wat stom maar moest wel lachen, dat ie het infuus eruit trok en met zijn poten in de bloem sloeg.quote:
Tofquote:
ja en toen haalde ze het weer van de buis erg kinderachtig, maar seizoen 7 is er al in Engeland, maar moet gewoon ondertiteling want ze hebben zo een accent, versta al amper engels dus dat al helemaal niet.\quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Zeven seizoenen al?
Heb volgens mij tot en met seizoen twee alles gevolgd van Frank Gallagher.
Shameless bedoel je??? dan laat ik ze nog een keer maken en stuur ze naar je op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Oh als jij ze met subs hebt Heks, mag ik ze dan na jou lenen?![]()
![]()
![]()
![]()
Of moet ik dan naar FHF?
Oh ja! Die met die vrijgevochten dochter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest erg lachen toen Frank de volgende dag wat moeilijk liep toen hij net die nieuwe labiele vriendin had.
Maar ik heb deze via Natalie Dee facebook. En dan vind ik het uiteraard ook gelijk tof.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tof
Ik vind het grappig als Panda even iets gewelddadigs doet en daarna heel rustig, dromerig blijft staan. Zoals na dat infuus. En die vader in de winkel: slik! Schijterd!
Ja, credits naar Cc![]()
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Shameless bedoel je??? dan laat ik ze nog een keer maken en stuur ze naar je op.
En een collectie reuze-voorbind-dildo'squote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Die met die vrijgevochten dochter.
of met deze gast met zijn tourettequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest erg lachen toen Frank de volgende dag wat moeilijk liep toen hij net die nieuwe labiele vriendin had.
Vandaar die funny walk toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En een collectie reuze-voorbind-dildo's
Ik wilde een bedelaar zoeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.
Weet niet of je 6 ook nog hebt? En een frietpan? Nieuwe tafel? Vliegemepper?
ja zodra ik ze binnen heb stuur ik je even een pmquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.
Weet niet of je 6 ook nog hebt? En een frietpan? Nieuwe tafel? Vliegemepper?
Ag gos...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde een bedelaar zoeken.
[ afbeelding ]
![]()
Dan krijg je een overlevingspakket van mij!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zodra ik ze binnen heb stuur ik je even een pmen dan wel bedanken in het daarvoor bestemde topic natuurlijk
Nee, ik ook niet. Daar is het toch echt te plat voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja![]()
Meesterlijke serie maar zonder subtitles zou ik het ook niet kunnen volgen.
Zelfs Scousers zijn beter te verstaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Daar is het toch echt te plat voor.
ja samen met de laatstequote:
Heb net afl. 7 van serie 3 gekeken. 8 staat uit te pakken en negen is ook al binnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
Had ik dit nummer nou al een keer hier neergezet?![]()
wat speelt ze goed he in die serie je hebt helemaal niet het gevoel ik kijk naar peggy bundyquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net afl. 7 van serie 3 gekeken. 8 staat uit te pakken en negen is ook al binnen![]()
Shameless moeten "we"nog van serie 7 de afl. 6 t/m 16 kijken is al binnen met de sub's...
Heerlijk dat FTD![]()
En toch blijf ik die figuren met motor en hoog stuur en de leren jasjes een beetje sneu vinden Maar toffe serie en wat mij betreft gedragen door Katey Sagal. Top wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |