abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96015484
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Als de boeking online staat met reserveringsnunmmer is er geen probleem. Straks boardingpass uitprinten en klaar.
Ik heb dus mijn emailadres verkeerd ingevuld (..com in plaats van .com, gelukkig kon ik dit nog vinden in de historie) maar kan wel bij mijn booking online.

Ik heb het idee dat het niet boeit dat ik die bevestiging niet in de mail heb. (Heb ook pdf-je van bevestiging na het betalen). Of is het verstandig om me door de telefoontereur te vechten om mijn emailadres gewijzigd te krijgen?

Wel een irritante website trouwens. Bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens werd de website wild en versprong het type creditcard elke keer. En hoe mijn emailadres aan twee puntjes komt (twee keer!) weet ik ook niet, maar dat zal wel aan chrome liggen (FF wilde de website uberhaupt niet verwerken met de add-ins enabled). Verder totaal niet overzichtelijk en dat adverteren met die exclusief prijzen stoort me ook. En dan nog die irritante reclame's voor huur auto's erbij.

Maarja ze zijn 120 euro goedkoper voor een retourtje Portugal van de zomer, dus ik zal er verder maar niet te veel over klagen. Voor 120 euro mag je me wel een half uurtje irriteren.
pi_96376865
Retourtjes vanaf Eindhoven naar Pescara in mei voor 24 euro en Lanzarote in juni voor 51. Erg prettig
pi_96914915
Het is niet mogelijk om verschillende vluchten in 1 keer te betalen ofwel? Ik wil van weeze naar londen naar marrakesh en weer terug naar weeze, dacht ik goedkoop uit te komen komt er nog 18euro administratiekosten bij ...
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_96915073
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef caffeinjunk het volgende:
Het is niet mogelijk om verschillende vluchten in 1 keer te betalen ofwel? Ik wil van weeze naar londen naar marrakesh en weer terug naar weeze, dacht ik goedkoop uit te komen komt er nog 18euro administratiekosten bij ...
Je betaalt die kosten toch per vlucht en niet per transactie, dus dat zou niks uitmaken.

Kijk wel even naar een prepaid Mastercard, info staat vast wel ergens in dit topic. Kan je de creditcardkosten in ieder geval mee omzeilen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_96915472
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Je betaalt die kosten toch per vlucht en niet per transactie, dus dat zou niks uitmaken.

Kijk wel even naar een prepaid Mastercard, info staat vast wel ergens in dit topic. Kan je de creditcardkosten in ieder geval mee omzeilen.
Mja nu nog even iemand vinden die zo'n prepaid mastercard heeft. Ik dacht trouwens dat de kosten per order waren dus vandaar..
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_96916033
Zelf een aanvragen voor een volgende keer?
pi_96919083
Wij gaan voor de eerste keer met Ryanair vliegen. Heb voor een grote groep een weekend georganiseerd, waarin ze niet weten waar ze heen gaan. Moet nu echter wel tickets gaan boeken en heb daar een paar vragen over:

1. Welke gegevens van mijn vrienden heb ik allemaal nodig om voor hun te kunnen boeken?
2. Op welke manieren kan ik allemaal betalen? Geloof dat IDEAL niet mogelijk is, maar is het mogelijk om snel m.b.v. Internetbankieren een account via een wél geaccepteerd betalingssysteem bij Ryanair te aan te maken, en via welk betalingssysteem kan ik dat dan het beste doen?
3. Heeft iemand nog meer dingen waar ik op moet letten? Ben hier nl. totaal onervaren mee.

Alvast veel dank!
pi_96923649
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef martijnnum1 het volgende:
Wij gaan voor de eerste keer met Ryanair vliegen. Heb voor een grote groep een weekend georganiseerd, waarin ze niet weten waar ze heen gaan. Moet nu echter wel tickets gaan boeken en heb daar een paar vragen over:

1. Welke gegevens van mijn vrienden heb ik allemaal nodig om voor hun te kunnen boeken?
2. Op welke manieren kan ik allemaal betalen? Geloof dat IDEAL niet mogelijk is, maar is het mogelijk om snel m.b.v. Internetbankieren een account via een wél geaccepteerd betalingssysteem bij Ryanair te aan te maken, en via welk betalingssysteem kan ik dat dan het beste doen?
3. Heeft iemand nog meer dingen waar ik op moet letten? Ben hier nl. totaal onervaren mee.

Alvast veel dank!
1. Gewoon voornamen en achternaam zoals vermeldt staat in paspoort/id
2. Geen ideal, creditcard lenen van iemand of googlen op prepaid mastercard
pi_96940868
Ik wil met een grote groep (22 mensen) graag in september of oktober naar Zweden vliegen vanaf Eindhoven. Hoe kan ik met zo een grote groep toch de goedkoopste tickets boeken?
pi_96942411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wil met een grote groep (22 mensen) graag in september of oktober naar Zweden vliegen vanaf Eindhoven. Hoe kan ik met zo een grote groep toch de goedkoopste tickets boeken?
Ga eerst uitproberen voor hoeveel mensen je hetzelfde tarief kan krijgen. Boek dan die groep, en herhaal dit dan. Alleen meestal kan je dan wel in één tarief.

En probeer het eerst even uit met iedereen tegelijk zodat je kan zien welk tarief de "laatsten" betalen en of er überhaupt nog wel zoveel plaats is :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:44:12 #211
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_97029529
Zijn er nog speciale tactieken om zo goedkoop mogelijk te boeken. :9

Wij willen in het najaar (dus kort na de Ramadan) naar Marokko (vluchthaven maakt niet veel uit). Gaat dit snel duurder worden naarmate meer mensen voor die periode boeken, of is er een grote kans op aanbiedingen?
pi_97101355
Ik vlieg op 4 juni Brussel - Oslo Oslo - Berlijn (totale kosten inclusief administratiekosten = 30 euro :-D)

Paar dagen later ben ik op Mallorca, vanuit daar terug naar Brussel ook maar 30 euro. Ik ben weer een tevreden klant ;)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:44:34 #213
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_97112026
:) Iemand ervaring met Reus Airport?

Ik vlieg van Amsterdam :') Maastricht Airport naar Barcelona :') Reus Airport. Ik kom nogal laat aan, en wellicht loont het om op het kleine vliegveldje te blijven als ik de laatste bus naar de stad mis. Een beetje avontuur is natuurlijk nooit weg. Of zou het te lopen zijn? Volgens google maps moet het naar Reus in ieder geval te doen zijn.

Terug vlieg ik overigens gewoon van Barcelona naar Amsterdam.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:08:08 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_97112618
Waar wil je naar toe, naar Reus zelf of naar Barcelona? Bcn ligt nog op ruim 110 k namelijk
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:32:11 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_97113328
Reus ligt er volgens mij wel in de buurt, paar km.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:51:27 #216
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_97113912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef amaranta het volgende:
Waar wil je naar toe, naar Reus zelf of naar Barcelona? Bcn ligt nog op ruim 110 k namelijk
Ik moet uiteindelijk naar Barcelona, maar vanaf Reus of Taragonna kost dat met de trein iets van 6 euro ofzo, dat is prima te doen.
Terug vlieg ik gewoon vanaf Barcelona, maar vanaf Maastricht was het tarief dusdanig laag (8 euro in totaal met administratiekosten) voor een zateradgvlucht dat ik wel een beetje risico wilde nemen, daarnaast vlieg ik pas maandag aan het eind van de middag terug.

Maar je komt nogal laat aan in Reus, als alles optijd is kom ik prima nog in de stad met de bus, maar ja, laatste vlucht van de dag bij een budgetairliner zorgt nog wel eens voor wat opgebouwde vertraging.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:37:17 #217
208890 June.
Seriously?
pi_97197221
Vanavond naar London :D
Nog een tip voor mensen die zoveel mogelijk in hun handbaggage willen proppen:

_O-
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:18:10 #218
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_97242450
Hopelijk wordt mijn vlucht naar Londen van zatdagochtend niet geannuleerd :o
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:53:59 #219
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97258233
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef June. het volgende:
Vanavond naar London :D
Nog een tip voor mensen die zoveel mogelijk in hun handbaggage willen proppen:

_O-
Wel slim gedaan. Alleen een beetje lastig als je even een shirtje nodig hebt.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_97284162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Omnifacer het volgende:
Hopelijk wordt mijn vlucht naar Londen van zatdagochtend niet geannuleerd :o
Ryanair zegt dat ze bewezen hebben dat het veilig is...

Oh wacht..

http://www.demorgen.be/dm(...)ig-door-aswolk.dhtml
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_97737096
Ik ga binnenkort voor het eerst met Ryanair weg zónder koffer dus met alleen een klein cabinkoffertje... iemand nog tips, naast dat fantastische filmpje? Hoe doen jullie het bijvoorbeeld zonder alle vloeistoffen/cosmetica etc.? Ik gebruik de 100 ml al voor lenzenvloeistof en shampoo, tandpasta, zeep etc. kan ik daar ook wel kopen, maar wat bv te doen aan make-up (veel nieuw kopen lijkt me weer wat zonde)
  zondag 5 juni 2011 @ 15:07:15 #222
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97737575
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Cottontail het volgende:
Ik ga binnenkort voor het eerst met Ryanair weg zónder koffer dus met alleen een klein cabinkoffertje... iemand nog tips, naast dat fantastische filmpje? Hoe doen jullie het bijvoorbeeld zonder alle vloeistoffen/cosmetica etc.? Ik gebruik de 100 ml al voor lenzenvloeistof en shampoo, tandpasta, zeep etc. kan ik daar ook wel kopen, maar wat bv te doen aan make-up (veel nieuw kopen lijkt me weer wat zonde)
Waar ga je heen?
Feyenoord Rotterdam
pi_97739010
Ik heb gewoon kleine verpakkingen van dingen die ik nodig heb, daar kopen heb ik natuurlijk geen zin in.
pi_97754994
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef Helly het volgende:
Ik heb gewoon kleine verpakkingen van dingen die ik nodig heb, daar kopen heb ik natuurlijk geen zin in.
Oja, ik heb het net toch maar even opgezocht... Ben een beetje een noob op dit gebied :P Begrijp ik het goed dat je eindeloos veel miniverpakkingen mag hebben, zolang het maar per stuk onder de 100 ml blijft? En zolang het maar bij elkaar in een zak van 1 L past? Dan komt het natuurlijk wel in orde...
Ik ga naar een klein dorpje in Italië, vliegveld Trapani.
pi_97755099
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Cottontail het volgende:

[..]

Oja, ik heb het net toch maar even opgezocht... Ben een beetje een noob op dit gebied :P Begrijp ik het goed dat je eindeloos veel miniverpakkingen mag hebben, zolang het maar per stuk onder de 100 ml blijft? En zolang het maar bij elkaar in een zak van 1 L past? Dan komt het natuurlijk wel in orde...
Ik ga naar een klein dorpje in Italië, vliegveld Trapani.
Nee. Je mag max. 10 verpakkingen van elk max. 100 ml meenemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')