Ik heb dus mijn emailadres verkeerd ingevuld (..com in plaats van .com, gelukkig kon ik dit nog vinden in de historie) maar kan wel bij mijn booking online.quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de boeking online staat met reserveringsnunmmer is er geen probleem. Straks boardingpass uitprinten en klaar.
Je betaalt die kosten toch per vlucht en niet per transactie, dus dat zou niks uitmaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef caffeinjunk het volgende:
Het is niet mogelijk om verschillende vluchten in 1 keer te betalen ofwel? Ik wil van weeze naar londen naar marrakesh en weer terug naar weeze, dacht ik goedkoop uit te komen komt er nog 18euro administratiekosten bij ...
Mja nu nog even iemand vinden die zo'n prepaid mastercard heeft. Ik dacht trouwens dat de kosten per order waren dus vandaar..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Je betaalt die kosten toch per vlucht en niet per transactie, dus dat zou niks uitmaken.
Kijk wel even naar een prepaid Mastercard, info staat vast wel ergens in dit topic. Kan je de creditcardkosten in ieder geval mee omzeilen.
1. Gewoon voornamen en achternaam zoals vermeldt staat in paspoort/idquote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef martijnnum1 het volgende:
Wij gaan voor de eerste keer met Ryanair vliegen. Heb voor een grote groep een weekend georganiseerd, waarin ze niet weten waar ze heen gaan. Moet nu echter wel tickets gaan boeken en heb daar een paar vragen over:
1. Welke gegevens van mijn vrienden heb ik allemaal nodig om voor hun te kunnen boeken?
2. Op welke manieren kan ik allemaal betalen? Geloof dat IDEAL niet mogelijk is, maar is het mogelijk om snel m.b.v. Internetbankieren een account via een wél geaccepteerd betalingssysteem bij Ryanair te aan te maken, en via welk betalingssysteem kan ik dat dan het beste doen?
3. Heeft iemand nog meer dingen waar ik op moet letten? Ben hier nl. totaal onervaren mee.
Alvast veel dank!
Ga eerst uitproberen voor hoeveel mensen je hetzelfde tarief kan krijgen. Boek dan die groep, en herhaal dit dan. Alleen meestal kan je dan wel in één tarief.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wil met een grote groep (22 mensen) graag in september of oktober naar Zweden vliegen vanaf Eindhoven. Hoe kan ik met zo een grote groep toch de goedkoopste tickets boeken?
Ik moet uiteindelijk naar Barcelona, maar vanaf Reus of Taragonna kost dat met de trein iets van 6 euro ofzo, dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef amaranta het volgende:
Waar wil je naar toe, naar Reus zelf of naar Barcelona? Bcn ligt nog op ruim 110 k namelijk
Wel slim gedaan. Alleen een beetje lastig als je even een shirtje nodig hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef June. het volgende:
Vanavond naar London![]()
Nog een tip voor mensen die zoveel mogelijk in hun handbaggage willen proppen:
Ryanair zegt dat ze bewezen hebben dat het veilig is...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Omnifacer het volgende:
Hopelijk wordt mijn vlucht naar Londen van zatdagochtend niet geannuleerd
Waar ga je heen?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Cottontail het volgende:
Ik ga binnenkort voor het eerst met Ryanair weg zónder koffer dus met alleen een klein cabinkoffertje... iemand nog tips, naast dat fantastische filmpje? Hoe doen jullie het bijvoorbeeld zonder alle vloeistoffen/cosmetica etc.? Ik gebruik de 100 ml al voor lenzenvloeistof en shampoo, tandpasta, zeep etc. kan ik daar ook wel kopen, maar wat bv te doen aan make-up (veel nieuw kopen lijkt me weer wat zonde)
Oja, ik heb het net toch maar even opgezocht... Ben een beetje een noob op dit gebiedquote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef Helly het volgende:
Ik heb gewoon kleine verpakkingen van dingen die ik nodig heb, daar kopen heb ik natuurlijk geen zin in.
Nee. Je mag max. 10 verpakkingen van elk max. 100 ml meenemen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Cottontail het volgende:
[..]
Oja, ik heb het net toch maar even opgezocht... Ben een beetje een noob op dit gebiedBegrijp ik het goed dat je eindeloos veel miniverpakkingen mag hebben, zolang het maar per stuk onder de 100 ml blijft? En zolang het maar bij elkaar in een zak van 1 L past? Dan komt het natuurlijk wel in orde...
Ik ga naar een klein dorpje in Italië, vliegveld Trapani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |