abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89754400
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 93

dreumesen:

24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 15-12-2010 10:16:47 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89754471
Sorbootje, leuk is dat he? O+
Senna vindt het gewoon vanzelfsprekend dat mensen teruggroeten en zwaaien zoals zij de hele tijd doet :D Ze is hooguit verbaasd als iemand niet reageert!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89754519
Met een aandachtsmonstertje "HOI!" :W
KDV verlatingsangst perikelen :'(
Pijnlijke kiesjes :*
Mooie kerstballen O+
Slechte slapers :O
Rode bultjes *jeuksmiley* en smeerseltjes
En Sesamstraatliefde O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89754558
Mooie samenvatting, twinkly O+

Vervelend van je slechte nacht! Kon je vriend niet op de bank of een logeerbed ofzo, zodat jij iig nog lekker even kon slapen?
pi_89754668
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Mooie samenvatting, twinkly O+

Vervelend van je slechte nacht! Kon je vriend niet op de bank of een logeerbed ofzo, zodat jij iig nog lekker even kon slapen?
Nou, het was mijn schuld dat hij wakker werd :@ Ik dacht een hele grote spin te zien aan het plafond terwijl ik Niels aan het voeden was, maar ik droomde half :X 8)7 :@
pi_89754771
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nou, het was mijn schuld dat hij wakker werd :@ Ik dacht een hele grote spin te zien aan het plafond terwijl ik Niels aan het voeden was, maar ik droomde half :X 8)7 :@
_O-
Nou ja, dan nog...niet zinvol om met tweeen wakker te liggen, toch?
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:55:55 #7
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754839
Slechte nachten zijn ruk :*

misssly wat vervelend zeg. Voor jullie allebei..... Er is ook gewoon helemaal niets aan te doen lijkt wel, totdat ze echt went...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89754947
*O* gefeliciteerd Mereltje!! *O*

*ruknacht meldt*
Tess heeft bij ons in bed geslapen. Elk half uur was het huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:04:03 #9
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89755111
Oh er is er één jarig vandaag *O*, Merel

Ondeugende dreumes hier. Onze WII controllers staan binnen handbereik, maar ze weet dat ze er vanaf moet blijven.
Nu was ze net stiekem ze heel voorzichtig aan het aanraken, terwijl ze in de gaten hield of ik het zag. Zo heel, heel stiekempjes aanraken en omkijken en weer aanraken O+ .

Dus ik "Alexa?". Zegt ze: "Nee, nee, nee" terwijl ze nee knikt en begint ze te zwaaien "Daagdaag"....:W

O+ O+ O+
Alexa en Seth zijn lief
pi_89757033
Naar hoor Miss, om Senna zo weg te moeten brengen. Maar het gaat over heus :Y

Ik kan me de drama's nog goed herinneren. Seb kijkt tegenwoordig niet meer op of om als we weggaan, hij gaat meteen spelen. Woensdag bracht ik hem weg, komt zijn vriendje meteen naar hem toe, Roept hij: SEPPIE!! *O* O+ O+ Zo enorm schattig. Volgens zijn moeder heeft hij het ook altijd over Seb. Als ze vraagt wie zijn liefste vriendje is dan zegt hij altijd eerst Seb, dan papa en dan de overbuurjongen _O- Binnenkort maar eens een playdate maken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89757102
wat lief estrys :D

Moeder van een meisje uit Ambers klas zei tegen m dat d'r jongste dochter een poes voor d'r verjaardag had gekregen. D'r moeder vroeg hoe ie heet en toen zei ze Tess O+ :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89757265
Haha Alexa! Je moeder snapt gewoon niet dat jij even met de Wii wil spelen. Goed voor je ontwikkeling! :D
pi_89757720
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D O+
met jou kan ik praten :') hoe vaak dat hier al niet gebeurd is _O-
ik zie ook veel wimper-spinnen :Y)

Seppie :D
wat schattig zeg Estrys dat hij al zo echt een vriendje heeft enzo dan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89760361
Haha, Takkembah, herkenbaar! Alleen behoort "nee" nog niet tot Ivans vocabulaire, maar "ja" wel. Dan zeg ik dus "nee" waarop hij enthousiast "ja!" roept. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89760728
Och, wat veel slechte slapers hier! Vannacht was hier ook moeilijk. Ko werd wakker om half elf en bleef maar huilen.
Echt heel sneu, ik werd trouwens ook bijna het bed uit geduwd van woede en frustratie.
Alles geprobeerd maar niets hielp. :N

Die tweede set kiezen, die ze met ong 2 jaar krijgen, zou Ko die nu al kunnen krijgen? Is dat niet wat vroeg, met anderhalf?

Dikke zoen voor Senna, hopelijk ben je snel gewend meisje. :*

Alexa. O+

Mereltje, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89763297
Oeke, hij is toch vroeg met zijn tanden? Zou best kunnen dan, toch.
Twinkly, een spin zien die er niet is, is nog altijd beter dan roepen " dat we nu de sjaak zijn, de hele muur is nat, alles lekt en ik zie janus lopen" (Janus = ons konijn). En dan niet 1 keer he...een keer of tig. Echt, hoe vaak ik mijn man al heb wakkergemaakt omdat ik iemand door het raam zag komen (waar een hor in zit, dus knappe actie om er doorheen te komen)

En ondeugende dreumessen heerst geloof ik. Hier ook zo eentje. En dan brullen als er iets niet mag.
Oja, de cb resultaten: 82 cm, 10,345 gram en prikken gehad. Geen opmerkingen, alles oke. Mooi, hebben we dat ook weer gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89764347
balen al die slechte nachten!!

Driekus doet het goed mefke, fijn!

Met Lars gaat het goed, je merkt niks aan hem. Ben wel extra voorzichtig met zijn armpje, met kleren aan, en in de autostoel zetten enzo, want de banden zijn ook opgerekt nu, dus even kalmpies an.

Poppedein, succes met de kerstboomuitzoekstrijd! En dan lekker op tijd je bed in!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89764717
oeke, het is misschien wel vroeg, maar 2 is een gemiddelde he. Dus het zou best kunnen, lijkt me. Wat een ellende. Dikke :* voor arme Ko en ook voor jou!

Prima specs voor Driekus, Mefke :Y prikjes zonder problemen gegaan?

Niets meer gehoord van het kdv en aangezien we weten dat ze bellen als ze echt verdrietig blijft, neem ik aan dat het verder wel beter ging na het afscheid. Ik weet dat het over gaat en ik weet ook dat ze het er wel leuk vindt, maar ik vind het reuzemoeilijk om haar zo achter te laten.

Wij zetten de boom wel pas volgende week, dit weekend vieren we onze verjaardag (jippie :') ) en dan is zo'n boom net een beetje veel van het goede :D Maandag gaat schaap weg tot en met donderdag, dus wordt het pas volgend weekend dat we hem zetten. wil het wel met z'n drieen doen, is wel zo leuk, toch?

Leuk dat jullie ook zo'n traditie hadden met Kerst, oeke O+
pi_89765069
Oeke ik verwacht ze eigenlijk binnenkort ook al bij Timo, de rest heeft ie allemaal al een hele tijd en hij heeft zo'n last van luieruitslag en veel poepluiers, precies hoe het bij alle andere tanden/kiezen ging.. misschien zit ik er naast, maar ik zou in elk geval niet weten waarom die niet ook vroeg door kunnen komen?
pi_89767142
Ik kom me melden hier
Mijn grote kleine zoon 1 jaar vandaag! *O* w/ *O* w/ *O* O+
Net terug uit Texel, wat erg gezellig was.
Een piepklein feestje vanmorgen in het vakantiehuisje (zondag vieren we het echt)

Bovenste deel werd voor een groot deel opgegeten

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89768459
hellow mensen :)

jaaaaaah daar issie dan; welkom Wolf en mama *O* hebben jullie een fijne week gehad op Texel? ik hoop het!

ahh lieve Lars; wat een pech.. en kan me voorstellen dat je graag je mannetje had gesteund Karin.. gelukkig gaat het vandaag wel goed met hem. :* ff offtopic; maar zijn ze alweer bezig met jullie huis?

Poppedein; heb je nog lekker even bij kunnen tukken vanmorgen? en de deur nog uitgeweest? >:O Evie was vandaag ook een beetje in de piepmodus; zal nog wel de nasleep zijn van het drukke weekend en erna 3 dagen kdv... nu maar ff een dagje niets ...

heeeey dr is dr ook eentje jarig vandaag; een 2e verjaardag!! wat leuk *O* Gefeliciteerd Merel en mama...

Ko last van zijn kiesjes... arme mannetje; ook veel sterkte en beterschap, en hoop voor zowel Lena als Ko, dat de kiesjes ze snel weer met rust laten; en voor Oeke en Poppedein dat de komende nacht wat rustiger zal verlopen.

Evie heeft vandaag dr DPAMjurkje ook aan Miss; hij past gewoon! zal de foto's nog wel spammen, denk morgen, of misschien straks nog ff...

voor de mensen die ik vergeet; een dikke :*

en ooooo ja Huup die broek staat je meisje mooi joh! denk dat Evie ze mooi in het voorjaar aan kan, dan sluiten ze al wat meer aan... kzie het al helemaal voor me :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89768626
Jaaaa, Wolf al 1 jaar oud: gefelicteerd *O*

En hij heeft hij echt die tompouce helemaal opgegeten??? Bikkel :Y)
.... met gevoel voor drama....
pi_89768924
Poppejans! Welkom en gefeliciteerd met Wolf! Alweer één! *O* *O* *O*

Het is wel duidelijk dat Isabeau niet helemaal fit is, want vanmorgen heeft ze 2,5 uur geslapen en nu ligt ze alweer bijna 2 uur te knorren. En ze heeft er ook al een nacht van ruim 12 uur opzitten.

Het gekke is dat ze verder prima te genieten is. Heel lief en vrolijk. Ik ga straks lekker uit eten met de meiden van m'n pufclub, maar ik vind het bijna jammer dat ik wegga. Zo gezellig is het (als ze wakker is :') )
pi_89770030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaa, Wolf al 1 jaar oud: gefelicteerd *O*

En hij heeft hij echt die tompouce helemaal opgegeten??? Bikkel :Y)
Nee joh, alleen een groot gedeelte van de bovenkant, de onderkant heeft hij alleen wat in mogen graaien
Vorig jaar om deze tijd was ik net 30 minuten mama geworden O+

Zo eens even inlezen hier, zo leuk om weer met oude bekenden te zijn Willow,Toby,Amelie,Esmee,Evie,Niels,Isabeau,Driekus en Ivan O+
en eindelijk eens in een topic samen met Kobus O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89770615
Gefeliciteerd met je dreumes Poppejans!
En nu heb ik zin in een tompouce! :D

Oh ja, wat ik steeds vergat te zeggen.. MissSly, nog bedankt voor de tip van baby tv!! Grae vind het echt super leuk, en wat een verademing om geen teletubbies meer te hoeven kijken! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89770983
babytv is echt leuk! kijken wij ook vaak :)

en even ter illustratie op mijn verhaal van gister: Evie en de kerstboom:
neej Evie, neeeeej, uhh uhh, mag niet...

en dan dr reactie, nadat ze zelf met dr vingertje nee doet:
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:56:58 #27
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89771487
BJ dat koppie op die tweede foto O+

Wolf gefeliciteerd *O* hij heeft genoten van de tompouce hihi
Alexa en Seth zijn lief
pi_89773179
Wolf en Poppejans, welkom! Ziet er gezellig en lekker uit die tompouce.

Wij hebben net weer eens de hele kamer moeten stofzuigen omdat Driekus een glas van tafel gooide. Hij weet dat ie er niet aan mag komen, dus ik zei dat ie em neer moest zetten, kwam overeind uit mijn stoel en toen liet ie het glas op de tafel vallen en rolde het zo op de grond. Kapot. Grr. Maar goed, tis zo'n dik ikeaglas, dat valt niet uiteen in duizenden stukken, maar vervelend is het wel.

O en ik heb mijn eerste echte gesprekje met em gevoerd.
Driekus: op
Mama: is het op?
Driekus: ja
Mama: wil je nog een mandarijn?
Driekus: ja! ja!

En dus at ie nog een mandarijn. Volgens mij zitten we weer in een kindje-zonder-bodem fase. Hij blijft maar eten.
pi_89773887
Wolf :D O+ gefeliciteerd jungske! :*
n welkom hier, gezellig dat je mee komt posten poppejans.

Evie :D kleine deugniet haha, het zal hier ook wel ongeveer zo gaan gok ik :')
BJ je gaat vast veel plezier hebben van die broeken! ik ben er echt ontzettend blij mee :Y
Wij hebben hier een maat 80 en die is nog een stuk te groot maar door dat onderste stuk zeg maar zit het wel prima. Ik hoop dat ze hem ook in het voorjaar nog past, t is een fijn broekje :Y
Staat je drollie vast kei stoer O+

Poppedein och toch :*
En arme Lena, t valt ook niet mee al die kiezen enzo. Beetje bijgekomen nu?

En een algemene :* voor de zieke kindjes.

Wat een boel praters hier zeg!
Amélie zegt eigenlijk nauwelijks wat. Ja Lidelidelideli :+
Bal zegt ze nog het meest, tegen alles wart rond is eigenlijk, en dan een soort van baaowl ofzo haha en papa en mama als het zo uitkomt.
Ze begrijpt wel genoeg en ik merk dat de woordenschat heel rap groeit, maar echt zelf praten neuh. Komt nog wel, en als ze net zoveel praat als dat ze brabbelt dan klept ze me straks de oren van het hoofd :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89774339
Huup, Driekus kletst wel, maar tis nog steeds Japans en je kan er echt helemaal niets van maken. Ook de leidsters van het kdv niet. Het enige verstaanbare is papa, mama, die, ja en nee.
pi_89778180
Wolf *O* Gefeliciteerd, 1 jaar alweer. Welkom Poppejans met je grote zoon *O*

Evie O+ klein boefje, dat zie je wel :D

Senna had een fijne dag gehad op het kdv! Na het afscheid heeft ze verder fijn gespeeld, lekker gegeten, goed geslapen en was ze vrolijk toen schaap haar kwam ophalen! Zo fijn!

Morgen gaat ze logeren bij mijn ouders en gaan schaap en ik uit eten en naar Harry Potter. Zondag brengen mijn ouders haar dan weer terug en dan vieren we ook onze verjaardag. Ben benieuwd of het in slaap vallen bij mijn ouders nu ook beter zal gaan, nu ze thuis ook gewend is zonder bv te gaan slapen.
pi_89780026
Welkom Wolf! Gezellig dat je er bent! O+
Ko en Wolf schelen echt bijna een half jaar he? :D
Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Evie, leuk he, zo'n boom, lekker ondeugend ontdekken. 8-)

Leuk Poppedein. Fijne avond!
Helaas klikte het niet in mijn pufclub, die was zo snel doodgebloed dat we maar 1 meeting hebben gehad na de bevalling.

Chan, het zou best kunnen, hoor de laatste kiezen nu al.
Ik zit er alleen niet zo op te wachten. ;)

Maar ik denk dat het geen kiezen zijn, ik voel namelijk niks en hij kucht en hoest ook. Ik denk een flinke verkoudheid met koorts of evt een buikgriep. Hij had me net een zure luier! ;(
Ik hoop dat hij zich morgen beter voelt, we hebben dan nog een Sint-viering met zijn achterneefje en -nichtje. Het zou jammer zijn dat te missen.
pi_89780040
fijn Miss, dat Senna het leuk had gehad, hopelijk gaat het afscheid dan ook snel beter!
geniet van het weekend

Wolf 1 jaar!! gefeliciteerd met jullie kanjer! en leuk dat jullie nu ook hier meeposten...!

Wij gaan een nachtje doorbrengen in Zandvoort, morgen rijden we die kant op!
Kindjes gaan naar opa en oma, dus even lekker tijd voor ons 2tjes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:09:06 #34
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_89780097
Wolf welkom hier!! *O*

Merel gefeliciteerd en tot over een maandje of 5!

Miss, ze heeft het dus gewoon goed gedaan op het kdv?

Kobus, voel je al wat beter?

BJ, wat een heerlijk guitig koppie heeft ze toch!

Mefke O+ heerlijke conversatie met je zoon!

Wij hadden vanmorgen zwemles. Alles en iedereen ingepakt, op de fiets, onderweg zat ie wel een beetje te mopperen, maar ik dacht het door koude handen kwam, hij doet namelijk steeds zijn handschoenen uit. Eenmaal bij het zwembad wilde hij niet zelf lopen en toen dacht ik: als ie maar niet ziek wordt.
Kleren uit, zwembroek aan, ik til hem op en hij voelt best warm... net iets warmer dan normaal (normaal is 37,3 bij Joep). Toch maar even het bad in, kijken hoe het gaat.

Ja niet dus. Gillen, gillen. Hij zat als een koalabeertje aan me vast geklampt en werd steeds warmer. We zijn snel naar huis gegaan. Maar ja... dan moet ik mezelf ook weer aankleden, dus ik had hem even neergezet op zijn bips op de grond, maar hij was echt niet lekker, dus huilen en huilen. Ik haasten. Komt er een andere moeder binnen: "zo die is flink boos".
Grrr daar kan ik op zo'n moment dus echt niet tegen zeg. En ik snap die aanname al helemaal niet, hij huilt, dus hij is boos. Goed, wij snel weg daar. Thuis op de bank gegeten. Had ie gewoon 39,4!! Geslapen van 12.15 tot 15.45 en om 19.30 weer naar bed. Maar hij had om 18.30 weer 39,6.
Best hoog.... arm ding. Ik voel me dan zo naar... dat ik gewoon niet eerder heb opgemerkt dat is zich zo beroerd voelde. Hij at vanmorgen gewoon goed.... Het avondeten was weer wat minder, dus ik heb maar gewoon kale pasta voor hem gekookt. Daar is echt een sucker voor, heerlijk vindt ie dat!
Niet mieten! Door gieten!
pi_89780112
ach arme Ko :{ hoop dat hij zich gauw weer beter voelt, oeke!

Karin, wat leuk, even met z'n tweetjes!
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:11:34 #36
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_89780223
Ow ik lees het al... Kobus voelt zich nog niet beter :{ Naar kerel. Zure luier... dat heeft Joep alleen van kiwi eigenlijk. Kiwi laxeert overigens wel, zou dat niet schelen om dan even die darmpjes door te spoelen. Snap je wat ik bedoel? of kraam ik onzin?

Karin, leuk!! Veel plezier :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_89781420
Wolf gefeliciteerd en welkom *O*

Evie O+

Miss wat fijn dat Senna een goede dag heeft gehad op het KDV.

Een :* voor de zieke kinders, snel beter worden hoor.

Hier wordt nog bijzonder weinig gepraat. Heel goed nee nee nee zeggen en die. En onverklaarbare klanken die ik nog niet ergens aan kan linken.

We hebben een gezellige kneuterdag gehad met de hele middag heel veel herrie van de verbouwing. De herrie deed Mette niet veel (ik zelf werd er helemaal gek van), ze vond het allemaal heel erg interessant en vind de werklui helemaal leuk.
Maar het gaat lekker hard, over een paar weken hoef ik niet meer een trap af om 's nachts naar de wc te gaan (wat ik elke nacht wel moet). Lekker luxe! Maar sorry, dat was een geheel off-topic opmerking
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89781502
Karin, veel plezier!

Miss Sly, ook heel veel plezier!

Oeke, beterschap met je ventje :*

Seilram ook al een ziek kereltje :*

En als ik nog andere kindjes vergeten ben, ook een dikke beterschaps :*
Fake it till you make it...
pi_89783078
Jaaa, ik ben nog net op tijd om jullie te feliciteren, Poppejans en Wolf! :* Leuk dat je hier nu ook mee komt posten!
pi_89783616
Seilram, dat ziek worden deed Driekus in zo'n zelfde tempo de laatste keer. Zo was er nog niets, zo was ie ineens doodziek. Beterschap!
En Oeke, ook voor jouw mannetje beterschap!
Miss en Karin, veel plezier op jullie kindjesloze avond. Wij mogen tussen kerst en oud en nieuw een nachtje naar Maastricht.
pi_89794662
Tessie, wat leuk da tGraeham babytv ook leuk vindt! Heeft ie ook al een favoriet? Senna's favo is Opa's Galerij O+ En de hokey pokey meedansen natuurlijk!

Hoe is het met zieke Ko, Driekus en Joep? En met de kiesjes van Lena? En andere zieke kindjes?

Wij hebben de derde goede nacht op rij gehad *O* weer even wakker rond 23 uur ivm hoesten, maar drankje en ui en slapen tot 7 uur *O*

De s-klank is hier vooral moeilijk aan het begin van een woord: joep (soep), jemmen (zwemmen), nenna (Senna), toel (stoel), troop (stroop), etc. Maar als het in een woord zit, lukt het meestal wel, zoals blazen en pisie (televisie). Mooi om te zien O+
pi_89794663
Goedemorgen. Beautje was een beetje vroeg wakker dus we zitten al een poos beneden. Op zich niet erg, want we gaan straks naar opa en oma in Drenthe en dan kan ze voor de grote reis nog even slapen. Ze is ook al wel weer moe, want ik tilde haar net op om te dansen en toen begon ze te zwaaien en zei: Doei slapen
:')
pi_89794672
Hé miss wat fijn, gewoon weer een goede nacht!
pi_89796682
Wat heerlijk miss, zo'n goede nacht!

Veel plezier vandaag, Sorbo!

Ivan kreeg gisteravond ineens koorts. We hadden het meteen door doordat hij wat hangerig werd en begon te klappertanden. Paracetamol erin, belachelijk lang geslapen en nu is alles weer oké. Het kan inderdaad heel snel gaan bij die kleintjes. En ik blijf het vervelend vinden om een ziekig kindje naar bed te doen. Liever houd ik hem in de gaten.
pi_89796807
Ko heeft vannacht heel lang geslapen! We werden om half 9 wakker! :D
`Dus ik hoop dat hij wat beter is. Het gekke was gister dat hij na die schuimige stinkluier enorm vrolijk en energiek was.
Misschien moest dat er gewoon uit. :)

Fijn Miss, weer een goede nacht!

Vervelend he Claudia. Vannacht werd ik maar 1 keer wakker, en zodra ik hem hoorde was ik gelukkig alweer gerust.
Fijn dat Ivan alweer opgeknapt is!
pi_89797048
Half 9! Halleluja!

Ik houd Ivans poepluiers om die reden ook in de gaten, oeke. Nu heeft hij daar normaliter geen enkel probleem mee, poepen, maar ik heb soms ook het vermoeden dat hem gewoon iets dwars zit (al heb ik daar geen enkel bewijs voor). Het zou me dus niets verbazen als er met Ko ook zoiets was.

Achja, het voordeel van slecht slapen is dat ik lekker vaak kan controleren of Ivan het nog doet. :+ En ik vind het heel fijn dat we van de kamer naast onze kamer de kinderkamer hebben gemaakt, want ik hoor vrijwel alles wat ik wil horen (en wat ik niet wil horen is ook vrij makkelijk te negeren).
pi_89797173
Ik ga maar niet vertellen hoe laat wij ons slaapkoppie wakker gemaakt hebben. Ik ging om half 8 even plassen, toen was ie wakker, ik heb em een fles gegeven en ben zelf weer in mijn bed gekropen. En toen we em om half elf wakker maakten was er echt een kwartier jengelen en boos doen voor nodig voor ie echt wakker was.
En ik heb een kusje van em gehad! O+ Wauw, de laatste was denk ik een maand of 4 geleden en nou kreeg ik er zomaar 2. Ik vraag er wel elke dag om, daar niet van, maar meestal krijg ik dan een glimlach terwijl ik nu een grote natte hap op mijn wang kreeg. Waar je al niet blij mee kan zijn.
*O* fijn van die goede nachten! En raar he, zo snel als ze dan ineens ziek zijn (en weer beter zijn).
pi_89797235
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, het voordeel van slecht slapen is dat ik lekker vaak kan controleren of Ivan het nog doet. :+ En ik vind het heel fijn dat we van de kamer naast onze kamer de kinderkamer hebben gemaakt, want ik hoor vrijwel alles wat ik wil horen (en wat ik niet wil horen is ook vrij makkelijk te negeren).
Ja, dat vind ik zeker een voordeel van alles in een ruimte hebben, ik weet altijd precies hoe hij slaapt. ;)
Gisteravond hoorde ik dat hij wakker werd door een verstopte neus, maar ik bleef heel stil en toen viel hij weer in slaap. O+
Ik denk dat hij toch een soort buik/darm virusje te pakken had, naats een verkoudheid.

Mefke, nu doe je het toch! o|O
Hoe laat gaat Driekus dan slapen?
Wel erg lekker trouwens!
pi_89797407
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef mefke79 het volgende:
Ik vraag er wel elke dag om, daar niet van (...)
_O-

Lekker, zo'n slaapkop! Ivan sliep altijd tot 7 uur stipt, na de overgang op de wintertijd werd dat 6 uur en nu is het ineens alweer een tijdje ergens tussen 7:30 en 8:30 uur. Heerlijk!
pi_89797601
Oeke, Driekus gaat ergens tussen half 8 en 8 uur zijn bedje in. Als hij naar het kdv moet, moet ie er om kwart over zes uit. Maar, dan duikt ie op het kdv ook rond half tien zijn bed weer in. Op de dagen dat ie niet naar het kdv hoeft, slaapt ie tot een uur of half 8/8 uur. Maar...geef je em dan een fles in bed, dan tukt ie gewoon verder. Haal je em er uit om 8 uur, ook goed, maar dan doet ie dus overdag een dutje meer.
En het is mee een drama om dat kind wakker te krijgen als ie slaapt. Echt, bereid je voor op boze gezichten, gillen, brullen, ogen krampachtig dicht etc. Mijn zusje zag het een keer en zei "hee, dat lijk ik wel als jij mij midden in de nacht (lees: half zeven 's ochtends) wakker wilde maken". Voor mij heel raar, ik ben een ochtendmens en wakker is wakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')