Aah gevonden, thnxquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga naar de pagina van die persoon en klik linksonder op 'End friendship'.
intypen in die zoekbar, Twitter. Krijg je zo'n App gedoe en kan je je twitter account invoeren en dan.. dan dan KOPPPUUUHHHLUHHHHHHHHquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah gevonden, thnx
Weet je ook hoe je regelt dat wat je Twittert, dat datgene ook op Facebook komt ?
Dan ben ik klaar met al die onzin!
Zij zenden heel veel televisie programmas uit, bijvoorbeeld So You Think You Can Dance en het weerbericht met Piet Paulusma.quote:
In ieder geval het beste netwerk om smatjes te regelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
FOK! is en blijft het beste sociale netwerk wat er is!
smatjes ?????quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef zovty het volgende:
[..]
In ieder geval het beste netwerk om smatjes te regelen.
eindelijk een goede daad zo aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was sinds begin 2006 lid van Hyves, dus al bijna 5 jaar !
Van mijn 17e tot mijn 22e.
De laatste maanden gebruikte ik het nooit meer en voelde ik me te volwassen voor die shit.
Met enige pijn in mijn hart heb ik zojuist het proces tot verwijderen van mijn Hyves profiel in gang gezet
R.I.P. hyves pagina van SSB!
schat pm je hyves dan, met alleen ja heb ik het nietquote:
Tuurlijk is het waar.quote:
Had ik die danquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu kan ik je leuke foto's niet meer zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |