wat stom maar moest wel lachen, dat ie het infuus eruit trok en met zijn poten in de bloem sloeg.quote:
Tofquote:
ja en toen haalde ze het weer van de buis erg kinderachtig, maar seizoen 7 is er al in Engeland, maar moet gewoon ondertiteling want ze hebben zo een accent, versta al amper engels dus dat al helemaal niet.\quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Zeven seizoenen al?
Heb volgens mij tot en met seizoen twee alles gevolgd van Frank Gallagher.
Shameless bedoel je??? dan laat ik ze nog een keer maken en stuur ze naar je op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Oh als jij ze met subs hebt Heks, mag ik ze dan na jou lenen?![]()
![]()
![]()
![]()
Of moet ik dan naar FHF?
Oh ja! Die met die vrijgevochten dochter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest erg lachen toen Frank de volgende dag wat moeilijk liep toen hij net die nieuwe labiele vriendin had.
Maar ik heb deze via Natalie Dee facebook. En dan vind ik het uiteraard ook gelijk tof.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tof
Ik vind het grappig als Panda even iets gewelddadigs doet en daarna heel rustig, dromerig blijft staan. Zoals na dat infuus. En die vader in de winkel: slik! Schijterd!
Ja, credits naar Cc![]()
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Shameless bedoel je??? dan laat ik ze nog een keer maken en stuur ze naar je op.
En een collectie reuze-voorbind-dildo'squote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Die met die vrijgevochten dochter.
of met deze gast met zijn tourettequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest erg lachen toen Frank de volgende dag wat moeilijk liep toen hij net die nieuwe labiele vriendin had.
Vandaar die funny walk toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En een collectie reuze-voorbind-dildo's
Ik wilde een bedelaar zoeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.
Weet niet of je 6 ook nog hebt? En een frietpan? Nieuwe tafel? Vliegemepper?
ja zodra ik ze binnen heb stuur ik je even een pmquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Shameless! Ik heb tot en met 5 gekeken volgens mij.
Weet niet of je 6 ook nog hebt? En een frietpan? Nieuwe tafel? Vliegemepper?
Ag gos...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde een bedelaar zoeken.
[ afbeelding ]
![]()
Dan krijg je een overlevingspakket van mij!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zodra ik ze binnen heb stuur ik je even een pmen dan wel bedanken in het daarvoor bestemde topic natuurlijk
Nee, ik ook niet. Daar is het toch echt te plat voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja![]()
Meesterlijke serie maar zonder subtitles zou ik het ook niet kunnen volgen.
Zelfs Scousers zijn beter te verstaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Daar is het toch echt te plat voor.
ja samen met de laatstequote:
Heb net afl. 7 van serie 3 gekeken. 8 staat uit te pakken en negen is ook al binnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
Had ik dit nummer nou al een keer hier neergezet?![]()
wat speelt ze goed he in die serie je hebt helemaal niet het gevoel ik kijk naar peggy bundyquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net afl. 7 van serie 3 gekeken. 8 staat uit te pakken en negen is ook al binnen![]()
Shameless moeten "we"nog van serie 7 de afl. 6 t/m 16 kijken is al binnen met de sub's...
Heerlijk dat FTD![]()
En toch blijf ik die figuren met motor en hoog stuur en de leren jasjes een beetje sneu vinden Maar toffe serie en wat mij betreft gedragen door Katey Sagal. Top wijf
Nog 6 te gaan dan, gaat je niet tegenvallen dat beloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net afl. 7 van serie 3 gekeken. 8 staat uit te pakken en negen is ook al binnen![]()
Shameless moeten "we"nog van serie 7 de afl. 6 t/m 16 kijken is al binnen met de sub's...
Heerlijk dat FTD![]()
En toch blijf ik die figuren met motor en hoog stuur en de leren jasjes een beetje sneu vinden Maar toffe serie en wat mij betreft gedragen door Katey Sagal. Top wijf
Ik heb haar al eerder gezien in andere rollen, ik heb totaal geen link meer van haar als Peggy .. Maar tis iid een top actrice.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat speelt ze goed he in die serie je hebt helemaal niet het gevoel ik kijk naar peggy bundy
Ik vind mannen/vrouwen op zo'n fiets met hoog stuur gewoon sadquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog 6 te gaan dan, gaat je niet tegenvallen dat beloof ik![]()
En wat nou sneu...?, zoals de Hells Angels in Amerika plegen te zeggen, Yeah hell, it's a soap but it is our Soap
En FTD is top, 't zijn een stelletje jengelaars onder elkaar, maar heerlijk makkelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk dat FTD![]()
OK jij wint qua groupieness! Want ik vind Natalie Dee echt héél erg grappig. Maar dit niet zo enorm en het duurt te lang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik heb deze via Natalie Dee facebook. En dan vind ik het uiteraard ook gelijk tof.
echt en dan die tatoo op der borst ze is gewoon gemaakt voor die rol.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb haar al eerder gezien in andere rollen, ik heb totaal geen link meer van haar als Peggy .. Maar tis iid een top actrice.
dus je gesprek is goed verlopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
En zo kreeg je zomaar ineens te horen dat al je klachten op het werk terecht zijn
Kijk! Dat is alvast binnen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
En zo kreeg je zomaar ineens te horen dat al je klachten op het werk terecht zijn
Wat heet! Kan er nog weinig over zeggen maar ik geloof dat mijn gebeden zijn verhoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat is alvast binnen!
En hij gaat ze ook efficiënt wegwerken?
Geweldig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat heet! Kan er nog weinig over zeggen maar ik geloof dat mijn gebeden zijn verhoord
Echt hè! Ik ben helemaal van m'n stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
Sommige nieuwe bezems vegen best prettig schoon!
Heb je een nieuwe baas? Eentje die wel begrijpt hoe het werkt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Yup!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baas? Eentje die wel begrijpt hoe het werkt?
Ga je komend weekend al verhuizen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
Zelf op een vrijdag is het achterlijk druk in de Ikea![]()
maar de plafonnières, gordijnen en rolgordijnen en nog wat kelin spul is binnen...morgen alles ophangen....en dan is het huis verhuisklaar
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup!Ik ben een beetje verliefd op haar.
Proost!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Echt hè! Ik ben helemaal van m'n stuk
Dat gaan we vieren![]()
Laten we nou net twee mooie nieuwe kristallen champagneglazen gescoord hebben!
maandag.....en ik snap je nu nog meer...wat is verhuizen om te kotsen zegquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je komend weekend verhuizen?
Maarrrr... Je gaat erop vooruit toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
maandag.....en ik snap je nu nog meer...wat is verhuizen om te kotsen zeg
Het is echt fucking mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maarrrr... Je gaat erop vooruit toch?![]()
Dus da's effe doorbijten... en dan genieten van je stekkie![]()
Iets dat bij mij nog in de planning staat
En dat is aankomende maandag, dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Laysa het volgende:
Het is echt fucking mooi![]()
![]()
![]()
en als we dr zitten ben ik echt zwaar gelukkig
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
Zelf op een vrijdag is het achterlijk druk in de Ikea![]()
maar de plafonnières, gordijnen en rolgordijnen en nog wat kelin spul is binnen...morgen alles ophangen....en dan is het huis verhuisklaar
Dankjequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
en Mera nogmaals gefeli meis je hebt je lang genoeg geergert op je werk aan sommige mensen en dingen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is aankomende maandag, dus?
Dan kun je van daaruit redelijk relaxt gaan settelen.
Gaaf manquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is echt fucking mooi![]()
![]()
![]()
en als we dr zitten ben ik echt zwaar gelukkig
Mooi!!!!!!!!!!!!!1 je hebt gelijk gekregen....toppie....en dat ze nu maar waarderen dat jij je de tyfus werktquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje
En idd.. Begon echt te geloven dat het aan mij lag, maar blijkbaar niet![]()
dat laatste ga ik niet beloven hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaaf man
Als alles helemaal klaar is wil ik een livestream
Als ik nu nog weleens in een ouwe Married With Children zap, dan schaam ik me gewoon dat ik daar vroeger wel om kon lachen. God wat is dat slecht en wat waren we toen met weinig tevreden vergeleken met al die topseries die tegenwoordig uit GB maar zéker ook uit de VS komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt en dan die tatoo op der borst ze is gewoon gemaakt voor die rol.
ze is eigenlijk een hele serieuse toneelspeelster op broadway.
Best lastig nog, een min of meer uitspreekbaar woord verzinnen dat nul hits op Google geeft.quote:
en wat heb je vandaag bijgeleerd dan??quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
Zo, dat was weer leerzaam!
Nu wel weekend
*blik bier opentrekt in overvol treinstel 8727
Hoe AJAX efficiënt te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wat heb je vandaag bijgeleerd dan??
Hmm... iets met vijf lettergrepen dingt niet mee hoor.quote:
Ben jij hier de kemberloog?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... iets met vijf lettergrepen dingt niet mee hoor.
Hoe korter hoe moeilijker hoe eervoller!
Alleen als ik kriebel aan m'n linker phoeqst heb.quote:
Een heel frulplijk antwoord!quote:
AJAXquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe AJAX efficiënt te gebruiken.
Ja, dat valt nog niet mee
Daar net boven je adamskneut? Vervelend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef Gert het volgende:
Alleen als ik kriebel aan m'n linker phoeqst heb.
Ongeveer gelijk met de tablets van Asus, kijk en dan heb je wat te kiezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:23 schreef hondjes het volgende:
http://www.ipadplanet.nl/(...)ad-2-nieuwe-hoesjes/
HIJ KOMT..HIJ KOMT ..DE iPAD2
met 2 cameras![]()
tussen februari en april 2011...
Dat is vooral lastig als je last van woffelhaar hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar net boven je adamskneut? Vervelend.
Voorzichtig afdeppen met een smegkwast!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vooral lastig als je last van woffelhaar hebt.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben weer de sneeuw op de banner boven neergezet
Ah.. zie! Ik dacht al: godverdómme wat is het hier weer gezellig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben weer de sneeuw op de banner boven neergezet
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.. zie! Ik dacht al: godverdómme wat vreet er aan mijn CPU!![]()
Yep, that's the mofo!quote:
Doxologie!quote:
Was vast een lurker...die dacht . dat is een goed idee voor in de trein.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Hondjes, op de radio hebben ze je avontuur gejat, was vanmorgen reklame over Hi ( bellen ) en de ns, met een plastuitje erin verwerkt en een colafles, moest gelijk aan jou verhaal denken van van de week
ik schrijf fonetisch wat die voice-over aan het eind van die panda commercial zegtquote:
Ik heb het ook gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Was vast een lurker...die dacht . dat is een goed idee voor in de trein.
whut?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat zet TNT in de verkoop? De pakjes-afdeling!
Ja, TNT heeft een post en en een express (pakket) divisie. Die eerste is een zinkend schip, de tweede juist niet. En dan verkoopt TNT de tweede. Weet je gelijk op welke boot je zit als postbode!quote:
hmzzggzzzquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, TNT heeft een post en en een express (pakket) divisie. Die eerste is een zinkend schip, de tweede juist niet. En dan verkoopt TNT de tweede. Weet je gelijk op welke boot je zit als postbode!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |