abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89754400
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 93

dreumesen:

24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 15-12-2010 10:16:47 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89754471
Sorbootje, leuk is dat he? O+
Senna vindt het gewoon vanzelfsprekend dat mensen teruggroeten en zwaaien zoals zij de hele tijd doet :D Ze is hooguit verbaasd als iemand niet reageert!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89754519
Met een aandachtsmonstertje "HOI!" :W
KDV verlatingsangst perikelen :'(
Pijnlijke kiesjes :*
Mooie kerstballen O+
Slechte slapers :O
Rode bultjes *jeuksmiley* en smeerseltjes
En Sesamstraatliefde O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89754558
Mooie samenvatting, twinkly O+

Vervelend van je slechte nacht! Kon je vriend niet op de bank of een logeerbed ofzo, zodat jij iig nog lekker even kon slapen?
pi_89754668
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Mooie samenvatting, twinkly O+

Vervelend van je slechte nacht! Kon je vriend niet op de bank of een logeerbed ofzo, zodat jij iig nog lekker even kon slapen?
Nou, het was mijn schuld dat hij wakker werd :@ Ik dacht een hele grote spin te zien aan het plafond terwijl ik Niels aan het voeden was, maar ik droomde half :X 8)7 :@
pi_89754771
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nou, het was mijn schuld dat hij wakker werd :@ Ik dacht een hele grote spin te zien aan het plafond terwijl ik Niels aan het voeden was, maar ik droomde half :X 8)7 :@
_O-
Nou ja, dan nog...niet zinvol om met tweeen wakker te liggen, toch?
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:55:55 #7
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754839
Slechte nachten zijn ruk :*

misssly wat vervelend zeg. Voor jullie allebei..... Er is ook gewoon helemaal niets aan te doen lijkt wel, totdat ze echt went...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89754947
*O* gefeliciteerd Mereltje!! *O*

*ruknacht meldt*
Tess heeft bij ons in bed geslapen. Elk half uur was het huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:04:03 #9
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89755111
Oh er is er één jarig vandaag *O*, Merel

Ondeugende dreumes hier. Onze WII controllers staan binnen handbereik, maar ze weet dat ze er vanaf moet blijven.
Nu was ze net stiekem ze heel voorzichtig aan het aanraken, terwijl ze in de gaten hield of ik het zag. Zo heel, heel stiekempjes aanraken en omkijken en weer aanraken O+ .

Dus ik "Alexa?". Zegt ze: "Nee, nee, nee" terwijl ze nee knikt en begint ze te zwaaien "Daagdaag"....:W

O+ O+ O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89757033
Naar hoor Miss, om Senna zo weg te moeten brengen. Maar het gaat over heus :Y

Ik kan me de drama's nog goed herinneren. Seb kijkt tegenwoordig niet meer op of om als we weggaan, hij gaat meteen spelen. Woensdag bracht ik hem weg, komt zijn vriendje meteen naar hem toe, Roept hij: SEPPIE!! *O* O+ O+ Zo enorm schattig. Volgens zijn moeder heeft hij het ook altijd over Seb. Als ze vraagt wie zijn liefste vriendje is dan zegt hij altijd eerst Seb, dan papa en dan de overbuurjongen _O- Binnenkort maar eens een playdate maken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89757102
wat lief estrys :D

Moeder van een meisje uit Ambers klas zei tegen m dat d'r jongste dochter een poes voor d'r verjaardag had gekregen. D'r moeder vroeg hoe ie heet en toen zei ze Tess O+ :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89757265
Haha Alexa! Je moeder snapt gewoon niet dat jij even met de Wii wil spelen. Goed voor je ontwikkeling! :D
pi_89757720
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D O+
met jou kan ik praten :') hoe vaak dat hier al niet gebeurd is _O-
ik zie ook veel wimper-spinnen :Y)

Seppie :D
wat schattig zeg Estrys dat hij al zo echt een vriendje heeft enzo dan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89760361
Haha, Takkembah, herkenbaar! Alleen behoort "nee" nog niet tot Ivans vocabulaire, maar "ja" wel. Dan zeg ik dus "nee" waarop hij enthousiast "ja!" roept. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89760728
Och, wat veel slechte slapers hier! Vannacht was hier ook moeilijk. Ko werd wakker om half elf en bleef maar huilen.
Echt heel sneu, ik werd trouwens ook bijna het bed uit geduwd van woede en frustratie.
Alles geprobeerd maar niets hielp. :N

Die tweede set kiezen, die ze met ong 2 jaar krijgen, zou Ko die nu al kunnen krijgen? Is dat niet wat vroeg, met anderhalf?

Dikke zoen voor Senna, hopelijk ben je snel gewend meisje. :*

Alexa. O+

Mereltje, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89763297
Oeke, hij is toch vroeg met zijn tanden? Zou best kunnen dan, toch.
Twinkly, een spin zien die er niet is, is nog altijd beter dan roepen " dat we nu de sjaak zijn, de hele muur is nat, alles lekt en ik zie janus lopen" (Janus = ons konijn). En dan niet 1 keer he...een keer of tig. Echt, hoe vaak ik mijn man al heb wakkergemaakt omdat ik iemand door het raam zag komen (waar een hor in zit, dus knappe actie om er doorheen te komen)

En ondeugende dreumessen heerst geloof ik. Hier ook zo eentje. En dan brullen als er iets niet mag.
Oja, de cb resultaten: 82 cm, 10,345 gram en prikken gehad. Geen opmerkingen, alles oke. Mooi, hebben we dat ook weer gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89764347
balen al die slechte nachten!!

Driekus doet het goed mefke, fijn!

Met Lars gaat het goed, je merkt niks aan hem. Ben wel extra voorzichtig met zijn armpje, met kleren aan, en in de autostoel zetten enzo, want de banden zijn ook opgerekt nu, dus even kalmpies an.

Poppedein, succes met de kerstboomuitzoekstrijd! En dan lekker op tijd je bed in!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89764717
oeke, het is misschien wel vroeg, maar 2 is een gemiddelde he. Dus het zou best kunnen, lijkt me. Wat een ellende. Dikke :* voor arme Ko en ook voor jou!

Prima specs voor Driekus, Mefke :Y prikjes zonder problemen gegaan?

Niets meer gehoord van het kdv en aangezien we weten dat ze bellen als ze echt verdrietig blijft, neem ik aan dat het verder wel beter ging na het afscheid. Ik weet dat het over gaat en ik weet ook dat ze het er wel leuk vindt, maar ik vind het reuzemoeilijk om haar zo achter te laten.

Wij zetten de boom wel pas volgende week, dit weekend vieren we onze verjaardag (jippie :') ) en dan is zo'n boom net een beetje veel van het goede :D Maandag gaat schaap weg tot en met donderdag, dus wordt het pas volgend weekend dat we hem zetten. wil het wel met z'n drieen doen, is wel zo leuk, toch?

Leuk dat jullie ook zo'n traditie hadden met Kerst, oeke O+
pi_89765069
Oeke ik verwacht ze eigenlijk binnenkort ook al bij Timo, de rest heeft ie allemaal al een hele tijd en hij heeft zo'n last van luieruitslag en veel poepluiers, precies hoe het bij alle andere tanden/kiezen ging.. misschien zit ik er naast, maar ik zou in elk geval niet weten waarom die niet ook vroeg door kunnen komen?
pi_89767142
Ik kom me melden hier
Mijn grote kleine zoon 1 jaar vandaag! *O* w/ *O* w/ *O* O+
Net terug uit Texel, wat erg gezellig was.
Een piepklein feestje vanmorgen in het vakantiehuisje (zondag vieren we het echt)

Bovenste deel werd voor een groot deel opgegeten

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89768459
hellow mensen :)

jaaaaaah daar issie dan; welkom Wolf en mama *O* hebben jullie een fijne week gehad op Texel? ik hoop het!

ahh lieve Lars; wat een pech.. en kan me voorstellen dat je graag je mannetje had gesteund Karin.. gelukkig gaat het vandaag wel goed met hem. :* ff offtopic; maar zijn ze alweer bezig met jullie huis?

Poppedein; heb je nog lekker even bij kunnen tukken vanmorgen? en de deur nog uitgeweest? >:O Evie was vandaag ook een beetje in de piepmodus; zal nog wel de nasleep zijn van het drukke weekend en erna 3 dagen kdv... nu maar ff een dagje niets ...

heeeey dr is dr ook eentje jarig vandaag; een 2e verjaardag!! wat leuk *O* Gefeliciteerd Merel en mama...

Ko last van zijn kiesjes... arme mannetje; ook veel sterkte en beterschap, en hoop voor zowel Lena als Ko, dat de kiesjes ze snel weer met rust laten; en voor Oeke en Poppedein dat de komende nacht wat rustiger zal verlopen.

Evie heeft vandaag dr DPAMjurkje ook aan Miss; hij past gewoon! zal de foto's nog wel spammen, denk morgen, of misschien straks nog ff...

voor de mensen die ik vergeet; een dikke :*

en ooooo ja Huup die broek staat je meisje mooi joh! denk dat Evie ze mooi in het voorjaar aan kan, dan sluiten ze al wat meer aan... kzie het al helemaal voor me :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89768626
Jaaaa, Wolf al 1 jaar oud: gefelicteerd *O*

En hij heeft hij echt die tompouce helemaal opgegeten??? Bikkel :Y)
.... met gevoel voor drama....
pi_89768924
Poppejans! Welkom en gefeliciteerd met Wolf! Alweer één! *O* *O* *O*

Het is wel duidelijk dat Isabeau niet helemaal fit is, want vanmorgen heeft ze 2,5 uur geslapen en nu ligt ze alweer bijna 2 uur te knorren. En ze heeft er ook al een nacht van ruim 12 uur opzitten.

Het gekke is dat ze verder prima te genieten is. Heel lief en vrolijk. Ik ga straks lekker uit eten met de meiden van m'n pufclub, maar ik vind het bijna jammer dat ik wegga. Zo gezellig is het (als ze wakker is :') )
pi_89770030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaa, Wolf al 1 jaar oud: gefelicteerd *O*

En hij heeft hij echt die tompouce helemaal opgegeten??? Bikkel :Y)
Nee joh, alleen een groot gedeelte van de bovenkant, de onderkant heeft hij alleen wat in mogen graaien
Vorig jaar om deze tijd was ik net 30 minuten mama geworden O+

Zo eens even inlezen hier, zo leuk om weer met oude bekenden te zijn Willow,Toby,Amelie,Esmee,Evie,Niels,Isabeau,Driekus en Ivan O+
en eindelijk eens in een topic samen met Kobus O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89770615
Gefeliciteerd met je dreumes Poppejans!
En nu heb ik zin in een tompouce! :D

Oh ja, wat ik steeds vergat te zeggen.. MissSly, nog bedankt voor de tip van baby tv!! Grae vind het echt super leuk, en wat een verademing om geen teletubbies meer te hoeven kijken! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')