Doe ik. Maar wie ben jij, niet iedereen mag mij zomaar tli noemen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef Rajinder het volgende:
Tli, volgende keer vragen welke het minst mooi is als er 1tje moet afvallen.
Wie zou het toch zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik. Maar wie ben jij, niet iedereen mag mij zomaar tli noemen?
Interessant verhaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef Rajinder het volgende:
Otis, ik heb Sky een PM via Hyves gestuurd omdat hij gisteren niet geloofde dat ik die mooie jongens op de foto was.
Panjabi MC.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik. Maar wie ben jij, niet iedereen mag mij zomaar tli noemen?
lol jij bent mooie jongensquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef Rajinder het volgende:
Otis, ik heb Sky een PM via Hyves gestuurd omdat hij gisteren niet geloofde dat ik die mooie jongens op de foto was.
winterswykequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kennen ze ook wel in het buitenland.
Ik weet het niet, tegenwoordig maakt iedereen een kloon aan. Maak me niet in de war.quote:
het is laster, dus je kunt 'm gewoon naaktpics pm'en als je wiltquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tegenwoordig maakt iedereen een kloon aan. Maak me niet in de war.
Zeg maar Raj of Panja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tegenwoordig maakt iedereen een kloon aan. Maak me niet in de war.
Haha ja rright. Internetquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zonder die 's'. Geef mij je Hyves en ik PM.
Oh hai.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het is laster, dus je kunt 'm gewoon naaktpics pm'en als je wilt
goeie welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zonder die 's'. Geef mij je Hyves en ik PM.
Ik doelde meer op de Hivva van Lakiquote:
ik weet hoe ie heet, maar haal maar weg, volgens mij wil hij z'n naam hier nietquote:
Jeweet waar je moet zijn voor nieuwe impulsen in je relatie he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb bijna alweer 2 jaar met die gozer. Mijn leven gaat te snel jongens.
Oké.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik weet hoe ie heet, maar haal maar weg, volgens mij wil hij z'n naam hier niet
Jouw hivva danquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Hivva van Laki. Sowieso wordt jij nooit meer geloofd, wat je ook doet. En je cared toch niet, dus volgend onderwerp
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jeweet waar je moet zijn voor nieuwe impulsen in je relatie he.
quote:
Ik meer dan jij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Hivva van Laki. Sowieso wordt jij nooit meer geloofd, wat je ook doet. En je cared toch niet, dus volgend onderwerp
.
Bij een negro.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jeweet waar je moet zijn voor nieuwe impulsen in je relatie he.
Je weet me te vinden.quote:
Goede suggestie, misschien doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als jij je profiel van onzichtbaar haalt dan drop ik respect en reactie.
hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede suggestie, misschien doe ik dat wel.
Laat maar weten wanneer ik kan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede suggestie, misschien doe ik dat wel.
Waarom wil je je zo graag bewijzen als je altijd zegt dat je niet cared of mensen je geloven?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als jij je profiel van onzichtbaar haalt dan drop ik respect en reactie.
Ik snap je vraag nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom wil je je zo graag bewijzen als je altijd zegt dat je niet cared of mensen je geloven?
Dan hak ik 'm in stukjes voor je:quote:
Ik heb ballen laten groeien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan hak ik 'm in stukjes voor je:
Waarom wil je je zo graag bewijzen?
Aangezien jij altijd zegt dat je niet cared of mensen je geloven?.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Rajinder het volgende:
Ik heb je trouwens niet gezien in Valkenswaard, waar was je?
quote:
Je weet maar nooit aan wie die malle jongen zijn hyves allemaal nog meer geeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:15 schreef Rajinder het volgende:
Je bent te laat, Otis. Jezelf nu uit de vriendenlijst van Sky wissen heeft geen effect.
Ik geef niets door, anders kan Sky wraakacties uitvoeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit aan wie die malle jongen zijn hyves allemaal nog meer geeft.
Hangt van je beroep af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Rajinder het volgende:
Werken, naaktpicca's PM'en kan altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |