Nou en? Half FOK! ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef thenxero het volgende:
Ik kreeg altijd al het idee dat Keith wel zat te geilen op bepaalde meisjes bij family matters.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Als 'geholpen' jongen voel je je dan achteraf ook wel gebruikt. Keith hielp jou alleen om de schijn te wekken dat hij een serieuze hulpverlener was, terwijl hij er in werkelijkheid alleen op uit was om de vrouwelijke medepatiënten te naaien.
http://keithbakker.nl/quote:Welkom op mijn blog
Geplaatst op 2 september 2011
Zoals velen van jullie weten zit ik momenteel in voorarrest in de gevangenis van Almere. Ik zit vast op verdenking van misbruik.
De commotie is ontstaan naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf en uitzendingen van RTL Boulevard op en rond 10 december 2010. In de betreffende uitingen ben ik beschuldigd door twee anonieme getuigen en een voormalige werknemer van vreselijke misdrijven. De over mij geuite beschuldigingen hebben een kettingreactie teweeggebracht, die voor alle betrokkenen is geëindigd in deze nachtmerrie.
De misdaden opgetekend in de Telegraaf en uitgezonden bij RTL Boulevard zijn niet gebeurd. De publiciteit, de mediahype, die ontstaan is naar aanleiding van de aantijgingen heeft buitengewoon belastende vormen aangenomen. Dat is heftig om te ervaren. Ik kan mij hier niet tegen verweren. Wel kan ik mijn kant van de zaak belichten en dat zal ik via dit blog doen.
Ik ben ervan overtuigd dat John van den Heuvel, Albert Verlinde, RTL Boulevard en De Telegraaf mij opzettelijk in een kwaad daglicht hebben gesteld. Om deze reden heb ik aangifte gedaan. Deze aangifte treffen jullie hier aan: Aangifte door Keith Bakker. De inhoud spreekt voor zich.
Op dit blog zal ik mijn kant van de zaak belichten. Ook ik heb het recht op vrije meningsuiting en zal dat via postings op dit blog doen.
Hartelijk dank.
Keith Bakker
Dat is inderdaad wel vreemd. Wat een vreemd geschreven stuk ook met slordige fouten. "Ik wordt"?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:03 schreef Injetta het volgende:
Jee, die aangifte. Als het klopt dat die Steven zoveel geld heeft gestolen en de aanjager is van het geheel, dan snap ik eigenlijk niet waarom Keith geen aangifte heeft gedaan tegen die Steven.
Je laat iemand toch geen duizenden euro's uit je bedrijf stelen en je laat hem dan ongestraft gaan?
Fiks bedrag.quote:Steven heeft een bedrag tussen de 75.000 en 200.000 duizend euro van mij gestolen.
voorarrest he... en volgens mij mag je in de gevangenis op bepaalde tijden best internettenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:02 schreef Leandra het volgende:
Hoezo kan hij trouwens bloggen vanuit de gevangenis?
Nog even en je kunt gewoon een mobieltje meenemen de bak in....
Bronquote:Keith Bakker: Ik ben niet meer bereikbaar
De van seksueel misbruik verdachte Keith Bakker kreeg onlangs te horen dat zijn advocaat Geertjan van Oosten hem niet meer wilde bijstaan. Keith moest op zoek naar een nieuwe raadsman en hij was ondertussen ook nog op zoek naar God, zo schreef hij op zijn website. Keith vond al een nieuwe advocaat, Lucy Oldenburg. Zij heeft hem allereerst aangeraden niet meer te bloggen.
'De komende periode richt ik mijn aandacht volledig op mijn zaak. Ik heb een nieuwe advocaat waar ik het volste vertrouwen in heb. In overleg met haar heb ik gekozen voor volledige radiostilte. Ik ben vanaf nu niet meer bereikbaar. Take care!', zo staat er vandaag te lezen op zijn website. In eerdere berichtgeving liet Bakker weten dat hij via de blog zijn kant van het verhaal wilde vertellen.
God
Ook schreef hij in zijn weblog over zijn zoektocht naar God. 'Ik hoop - en dat is heel erg belangrijk voor mij - dat ik God beter én op een andere manier mag leren kennen', aldus Bakker. 'De afgelopen twintig jaar noem ik mijzelf christen, maar de relatie die ik met God had leek op een werkgever-werknemer relatie. Ik wil nu graag het vaderhart van God leren kennen. De God die onvoorwaardelijk van mij houdt.'
Of hij God zal vinden, kunnen we nu niet meer lezen. Een advocaat heeft hij in ieder geval gevonden, zijn derde alweer. De 'verslavingsgoeroe' zit sinds 26 april vast op verdenking van seksueel misbruik van meerdere jonge vrouwen in zijn kliniek.
Kijken hoe jij tegenover god staat bij je "doodsvonnis".quote:Op woensdag 21 september 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
'Ik wil nu graag het vaderhart van God leren kennen. De God die onvoorwaardelijk van mij houdt.'
Waarom net nu, vraag ik me af. Deze zinsnede leest voor mij als een verkapte schuldbekentenis.
Hij is een beetje in de war en denkt dat hij in de VS in de bak zit, daar doet dat soort geneuzel het vaak wel goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
'Ik wil nu graag het vaderhart van God leren kennen. De God die onvoorwaardelijk van mij houdt.'
Waarom net nu, vraag ik me af. Deze zinsnede leest voor mij als een verkapte schuldbekentenis.
Ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef Life2.0 het volgende:
Kijken hoe jij tegenover god staat bij je "doodsvonnis".
Lekker dan. Een trio met moeder én het meisje. Dan spoor je als moeder ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Stond hier vanmiddag niet iets van twitter ?
Hele nare man. https://www.ad.nl/binnenl(...)jk-blijven~a5ede460/
Zou hij Kiki hebben gegeven?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |