Dat heeft iedereenquote:
Nogalquote:
Loopt het bij jou ook zo je neus uit?quote:
Nee, maar iedereen heeft snotquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal
[..]
Loopt het bij jou ook zo je neus uit?
crimineeltjes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hackers leggen site Openbaar Ministerie plat
Anonymous power
Iets met GMTAquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Anonymous power
Internetheldenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Anonymous power
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef Stink-ui het volgende:
wat is werken toch leuk als je fok als startpagina hebt!!!
quote:
van de ene kant is het wel grappig maar van de andere kant is een vechtpartij op straat ook wel grappig dat gevoel heb ik er een beetje bijquote:
Ik heb mijn eigen startpagina gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef Stink-ui het volgende:
wat is werken toch leuk als je fok als startpagina hebt!!!
xxx-rated zeker?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen startpagina gemaakt
Ik zat te denken om hier een server aan te maken, en vanuit daar ook mee te doen. 10 gigabit Ddossenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zat te denken om hier een server aan te maken, en vanuit daar ook mee te doen. 10 gigabit Ddossen
Ergens kan ik ze ook geen ongelijk geven. Het is bullshit wat ze met Wikileaks uithalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
van de ene kant is het wel grappig maar van de andere kant is een vechtpartij op straat ook wel grappig dat gevoel heb ik er een beetje bij
Google op LOICquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ik zou niet weten hoe ik zoiets moest doen
Niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef NBT het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ergens kan ik ze ook geen ongelijk geven. Het is bullshit wat ze met Wikileaks uithalen.
Ja daar hou ik niet vanquote:
fokken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef NBT het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag
Mja, dat is altijd mijn backup planquote:
Je heb toch een X-doos?quote:
BEN GEK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Kerstboom optuigen dan maar?
Daarom, wel makkelijk mensen oppakken. Verzin een aanklacht, en klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikDat lijkt echt op een verzinsel.
NBT Goeieemorguh!quote:
Ja maar als ik BlackOps ga spelen heb ik geen tijd voor julliequote:
Ook al is dat waar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikDat lijkt echt op een verzinsel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
NBT Goeieemorguh!
1 uur maar naar huis denk ik.. overuurtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |