Ieiieequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Steer has left the building
[ afbeelding ]
Heerlijk, een avondje alleen! Wij rekken er regelmatig de agenda's voor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef LieLie het volgende:
Ik ben alleen vanavond![]()
We hadden samen een uitje van een bestuur.
Maar ze hebben een buitenactiviteit en twee uur in een bos lopen lijkt me op 't moment niet zo'n strak plan
Wij andersomquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heerlijk, een avondje alleen! Wij rekken er regelmatig de agenda's voor!![]()
Nou, heeft steer al gebeld, want ik wil zo even douchen.
Zonder dat telefoontje van Steer kan je niet douchen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
Nou, heeft steer al gebeld, want ik wil zo even douchen.
Maar ik ben al vier dagen alleen thuis, en drie avonden. En we hebben geen bad, en ik heb nog geen zin in eten. Ik wilde gewoon gezellig samen op de bank een serie kijken. Morgen zijn we allebei ergens anders, zondag moeten we naar zijn ouders. [/klaag]quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
avondje alleen is toch niet erg? Lekker een beetje aantrutten, meezingen met al je favoriete liedjes waar mr's alleen maar om moeten grijnzen, lekker in bad, boekje erbij, je eigen favoriete eten... noem maar op!!!
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik ben al vier dagen alleen thuis, en drie avonden. En we hebben geen bad, en ik heb nog geen zin in eten. Ik wilde gewoon gezellig samen op de bank een serie kijken. Morgen zijn we allebei ergens anders, zondag moeten we naar zijn ouders. [/klaag]
Hij is sowieso gemiddeld vier avonden in de week niet thuis hoor. En overdag sowieso niet.
Dan ken je mijn vriend nog niet. Als hij z'n zin krijgt wordt het eerder erger dan beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.
Get a grip!
![]()
![]()
Dan moet je ook de politiek in Lie, er zit niks anders op!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan ken je mijn vriend nog niet. Als hij z'n zin krijgt wordt het eerder erger dan beter
Dat Nieuwspoort is eigenlijk maar een weinig inspirerend zaaltjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan moet je ook de politiek in Lie, er zit niks anders op!
Samen slempen in Nieuwspoort.
Neem er de tijd voor om goed uit te zieken!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Straks als je getrouwd bent kan je nog elke avond samen op de bank zitten.
Get a grip!
@ golfer: ben net mijn bedje uit. Dus het gaat nog niet heeeeeeel goed. Maar gisteren knapte ik tegen de avond ook wel weer aardig op, dus we zullen zien.
Nee. Dus ik neem aan dat het allemaal nog goed gaat.quote:Nog nieuws van buisjeJ.?
Ik. Kon er ook nog wel bij.quote:Wie is er lactose intolerant?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
terug!
en met de AllerHande!
ffies teruglezen voor ik in die gids ga bladeren
Staat die ham daar ook in? Die stond wel in dat kleine gidsje. 79 euroquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in dat boekwerk te bladeren. Kan gelukkig verreweg het meeste overslaan bij gebrek aan interesse.
Het enige wat mij wel weer aanspreekt in hun kerstcollectie dit jaar is weer de kreeft. 10 euro per stuk, dus maar weer een paar inslaan.
Minilotquote:
Ja, staat er in, een hele serranoham met speciale standaard en mes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
Staat die ham daar ook in? Die stond wel in dat kleine gidsje. 79 euro
Twitter al geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, die Steer he .... zou-ie nu al gebeld hebben?Op Facebook ook geen update te vinden
Hmmm...nog niet. Wat is zijn twitteraccount?quote:
Ok. Dank voor de update.quote:
Ik denk dat die jongen die hij moest bellen hem een mes tussen zijn ribben heeft gestokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Dank voor de update.
Dit duurt wel lang allemaal hoor
Ben je er wel eens op vrijdagavond na tienen geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat Nieuwspoort is eigenlijk maar een weinig inspirerend zaaltje
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ben je er wel eens op vrijdagavond na tienen geweest?![]()
Als die muren konden spreken.
Jeetje.quote:
Remkes in een string op de bar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dat nietMaar gewoon qua hoe het er uitziet vond ik het toch niet zo spannend
The horror.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Remkes in een string op de bar!
Dan heb je geen spannende aankleding nodig verder heur.
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer wat rot zeg van je lactose intolerantie.. je was bang dat er niks uit zou komen maar nu er wel iets uit is gekomen is ook niet echt van yeah joepie he
dat betekent geen holtkamp kroketten meerof croissants en krentenbrood maar weet niet of je dat lekker vind. gelukkig is de lijst met wat wel mag langer en geef je zelf aan dat het wel meevalt
Goed zo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ooja en ik ga niet in een keer van 10 naar niks. ik krijg druppels ()
en ga een week 8, vlg week 6, daarop 4, 2 en dan pas niks..
En daar gaat jouw man straks fijn 's lands zaken doen.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.
En croissants en krentenbrood at ik toch al haast nooit.
Vast wel eens, geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef LieLie het volgende:
Dude, bellen jouw studenten met Groenlinks? Mijn docente klaagt op twitter
Hij kan die string wel beter hebben dan Remkesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
En daar gaat jouw man straks fijn 's lands zaken doen.![]()
quote:
Ben je toch al? Alleen je bezemsteel ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ben benieuwd hoe ik word. waarschijnlijk een heks
Blijkbaar. Ze is woordvoerder en wordt vandaag blijkbaar platgebeld omdat ze allemaal iets over hetzelfde onderwerp doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vast wel eens, geen idee.
Is er iets om GroenLinks over te bellen nu dan?
Politici die klagen over belangstelling van de jeugd...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij kan die string wel beter hebben dan Remkes
ik wil wel een echte Nimbus 2000quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je toch al? Alleen je bezemsteel ontbreekt nog.
Voor Politiek misschien dan of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze is woordvoerder en wordt vandaag blijkbaar platgebeld omdat ze allemaal iets over hetzelfde onderwerp doen
Moest even op google nakijken wat dat is. Krijg je ervan als je geen kinderboeken meer leest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil wel een echte Nimbus 2000
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ojee en volgens de dokter ben ik te lichthij vroeg hoe het met aankomen ging en ik zei dat het ervanaf was. toen pakte hij een schijf en keek naar mijn gewicht. ik 'moet' volgens hem 57 wegen voor een gezond gewicht.
oja Steer; ik heb een digitale weegschaal ja en weeg me zonder kleren 's ochtends
hehe of de film kijktquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest even op google nakijken wat dat is. Krijg je ervan als je geen kinderboeken meer leest.
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij L'Amuse juist een doos met 7 handgemaakte garnalen croquetten van Holtkamp gehaald en reken maar dat die nog door mij gegeten worden. Daar heb ik wel even naar de WC rennen voor over.
Toepasselijke notenpagina voor jou om het even na te rekenen:quote:
vanochtend 52,7quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanochtend 52,7
maar volgens de dokter viel het wel mee, ik ben zeker niet broodmager. hij zei dat hij niet het idee had dat hij het raam dicht moest doen toen ik binnenkwam
Hij loopt te miepenquote:Je BMI is: 18.64. Dit is een gezond gewicht.
hee ik heb een gezond gewicht volgens die paginaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Toepasselijke notenpagina voor jou om het even na te rekenen:
http://www.aboutnuts.com/(...)gewicht_in_evenwicht
haha zei jij niet dat ik van de banketstaven af moest blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Hij loopt te miepenMaar je moet niet veel meer gewicht kwijtraken
Ga nog maar wat meer McD halen of zo
je zit aan de onderkant van gezond gewicht. Nog net niet echt afdeling gratenk*t.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hee ik heb een gezond gewicht volgens die paginaBMI van 18,64 (moet min. 18,5
)
de dokter zei dat 20 normaal was
daarom koop ik ook iedere maand losquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Die Staatsloterij zijn ook lekkerds heJe kan je wel aanmelden online en per direct, maar je afmelden moet schriftelijk
ik kan het sterretje niet lezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
je zit aan de onderkant van gezond gewicht. Nog net niet echt afdeling gratenk*t.
Ja, dat werkt ook zo bij de postcodeloterij en de bankgiroloterij. Moet allemaal schriftelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Die Staatsloterij zijn ook lekkerds heJe kan je wel aanmelden online en per direct, maar je afmelden moet schriftelijk
bankgiroloterij deed ik online hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook zo bij de postcodeloterij en de bankgiroloterij. Moet allemaal schriftelijk.
Vul het naar eigen fantasie maar in, dat sterretje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan het sterretje niet lezen
Ja. Moet je ook maar dat was omdat je liep te klagen dat je te dik werdquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha zei jij niet dat ik van de banketstaven af moest blijven
Nee hoor. Online afmelden kan niet:quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
bankgiroloterij deed ik online hoor!
quote:Als u lotnummers wilt beëindigen, kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven. U zult begrijpen dat wij een schriftelijke opzegging nodig hebben om misverstanden te voorkomen, indien er de komende tijd een prijs op uw lotnummer(s) valt!Ons adres is: BankGiro Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
hmm.. een 'a' dan maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vul het naar eigen fantasie maar in, dat sterretje.
Ja, correct. Een poes.quote:
ja maar ja maar, dat waren meds! en toen ging er ineens 3,5 kg in een week bij en knalde mn beha zowat losquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Moet je ook maar dat was omdat je liep te klagen dat je te dik werd
huh? ik had zo'n standaard online formulier ingevuld en toen werd het verwerktquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Online afmelden kan niet:
[..]
broodje knakworst met ketchupquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
2de kerstdag moet ik een voorgerecht gaan maken voor een buffet. Nog geen inspiratie.
quote:
Gelukkig heb je nog ffquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
2de kerstdag moet ik een voorgerecht gaan maken voor een buffet. Nog geen inspiratie.
Bloessiequote:
Wat ben jij opgeknapt zeg?quote:
is Steer verkeerd verbonden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
HOIIIII Ik mag over 10 minuten WEG![]()
Hoor ik ergens een telefoon rinkelen???????
ikke precies hetzelfde maar het gaat gelukkig verder goed hequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Positieve energie P, ben ik een groot aanhangster van
(voel mij ook een stuk beter hoor, nog wat snel moe en erg hees maar verder hoor je mij niet klagen hoor!)
Moet ik nog doen, ik werd enorm afgeleid door van allesquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
@ FF dat is alleen maar goed het heel heel langzaam afbouwen
@Elf ging het pilatuspassen?
Heel goed, DEquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Positieve energie P, ben ik een groot aanhangster van
(voel mij ook een stuk beter hoor, nog wat snel moe en erg hees maar verder hoor je mij niet klagen hoor!)
Ja tuurlijk komt goed hoor maar tis pas volgende week toch ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed, DEPM je je adres nog ff btw?
Klopt, maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van dingen die ik niet weetquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja tuurlijk komt goed hoor maar tis pas volgende week toch ?![]()
(niet dat ik de verkeerde datum in mijn hoofd heb)
Uhuhquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
ehm lactatie is toch heel iets anders hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |