Heerlijk hèquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n fris nieuw topic voelt een beetje aan als een net verschoond bed
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Kom we maken 'm viesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jaquote:
Bij de eerste 3 woorden van de TT had ik ook wel een gedachtequote:
SuperSnelleSlomeSeksquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 woorden van de TT had ik ook wel een gedachte
Juistemquote:
Miauwtjequote:
Hahaha ja klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die laatste 2 woordjes kunnen op z'n tijd best prima zijn
Ja idd 'maar'...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt.
Maar...oh never mind
Gatverdamme gatverdamme gatverdamme!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gatverdamme gatverdamme gatverdamme!
Ik snap niet waarom je met die oude vieze kerel mee naar huis gaat. Alternative kanten van de therapie, right!
Keith Bakker bedoel je toch?
Heeft hij HIV?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind het ook een erg raar verhaal idd. Meisjes meer naar huis nemen als therapeut zijnde, ze daar laten slapen...
En hij heeft nog HIV ook
Jup dat las ik net...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heeft hij HIV?![]()
En idd, meisjes mee naar huis nemen, pfff.
Opzouten met die Keith! Misbruik maken van, heet dat
Ja eerst het gezeik met die huur en de ontbrekende vergunningen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup dat las ik net...
Ja en al is er weinig gebeurt dan is het sowieso het stomste wat je kan doen natuurlijk, in een machtpositie dat soort weerloze typjes mee naar huis nemen... Hij heeft gelijk alle schijn tegen.
En als er wél wat is gebeurtt ging ook om één minderjarig meisje geloof ik... ben je klaar mee als hij HIV heeft
Ja ik zag hem tijdje terug bij DWDD, ging hij zitten janken over 't een of ander.. Sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eerst het gezeik met die huur en de ontbrekende vergunningen.
Ik vind het sowieso een kansloos type.
Als ie op tv is, jankt ie altijd geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag hem tijdje terug bij DWDD, ging hij zitten janken over 't een of ander.. Sloeg echt nergens op![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benny
Ja, zeer zeker![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik hou neit van het verplichte gedoe... doe mij maar leuke versiering, lekker eten, beetje gezellig en daarmee klaar. Hier is vaak wel een kerstrelletjequote:
Er is toch niks verplicht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hou neit van het verplichte gedoe... doe mij maar leuke versiering, lekker eten, beetje gezellig en daarmee klaar. Hier is vaak wel een kerstrelletje
Bij veel gezinnen is het een verplichting om te gaan eten bij tante en mientje en beppie en oom karel en nichtje thea.quote:
Ohzo bedoel je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij veel gezinnen is het een verplichting om te gaan eten bij tante en mientje en beppie en oom karel en nichtje thea.Of ze komen allemaal bij je thuis en dus eet je alsnog verplicht
Morge pgrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de warme choco regel, regel jij dan de Zeeuwse Bolus om erbij te smikkelen?quote:
* pgrferrari loopt ff heen en weer naar Zeeland.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik de warme choco regel, regel jij dan de Zeeuwse Bolus om erbij te smikkelen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari loopt ff heen en weer naar Zeeland.
Ik heb hem hier nog staan voor een sporadisch moment, hij is wel heavy qua zoetheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb die witte choco maar weggegooid.
Niemand hier die het lustte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |