretje.
Ja, correct. Een poes.quote:
ja maar ja maar, dat waren meds! en toen ging er ineens 3,5 kg in een week bij en knalde mn beha zowat losquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Moet je ook maar dat was omdat je liep te klagen dat je te dik werd
huh? ik had zo'n standaard online formulier ingevuld en toen werd het verwerktquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Online afmelden kan niet:
[..]
broodje knakworst met ketchupquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
2de kerstdag moet ik een voorgerecht gaan maken voor een buffet. Nog geen inspiratie.
quote:
Gelukkig heb je nog ffquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
2de kerstdag moet ik een voorgerecht gaan maken voor een buffet. Nog geen inspiratie.
Bloessiequote:
Wat ben jij opgeknapt zeg?quote:
is Steer verkeerd verbonden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
HOIIIII Ik mag over 10 minuten WEG![]()
Hoor ik ergens een telefoon rinkelen???????
ikke precies hetzelfde maar het gaat gelukkig verder goed hequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Positieve energie P, ben ik een groot aanhangster van
(voel mij ook een stuk beter hoor, nog wat snel moe en erg hees maar verder hoor je mij niet klagen hoor!)
Moet ik nog doen, ik werd enorm afgeleid door van allesquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
@ FF dat is alleen maar goed het heel heel langzaam afbouwen
@Elf ging het pilatuspassen?
Heel goed, DEquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Positieve energie P, ben ik een groot aanhangster van
(voel mij ook een stuk beter hoor, nog wat snel moe en erg hees maar verder hoor je mij niet klagen hoor!)
Ja tuurlijk komt goed hoor maar tis pas volgende week toch ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed, DEPM je je adres nog ff btw?
Klopt, maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van dingen die ik niet weetquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja tuurlijk komt goed hoor maar tis pas volgende week toch ?![]()
(niet dat ik de verkeerde datum in mijn hoofd heb)
Uhuhquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
ehm lactatie is toch heel iets anders hé?
Ah ik pm meteen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van dingen die ik niet weet
Bejaardentehuis hier vlakbij het De Rijp.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
planning morgen:
's ochtends breng ik mn auto naar de garage in Amsterdam en ga vanaf daar met een vriendin mee naar De Rijp(we rijden met 2 auto's naar A'dam). daar naar een kerstmarkt, dan terug mn auto ophalen en daarna naar Leiden. ga om 18.45u naar de bios (Haar Naam Was Sarah) en daarna uit eten bij tapasrestaurant Oloroso
nog nooit geweest maar ziet er leuk en lekker uit
heel lang bijkletsen en waarschijnlijk pas weer om 1u thuis
wordt daar toevallig een kerstmarktje gehouden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Bejaardentehuis hier vlakbij het De Rijp.
Heey die krakquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef krakkemieke het volgende:
@ Golfer: Vervelend, maar het geeft wel duidelijkheid.
@FFT: Mooi dat je zo netjes kunt afbouwen!
En fijn dat de zieken weer opknappen!
Steer, pm me het nummer maar even. Voor een ander bellen is makkelijk.
kreeg je toen een low kick?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik vroeg al of ik dan aan haar borst(jes) mocht komen sabbelen, bij die verpleegkundige.
Ziek. Darm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heey die krakwie geht's?
kun je er iets tegen doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde als altijd. Beetje ontstoken.
Ah, wat balen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Haiweekend........gelukkig
Zware dag achter de rug en mijn vriendje is gezakt
aah nee, wat ging er mis?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Ah shit joh...Volgende keer beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Hij keek niet ver genoeg vooruitquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah nee, wat ging er mis?
Ah..gewoon weer een lulreden dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij keek niet ver genoeg vooruit
En het komt ook wel goed maar zijn moeder en zusje hebben er allebei 6x over gedaan en daar is hij dus ook een beetje bang voor
Nou ja, niet echt hè, beetje kunnen anticiperen is op zijn minst wel handig als je auto rijdt. Alleen jammer dat er duizenden mensen rondrijden die niet vooruit kunnen kijkenquote:
Dat is waar, maar is ook iets dat je pas echt leert tijdens het rijden vind ik...quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt hè, beetje kunnen anticiperen is op zijn minst wel handig als je auto rijdt. Alleen jammer dat er duizenden mensen rondrijden die niet vooruit kunnen kijken
Echt goed autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, maar er moet toch wel voldoende basis aanwezig zijn. Ik ga er vanuit dat zo'n examinator objectief is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar is ook iets dat je pas echt leert tijdens het rijden vind ik...
Oja daar ga ik ook vanuit hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt goed autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, maar er moet toch wel voldoende basis aanwezig zijn. Ik ga er vanuit dat zo'n examinator objectief is.
Haha, ik dacht ook dat ik maar matig reed en had er weinig vertrouwen in. Om vervolgens gewoon ineens te slagen. Mijn rij instructeur was totaal niet verrast en had niet anders verwacht zei hij. Neem maar aan dat hij er verstand van hadquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja daar ga ik ook vanuit hoor
Ik spiegel me alleen heel erg aan mijn vriend en denk altijd overal beter in is
Dus nu denk ik opeens dat ik het misschien in 1x gehaald heb omdat ik een meisje ben en een rokje aanhad
Dat dacht ik de eerste drie keer ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ook dat ik maar matig reed en had er weinig vertrouwen in. Om vervolgens gewoon ineens te slagen. Mijn rij instructeur was totaal niet verrast en had niet anders verwacht zei hij. Neem maar aan dat hij er verstand van had
quote:
tskquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste drie keer ook
Lekker om de hoek voor jullie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen naar Hoorn voor een bruilofstfeest
En die hebben er verstand vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ook dat ik maar matig reed en had er weinig vertrouwen in. Om vervolgens gewoon ineens te slagen. Mijn rij instructeur was totaal niet verrast en had niet anders verwacht zei hij. Neem maar aan dat hij er verstand van had
Ja, even snel een uurtje langswippenquote:
Ik heb drie keer examen gedaan met de ene instructeur. Toen kwam ik bij de tweede instructeur en die zei: "ik wil niet lullig doen, maar ik begrijp niet waarom je uberhaupt al examen hebt gedaan".quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tskMijn theorie ging ook al ineens goed, met 0 fouten. Begin bijna te vermoeden dat de rijschool van me af wilde en de boel omgekocht heeft
In 1843 toen ik rij-examen deed was theorie en praktijk op 1 dag achter elkaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef TAV74 het volgende:
tskMijn theorie ging ook al ineens goed, met 0 fouten. Begin bijna te vermoeden dat de rijschool van me af wilde en de boel omgekocht heeft
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, even snel een uurtje langswippen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wel gezellig beetje praten onderweg
er is geen inbetween..quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom ff een koffietje doen dan in between
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In 1843 toen ik rij-examen deed was theorie en praktijk op 1 dag achter elkaar.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Mijn vader zaliger kreeg begin jaren vijftig dienst zijn rijbewijs. Kreeg inderdaad.
Moest in een legerauto stappen en de generaal naar de kroeg rijden. Daar drie jenevertjes met hem drinken en weer terug naar de kazerne. Geslaagd.
Op zijn eerste ritje.
Toen waren auto's toch ook net zo ingewikkeld als een fiets?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Mijn vader zaliger kreeg begin jaren vijftig dienst zijn rijbewijs. Kreeg inderdaad.
Moest in een legerauto stappen en de generaal naar de kroeg rijden. Daar drie jenevertjes met hem drinken en weer terug naar de kazerne. Geslaagd.
Op zijn eerste ritje.
Ja een fiets met een paard ervoor, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toen waren auto's toch ook net zo ingewikkeld als een fiets?
Vroeger waren ze juist ingewikkelderquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toen waren auto's toch ook net zo ingewikkeld als een fiets?
Of 2 paarden. Dan had je een 2CV.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef Duderella het volgende:
Ja een fiets met een paard ervoor, zeg maar.
In de hoorn gezogenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Maar even weer ontopic.
Waar is Steer nou?
Die durft hier niet te komen voor hij gebeld heeft. Of hij heeft gebeld is is vervolgens in elkaar gestamptquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Maar even weer ontopic.
Waar is Steer nou?
En dan moet je naar een bruiloft!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die durft hier niet te komen voor hij gebeld heeft. Of hij heeft gebeld is is vervolgens in elkaar gestampt
Ik zie het helemaal voor me. Met van die spartelende beentjes eruit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de hoorn gezogenzijn angst is werkelijkheid geworden
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog echt een foto van mijn papa zaliger voor zijn paardentram![]()
![]()
/overbieden
Mooie sitequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, ik zat daar ook net te neuzen.
Geil he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
damn.. lekker!! na ongeveer een jaar eindelijk weer eens pizza..
En dat heb je nou aaaaaaaaaaaaaaal die tijd meoten missen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Niet gemist hoor, maar gewoon niet meer gegeten ivm kh'squote:Op vrijdag 10 december 2010 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat heb je nou aaaaaaaaaaaaaaal die tijd meoten missen?
Je kunt het. NU!!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 1x gebeld, de makkelijke(was ook nog naar een hele stomme kamer wezen kijken gister)
Nu de moeilijke.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 1x gebeld, de makkelijke(was ook nog naar een hele stomme kamer wezen kijken gister)
Nu de moeilijke.
Ik heb wel 2 levels Angry Birds uitgespeeld in de tussentijd he.
Oh, vandaar dat je vannacht weer eens hoofdpijn had. Je had je orgasmus al gekregen bij het avondeten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Geil he?
Food = Sex
Ik had het gisteren met die carbonara, my god, wat was dat lekker zeg![]()
![]()
Toch maar weer wat vetbollen ophangen voor die musquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:23 schreef golfer het volgende:
Oh, vandaar dat je vannacht weer eens hoofdpijn had. Je had je orgasmus al gekregen bij het avondeten.
Van de supermarkt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nu de moeilijke.
Ik heb wel 2 levels Angry Birds uitgespeeld in de tussentijd he.
Zeik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
er zit een stel idioten mijn feesboek vol te spammen
Zeik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
er zit een stel idioten mijn feesboek vol te spammen
quote:
wij niet, maar de wetenschap zou ermee gediend zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen psycholoog voor nodig eigenlijk
Ja. Doe datquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ga wel weer wat anders doen dan
![]()
Heel goed. Hoe reageerde hij? En dat kutgevoel ebt wel wegquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
GEDAAN!!!!!!
Ik voel me kut nu.Maar ook opgelucht.
Voornamelijk kut.
Kutte gaat weer over! Wel netjes afgerond nu?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
GEDAAN!!!!!!
Voornamelijk kut.
Heel sportief. Is gewoon een aardige jongen. Vandaar ook dat ik me kut voel.quote:
Gaat wel overquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
GEDAAN!!!!!!
Voornamelijk kut.
Ja. Hij vroeg geen geld of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kutte gaat weer over! Wel netjes afgerond nu?
Kijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel sportief. Is gewoon een aardige jongen. Vandaar ook dat ik me kut voel.
Hmmmuhsskjddsjfljlquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkMaar je moet geen medelijden met hem hebben. Hij is die kamer echt zo kwijt
Hij heeft toch een leuk kado nu ? Een kamer terugquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja 't is nog steeds z'n verjaardag
Kijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel sportief. Is gewoon een aardige jongen. Vandaar ook dat ik me kut voel.
Lieve Steer, hij is het al weer eerder vergeten dan jij. geloof me. Hij vindt snel genoeg een anderquote:
En waarschijnlijk nog blij ook dat ie zo makkelijk van die maffe chinees af isquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkMaar je moet geen medelijden met hem hebben. Hij is die kamer echt zo kwijt
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft toch een leuk kado nu ? Een kamer terug
© golfer
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog blij ook dat ie zo makkelijk van die maffe chinees af is![]()
Succes dan, wel goed nadenken voor je accepteert hoor, roekeloze mensen moeten het met hele moeilijke telefoontjes achteraf terugdraaien.quote:
Huuuuquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Succes dan, wel goed nadenken voor je accepteert hoor, roekeloze mensen moeten het met hele moeilijke telefoontjes achteraf terugdraaien.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
IK MAG IN HETZELFDE PAND BLIJVEN WONEN![]()
![]()
Aww Steer heeft het heel goed opgelostquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Succes dan, wel goed nadenken voor je accepteert hoor, roekeloze mensen moeten het met hele moeilijke telefoontjes achteraf terugdraaien.
Zie je wel. Het deed helemaal geen pijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en LieLie ik vond het enorm geil dat je zo naar me schreeuwde, vandaar dat ik het even mijn sig heb gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complexquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en LieLie ik vond het enorm geil dat je zo naar me schreeuwde, vandaar dat ik het even mijn sig heb gemaakt.
mwoah, mager zesjequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww Steer heeft het heel goed opgelost
Ow ben jij er zo'n eentjequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Een zes is een tienquote:
Steer houdt ook vanquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complex
Mijn moeder schreeuwde vroeger ook vaak naar me, vandaar.
Dat stokje ertussenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar welke van de twee poppetjes is Steer dan?
Hmm....een klein chinees mannetje in nylon en met hakken die met de zweep krijgt. Dit gaat weer niet goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nylon (geen netkousen) en hakken.
Wat doet ze aan? (Anna Drijver lookalike)quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nog ff optutten (Thijs dan he..) en dan gaan we zo..
tot morgen!
have fun en rij voorzichtig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
tot morgen!
Whut? Bellicher??quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doet ze aan? (Anna Drijver lookalike)
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doet ze aan? (Anna Drijver lookalike)
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut? Bellicher??![]()
![]()
Broek en bloes vrees ik
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
tot morgen!
Iets met 1 prosceccoquote:
Het betekent ongeveer:quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets met 1 proscecco?
ik spreek niezo goed duits
Liedje hoorde ik gister op de radio. Denk tijdens het Oog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Het betekent ongeveer:
"Dat was allemaal niet gebeurd als ik geen prosecco had gedronken "
Klopt, dus die heb ik even onthoudenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Liedje hoorde ik gister op de radio. Denk tijdens het Oog.
Senks.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:10 schreef Duderella het volgende:
O en steer: You did good.Gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen.
Rome werd ook niet in één dag gebouwd, laat staan zoiets ingewikkelds als menselijk functioneren. Je komt er wel heur!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Senks.
Dit uitstelgedrag is overigens ook de reden waarom ik nu umphste jaar student ben, ik zie (nu) wel een relatie. Denk dat ik wat dichter bij de roots kom van het aanpakken daarvan.
Komt goed steertjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit uitstelgedrag is overigens ook de reden waarom ik nu umphste jaar student ben, ik zie (nu) wel een relatie. Denk dat ik wat dichter bij de roots kom van het aanpakken daarvan.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
zo lekker een courgettesoepje eten met Provençaalse kruiden, wat donkerbruin brood en knoflookboter erbijen voor straks bij de thee hebben we een chocolade muffin
Dat is een geruststellingquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vriend in Veldhoven leeft nog
Niks aan de hand daaro
Durfde alleen geen contact meer op te nemen omdat ik nog wat geld van hem krijg en hij me niet kan terugbetalen
Yupquote:
Jeetje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vriend in Veldhoven leeft nog
Niks aan de hand daaro
Durfde alleen geen contact meer op te nemen omdat ik nog wat geld van hem krijg en hij me niet kan terugbetalen
Als ik echt een goeie vriend was geweest, dan had ik op zijn stoep gestaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeetje!Waar mensen bang voor kunnen zijn hè? Heb je hem al zelf gesproken?
Edit: even verder lezen. Nog niet dus. Maar wat een goed nieuws Pee en wat ben jij een goede vriend dat je zo veel moeite hebt gedaan om uit te vinden hoe het met hem gaat.
Klinkt als een goed proces waar je doorheen gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Senks.
Zo ben ik heeeeeeeeeeeelemaal nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
Met een bos bloemen en een knuppel:
De bloemen voor het feit dat hij leeft. De knuppel voor je geld.
Nee hoor. Want je was oprecht onzeker over wat er aan de hand was. En dat siert je ook. En je wilt je niet opdringen. En voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik echt een goeie vriend was geweest, dan had ik op zijn stoep gestaan
Niet iedereen is hetzelfde hequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
P. wat goed dat er niks met hem aan de hand is. maar wel maf dat hij alle contact met je heeft verbroken en je heeft verwijderd omdat hij bang was dat je zou gaan 'zeuren' om je geld.
Maar ik voel zijn pijn!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Steer goed dat je gebeld hebt maar niet zo dramaqueen doen hoor met dat geblér van het is zijn verjaardag.![]()
Ja. Nogalquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik voel zijn pijn!
echt, zo suf van mij![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. NogalHeb je hem nog dinerbonnen aangeboden?
Die gast zit nu rustig zijn verjaardag te vieren hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik voel zijn pijn!
Nou, dan kun je nog overwegen hem ff een fles wijn te gaan brengen of zo als bedankjequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die gast zit nu rustig zijn verjaardag te vieren hoor
*proest!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik voel zijn pijn!
Uhm...geen idee. Ik vond van niet, maar ik heb sowieso geloof ik een beetje een vertekend beeld op de wereld als het over geld gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en P goed bezig hoor!!! Waar mensen idd bang voor kunnen zijn in hun hoofd. Was het dan zoveel geld wat hij je schuldig was dat hij zich zo daarvoor schaamde?
Die karakterloze Rioja Reserva 2005 van Berberana?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan kun je nog overwegen hem ff een fles wijn te gaan brengen of zo als bedankje
Jahaaa koetjsiekoetjsie...quote:
Bijv.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die karakterloze Rioja Reserva 2005 van Berberana?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boontje komt om zijn loontje. Eat it!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
hallo allemaal
vage periode achter de rug met vandaag het hoogtepuntX heeft nu werkelijk timeout genomen en steer of ze wel voor mij gaat kiezen ofzo. Ze zei dingen die mij beide kanten op lieten denken. Uit wat ze zei kreeg ik ook wel door dat het minimaal tot nieuw jaar zou gaan duren.
begin volgend jaar heb ik weer opdracht
heel erg dubbel gevoel dus vandaag
Let je ook wel een beetje op jezelf?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen idee. Ik vond van niet, maar ik heb sowieso geloof ik een beetje een vertekend beeld op de wereld als het over geld gaat
Verder gaat het misschien iets te ver om het allemaal uit te leggen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
hallo allemaal
vage periode achter de rug met vandaag het hoogtepuntX heeft nu werkelijk timeout genomen en steer of ze wel voor mij gaat kiezen ofzo. Ze zei dingen die mij beide kanten op lieten denken. Uit wat ze zei kreeg ik ook wel door dat het minimaal tot nieuw jaar zou gaan duren.
begin volgend jaar heb ik weer opdracht
heel erg dubbel gevoel dus vandaag
dus je gaat nu gewoon in januari er weer mee verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, heb geen idee hoe het verder gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dus je gaat nu gewoon in januari er weer mee verder?
Komt goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Let je ook wel een beetje op jezelf?
'quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje. Eat it!
Je kan ook zelf een keuze maken he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geen idee, heb geen idee hoe het verder gaat
mjah ik wil dolgraag met haar verder, ze heeft iets in mij losgemaakt wat ik nog nooit bij iemand eerder heb gevoeld...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een keuze maken he?
Ze komt ook als een geweldig persoon overquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah ik wil dolgraag met haar verder, ze heeft iets in mij losgemaakt wat ik nog nooit bij iemand eerder heb gevoeld...
haremquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even kwijt wie x nou precies was in de harem aan vrouwen die je plots om je heen had verzameld, fdMaar je moet het idd gewoon maar afwachten.
Steer![]()
Oeh, Sarabi, die heb ik ook nog (voor 10% af)!
En ik kon het niet laten liggen: Stilton & Port chips.
Ik proef alleen helemaal geen port. En de stilton had elke cheese flavour kunnen zijn op chips
Persoonsvorm? Zelfstandig naamwoord? Bijvoegelijk naamwoord?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
hallo allemaal
Oeh, waar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
En ik kon het niet laten liggen: Stilton & Port chips.
Ik proef alleen helemaal geen port. En de stilton had elke cheese flavour kunnen zijn op chips
Ik wist ook wel dat het er twee warenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef flying-dutchman het volgende:
harem![]()
had eerst wat gedate met A, toen X ontmoet, toen besloten dat met A niet ging werken vanwege de stiltes... dat dus afgekapt....en met X verder gegaan tot nu dus...
maar goed DE heeft eigenlijk wel gelijk, maar ja als gevoelens zo 1-2-3 simpel waren, tja dan was er ook geen reet aan he (en had jerry springer nooit op tv geweest)
One-itis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah ik wil dolgraag met haar verder, ze heeft iets in mij losgemaakt wat ik nog nooit bij iemand eerder heb gevoeld...
werk woord steren: Van dalequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Persoonsvorm? Zelfstandig naamwoord? Bijvoegelijk naamwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |