Dat heeft iedereenquote:
Nogalquote:
Loopt het bij jou ook zo je neus uit?quote:
Nee, maar iedereen heeft snotquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal
[..]
Loopt het bij jou ook zo je neus uit?
crimineeltjes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hackers leggen site Openbaar Ministerie plat
Anonymous power
Iets met GMTAquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Anonymous power
Internetheldenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Anonymous power
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef Stink-ui het volgende:
wat is werken toch leuk als je fok als startpagina hebt!!!
quote:
van de ene kant is het wel grappig maar van de andere kant is een vechtpartij op straat ook wel grappig dat gevoel heb ik er een beetje bijquote:
Ik heb mijn eigen startpagina gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef Stink-ui het volgende:
wat is werken toch leuk als je fok als startpagina hebt!!!
xxx-rated zeker?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen startpagina gemaakt
Ik zat te denken om hier een server aan te maken, en vanuit daar ook mee te doen. 10 gigabit Ddossenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zat te denken om hier een server aan te maken, en vanuit daar ook mee te doen. 10 gigabit Ddossen
Ergens kan ik ze ook geen ongelijk geven. Het is bullshit wat ze met Wikileaks uithalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
van de ene kant is het wel grappig maar van de andere kant is een vechtpartij op straat ook wel grappig dat gevoel heb ik er een beetje bij
Google op LOICquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ik zou niet weten hoe ik zoiets moest doen
Niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef NBT het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ergens kan ik ze ook geen ongelijk geven. Het is bullshit wat ze met Wikileaks uithalen.
Ja daar hou ik niet vanquote:
fokken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef NBT het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag
Mja, dat is altijd mijn backup planquote:
Je heb toch een X-doos?quote:
BEN GEK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Kerstboom optuigen dan maar?
Daarom, wel makkelijk mensen oppakken. Verzin een aanklacht, en klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikDat lijkt echt op een verzinsel.
NBT Goeieemorguh!quote:
Ja maar als ik BlackOps ga spelen heb ik geen tijd voor julliequote:
Ook al is dat waar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat Assange wordt verdacht van sexueel misbruikDat lijkt echt op een verzinsel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
NBT Goeieemorguh!
1 uur maar naar huis denk ik.. overuurtjes!
Nee ik vier geen kerstquote:
Ja precies. Ik geef WikiLeaks op zich wel gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al is dat waar.
Dat hele wikileaks gebeuren is toch te zot voor woorden.
Als Amerika er een probleem mee heeft dat hun geheimen op straat komen moeten ze iets aan de beveiliging doen.
Interpol inschakelen voor een "lichte" sexcrimequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom, wel makkelijk mensen oppakken. Verzin een aanklacht, en klaar
Ik welquote:
lucky jij..quote:
Of gewoon open kaart spelen tegenover de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al is dat waar.
Dat hele wikileaks gebeuren is toch te zot voor woorden.
Als Amerika er een probleem mee heeft dat hun geheimen op straat komen moeten ze iets aan de beveiliging doen.
Ik werk nooit op vrijdag!quote:
dat dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of gewoon open kaart spelen tegenover de rest van de wereld.
Sowieso, Interpolquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Interpol inschakelen voor een "lichte" sexcrime
Schandalig toch dat een bedrijf als mastercard wikileaks niet meer "steunt" en de KKK nog wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja precies. Ik geef WikiLeaks op zich wel gelijk.
Wat doe jij eng. Dat kan toch niet. Stel je voor dat de wereld en vooral de amerikanen zelf ontdekken wat voor regering er aan het roer staatquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of gewoon open kaart spelen tegenover de rest van de wereld.
Dit dus. Maar wel geweldig dat de overheden nu op hun achterste benen staan door de openbaringen van WikiLeaksquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig toch dat een site als mastercard wikileaks niet meer "steunt" en de KKK nog wel.
Ik steun die gasten van anonymous hoor. Als ik kon zou ik ze nog helpen ook.
De hele wereld weet toch al jaren dat de US of A in feite een schurkenstaat is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij eng. Dat kan toch niet. Stel je voor dat de wereld en vooral de amerikanen zelf ontdekken wat voor regering er aan het roer staat
Nu komen de deep dark secrets naar buiten. Dit kan nog wel een leuk staartje krijgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Maar wel geweldig dat de overheden nu op hun achterste benen staan door de openbaringen van WikiLeaks
Ja nu de amerikanen zelf nogquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De hele wereld weet toch al jaren dat de US of A in feite een schurkenstaat is?
lekker dan! wilde plannen voor het weekend?quote:
Die was er vanmorgen al.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Ploertendoder het volgende:
En nu is er een document over Verhagen en Clinton
Dat ging over de facebookpagina hèquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig toch dat een bedrijf als mastercard wikileaks niet meer "steunt" en de KKK nog wel.
Ik steun die gasten van anonymous hoor. Als ik kon zou ik ze nog helpen ook.
vanavond bij vrienden eten, morgen naar My Favorite Scar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:04 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
lekker dan! wilde plannen voor het weekend?
Nee toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die was er vanmorgen al.
[..]
Dat ging over de facebookpagina hè
Je kan ze helpen
sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef Koen66 het volgende:
damn ik moet ff werken
en dat op de vrijdag
nou, leuk ! hier nog geen plannen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
vanavond bij vrienden eten, morgen naar My Favorite Scar!![]()
Dus? Een rel, en klaar, alles is goed en we leven nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij eng. Dat kan toch niet. Stel je voor dat de wereld en vooral de amerikanen zelf ontdekken wat voor regering er aan het roer staat
wie is tim elzinga nou??quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
nou, leuk ! hier nog geen plannen..
damn nu al geen zin meer..
Rellen zijn leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Een rel, en klaar, alles is goed en we leven nog lang en gelukkig.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ziekenhuis, longfoto
lipjes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen
Moggequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen
zoek en gij zult vinden...quote:
Een leuk usertjequote:
wat een baas is het..quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk dat de huisarts bang is dat ik kanker heb ofzo
Yupquote:
Ohwquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup
gisteren langsgeweest dat ik bij het roken wel eens wat last heb van bloed in mijn speeksel
Dit dusquote:
Dat is best eng jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup
gisteren langsgeweest dat ik bij het roken wel eens wat last heb van bloed in mijn speeksel
Is waarschijnlijk ook niks, en zo wel, pech dan maar hequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is best eng ja
Ik hoop dat er niks is. Sterkte
Wtf waarom ben je er zo makkelijk in? Maak je je geen zorgen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook niks, en zo wel, pech dan maar he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |